آینه برنز در آشپزخانه

آینه برنز در آشپزخانه

آینه برنز در آشپزخانه

آینه به دلیل این که منعکس کننده بسیار مناسب نور است آن را برای پوشاندن برخی از نقاط محیط استفاده می کنند.

فرقی نمی کند که آینه را در کدام قسمت از منزل اجرا می کنید مهم اینجاست که هدف شما از استفاده آن صرفا جهت زیبایی است و کاربرد آن هم برایتان اهمیت دارد.

آینه ها از دو نقطه نظر می توانند بسیار اهمیت داشته باشند، اول این که اشیایی جذاب و درخشان می باشند که باعث می گردند محیط زیباتر به نظر برسد و دیگر ویژگی آن هم اندازه فضاها را به مقدار زیادی بزرگتر از آن چیزی که هست نشان می‌دهند و تاثیرات مثبتی بر طراحی داخلی دارد.

 

آینه برنز در آشپزخانه

 نقش آینه در طراحی داخلی آشپزخانه

عمق دادن به فضا یکی از مواردی است که در خانه های کوچک امروزی اغلب از آن استفاده می‌شود که در طراحی داخلی باعث می‌شود فضا بزرگتر نشان داده شود عمق دادن نیز به وسیله آینه ها ممکن می‌شود.

آینه برنز

آینه برنز

در برخی از موارد دیده شده که آینه کاری را در سقف و ستون ها هم استفاده می‌کنند و آن ها از نظر معماران گزینه مناسبی برای اثربخشی فضا می ‌باشند.

نکته دیگری که آینه ها دارند پوشاندن عیب های محیط می باشد برای مثال اگر در قسمتی از آشپزخانه اتاق یا نشیمن، پوسیدگی و خرابی بر روی دیوار دارید می توانید با قرار دادن آینه آن را پوشش دهید و فضا را زیباتر و مرتب تر نشان دهید.

آینه ها انواع مختلفی دارند که هرکدام متناسب با دکوراسیون داخلی انتخاب می شوند.

برای مثال اگر بخواهیم محیط آشپزخانه را در نظر بگیریم، آیینه ها متناسب با کابینت های مدرن و کلاسیک قرار می‌گیرند که در بین آن ها ظاهر متفاوتی را ایجاد می کنند.

 

آینه های برنز

قطعاً المان هایی که به وسیله متریال برنز طراحی شده اند را دیده اید، از آن ها در برخی از منازل استفاده می­شود.

اگر بخواهیم آینه هایی در آشپزخانه قرار دهیم و جنس برنز را برای آن انتخاب کنیم بهتر است قبل از خرید مواردی را در نظر داشته باشیم که یکی از این موارد هماهنگی آینه با دکوراسیون داخلی آشپزخانه می باشد.

آینه

آینه

 

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

 

اگر خانه ای به سبک مدرن و کلاسیک دارید باید تصور کنید که این متریال در بین چیدمان آشپزخانه زیبایی خواهد داشت و یا اینکه ایجاد هرج و مرج خواهد کرد.

آینه برنز دارای مزایایی است که بهتر است قبل از تهیه آن ها را بشناسیم.

دوام بسیار عالی که این متریال دارد در بین متریال های دیگر مشهور است ثبات رنگ و دوام بالای آبکاری آن باعث می شود که سالیان سال برایتان باقی بماند.

رنگ هایی که بر روی آن کار می‌شوند مانند رنگ طلایی برای مدت های طولانی باقی خواهد ماند و از جهت هزینه دیگر نیاز نیست که دفعات زیادی را برای آن هزینه کنیم.

جذب کنندگی آلودگی موجود در هوا یکی دیگر از ویژگی هایی است که برنز را نسبت به متریال های دیگر متمایز کرده است.

مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه، ضمانت ۱۰ ساله آن و وزن سنگین از موارد دیگری هستند که بهتر است قبل از تهیه آن آن ها را مطالعه نمایید.

برنز نسبت به آلومینیوم ارزش بیشتری دارد نوعی سرمایه‌گذاری برای شما به حساب می آید.

اگر تصمیم دارید که این متریال را برای طراحی داخلی آشپزخانه در بین کابینت های مدرن و کلاسیک به کار ببرید بهتر است که از کارشناسانی که در این زمینه سال‌ها فعالیت می‌کنند مشورت بگیرید تا بتوانید آن را در بهترین نقطه آشپزخانه جای دهید.

اما اگر دسترسی به این افراد را ندارید بهتر است در سایت های مختلف معماری نمونه هایی از این المان ها و چیدمان ها را مشاهده کنید و از آن ها ایده بگیرید.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.