آشپزخانه معاصر با رنگ گرم

آشپزخانه معاصر با رنگ گرم

چگونه یک آشپزخانه معاصر را با رنگ گرم طراحی کنیم؟

بسیاری از افراد برای طراحی داخلی آشپزخانه و زندگی خود ترجیح می‌دهند که از رنگ‌ های سرد ،خطوط تمیز و شکل های ساده که همان مینیمالیست هستند استفاده کنند.

این موارد همان سبک مدعی هستند که نشان از سادگی می دهند و تزئینات و جزئیات در آنها جایگاهی ندارد اگر آشپزخانه با فضای گرم و جمع و جور و دوستانه داشته باشید پس بهتر است که به سادگی سبک مدرن را کنار بگذارید و آشپزخانه را به وجود بیاورید اولین موردی که در آشپزخانه های معاصر وجود دارد خطوط تمیز و ساده هستند که بدون جزئیات و ویژگی های بیش از حد تزیینی دارند ترکیب های رنگی بر روی آنها متفاوت است.

 

آشپزخانه معاصر با رنگ گرم

انتخاب شکل های معاصر

برای اینکه از خانه گرم داشته باشید پایه اشکال باید با سبک معاصر ویژگی‌هایی را در طراحی داخلی آشپزخانه وارد کنید تا بتوانید یک فضای متفاوت را داشته باشید به عنوان ساده ترین راه برای شناخته شدن آثار معاصر در آشپزخانه می باشد به دلیل اینکه یک المان اصلی در آشپزخانه به حساب می آیند هنگامی که رنگ آنها را انتخاب می کنیم  یعنی سبک و نوع آن را نشان می دهیم از نظر رنگ کابینت ها ممکن است سفید و براق باشد و همانطور که می‌دانید می‌توانند در حالت مات و تخت هم اجرا شود تعداد زیادی از طراحان بهتر است این تغییرات بر روی درب کابینت انجام شود.

 

استفاده از سبک معاصر بر روی کابینت جزیره

برای اینکه در آشپزخانه‌های معاصر بتوان یک فضای متفاوت به وجود آورد استفاده از جداره های کناری که برشکاری شده‌اند هستند می‌توانند نشان از نرمی و زیبایی یک آبشار در وسط یک سقف را بدهند

 

استفاده از کفپوش برای آشپزخانه معاصر

هنگامی که صحبت از کفپوش و متریال اصلی آشپزخانه می‌شود که کفپوش ها به عنوان اصلی‌ترین المان و تکمیل‌کننده زیبایی در طراحی داخلی آشپزخانه هستند بتن یا متریالی مانند بتن می‌تواند برای آشپزخانه های معاصر گزینه مناسبی باشند.

 

استفاده از سبک های متفاوت در آشپزخانه

در خانه هایی که از سبک های مختلف استفاده می کنند معمولا افراد به دنبال تنوع در محصولات هستند برای همین به سراغ متریال های جدید می روند.

البته گاهی وجود متریال ها نیست که تغییرات را ایجاد می کند. گاهی با تغییرات در چیدمان و طراحی داخلی زیبایی متفاوتی در دکوراسیون آشپزخانه به وجود می آید و بهتر است این خانه ها را با متریال های متنوع زیبا جلوه داد.

کابینت هایی که در خانه های مدرن و کلاسیک استفاده می شوند معمولا پس از مدتی زیبایی اولیه خود را از دست می دهند برای همین افراد ترجیح می دهند که به سراغ المان جدید بروند.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت هایگلاس

آشپزخانه

آشپزخانه

در خانه هایی که از سبک معاثر پیروی می کنند معمولا سادگی ها در خانه هایشان موج می زند.

طراحی کابینت های آشپزخانه یک کار دقیق است و باید با دقت انتخاب شود.برای همین نمونه هایی از این متریال ها را باید در دکوراسیون داخلی آشپزخانه به کار برد.

این دقت باید طبق نظر کاشناسان و کابینت سازان انتخاب شوند. کابینت سازان اغلب در نمونه هایی که دارند سعی می کنند به خوبی به مشتریان مشاوره دهند که بتوانند زیباترین خریدها را در دکوراسیون داخلی منزل داشته باشند.

کابینت هایی که در آشپزخانه ها به کار می روند اغلب دارای تنوع بالایی در مدل و رنگبندی هستند.

آشپزخانه های معاصر دارای  نمونه هایی از سبک هایی از سبک کلاسیک و مدرن و نئوکلاسیک و حتی روستیک هستند.

همه چیز به انتخاب مشتری بستگی دارد و بهتر است انتخاب کابینت ها با دقت کارشناسان انجام شود.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.