آینه سنتی در آشپزخانه

آینه سنتی در آشپزخانه

آینه سنتی در آشپزخانه

هنر آینه‌کاری امروزه به عنوان نوعی هنر در طراحی فضای منزل به حساب می‌آید که باعث می‌شود فضای منزل خاص نشان داده شود .

آینه های تمام قد، آینه های گرد و دایره ،آینه هایی که بیش از حد بزرگ هستند و یا هر مدلی از آینه می تواند عنصری تاثیرگذار در طراحی داخلی منزل باشد .

آینه های ساده را مشاهده می کنیم که در خانه های مدرن به زیبایی قرار می‌گیرند و توانستند یکنواختی و سادگی در خانه های قدیمی را از بین ببرند.

برای همین بهتر است که در ابتدا هنگامی که می خواهید آینه ها را در دکوراسیون داخلی منزل و طراحی آشپزخانه به کار ببرید در ابتدا نوع و سبک آن را انتخاب کنید که دچار ناهماهنگی نشوید.

 

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

 

آینه سنتی در آشپزخانه

دیدگاه افراد به آینه در گذشته

برخی از افراد هنوز به آینه ها به عنوان ابزاری برای شانه کردن موها و دیدن سر و صورت نگاه می‌کنند اما با تغییراتی که در ساختار آن به وجود آمده باعث شده که در طراحی داخلی منزل جایگاه ویژه ای داشته باشد و در هر قسمتی که استفاده می شود توجه هر بیننده ای را جلب می‌کند.

آینه هایی که در ابعاد مختلف قرار دارند می‌توانند برای اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی و همچنین قسمت های ورودی استفاده شود اما در آشپزخانه موضوع متفاوت است.

 

کاربرد آینه در آشپزخانه

در آشپزخانه بهتر است که در بین کابینت پایین و بالایی آینه ها را استفاده کنیم.

اگر آینه کاری در آشپزخانه به سبک سنتی یا همان کلاسیک باشند، همه المان ها و چیدمان ها هم باید متناسب با استانداردها، انتخاب شوند.

ایرانی ها معمولاً از رنگ طلایی در زمان‌های گذشته برای خانه های کلاسیک استفاده می‌کردند زیرا این رنگ نماد تجملات و نشانی از تشریفات بوده است.

 

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

آینه سنتی

آینه سنتی

آینه های دکوراتیو سنتی جزو وسایل دکوراتیو برای تزیین خانه می باشد که برای داشتن فضایی کلاسیک و خاص از این کارهای مختلف برای منزل استفاده می شود.

امروزه اهمیت ویژه‌ای به آشپزخانه ها در منازل داده می‌شود و اکثراً معماران و طراحان داخلی به دنبال طرح های متنوع و جدید هستند که آن را در دکوراسیون داخلی آشپزخانه به کار ببرند.

آینه های دکوراتیو سنتی می‌توانند بر روی درب کابینت ها اجرا شود برای همین بهتر است که استفاده از آنها را طبق استاندارد هایی که در طراحی وجود دارد به کار ببرید.

ترکیب کابینت و متریال های متنوع را در کنار آینه ها اجرا نمایید تا از زیبایی آن لذت ببرید.

 

رنگ های متنوع آینه ها

آینه ها دارای رنگ های متنوعی هستند که بهتر است آن را برای دکوراسیون استفاده کنیم.

رنگ های ساده را برای دکوراسیون آشپزخانه به کار ببریم زیرا استفاده بیش از حد از رنگ در آشپزخانه باعث شلوغی خواهد شد.

هر چه که زمان می گذرد طراحی داخلی آشپزخانه اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و افراد بسیاری در تلاشند تا نمونه‌های متنوعی که مدنظرشان است را در آشپزخانه ها پیاده کنند .

اما بیشتر افراد خودشان ترجیح می‌دهند که برای آشپز خانه هایشان مدل‌هایی را انتخاب کنند که بتوانند خودشان هم آن را اجرا نمایند.

در کنار آینه‌ها می‌توانید از متریال های دیگری هم استفاده کنید.

تایل های طلایی و یا استیل ساده ترین تزیینات ای هستند که در دور تا دور آنها قرار می گیرند .

برای خانه های مدرن بهتر است که از قاب های ظریف و اصیل استفاده کنید و ازظرافت آنها در طراحی لذت ببرید.

اما در برخی از موارد دیده شده که بسیاری از افراد علاقه مند هستند که به غیر از قاب های طلایی، قاب های دیگر را برای طراحی آشپزخانه انتخاب کنند ،مانند برنز و مس.

این متریال ها هم از لحاظ ماندگاری هم کیفیت مناسب‌تری دارند.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.