آینه طلایی در آشپزخانه

آینه طلایی در آشپزخانه

آینه طلایی در آشپزخانه

رنگ طلایی به عنوان لوکس ترین رنگ دنیا شناخته شده زیرا نماد تجمل و ثروت و موفقیت بوده .

اگر به دنبال استفاده از رنگ طلایی برای دکوراسیون منزل هستید این رنگ با درخششی که دارد بهترین ظاهر را در خانه تان ایجاد میکند.

آینه هایی که با قاب طلایی هستند می‌توانند در فضای منزل درخشش متفاوتی داشته باشد .

مزیت اصلی استفاده از آینه های طلایی  این است که محیط را بزرگتر نشان می دهد و برای هر قسمتی که مد نظرتان باشد می توانید از آن استفاده کنید .

آینه های دکوراتیو که رنگ طلایی دارند به راحتی با قسمت‌های مختلفی از منزل ارتباط برقرار می کنند و برای اکثر فضاهای داخلی خانه کاربردی می باشد .

سعی کنید فضای داخل ساختمان را با متریال های روشن و متریال چوب استفاده کنید و در کنار آن ترکیب رنگ طلایی شیک و مدرن جلوه می دهد.

 

آینه طلایی در آشپزخانه

استفاده از آینه های طلایی در آشپزخانه

اگر دقت کرده باشید، امروزه توجه بسیاری به طراحی داخلی آشپزخانه ها شده است .

برای همین افراد به دنبال المان هایی هستند که محیط را خاص و جذاب در اختیار داشته باشند حتی در خانه های کلاسیک هم معمولاً افراد ترجیح می‌دهند که از نقوش کم کار بر روی سطوح استفاده کنند تا هرج و مرج و شلوغی در فضای منزل به وجود نیاید .

آینه طلایی

آینه طلایی

برای همین طراحان و دکوراتور ها اولویت خود را بر روی شناخت المان های جدید گذاشتند.

کابینت های آشپزخانه به دلیل اهمیت بسیاری که در ظاهر آشپزخانه دارند از بابت طراحی و چیدمان با نگاهی متفاوت سعی کردند که فضایی جذاب را به وجود بیاورند.

برای همین از متریال هایی که برای کابینت آشپزخانه استفاده میشود د کنار آن بر روی درب کابینت ها از آینه های طلایی هم استفاده می گردد .

البته آینه هایی که به نام طلایی می شنوید قطعاً قاب های دور آنها این رنگ می باشد که بیشتر در خانه های کلاسیک از این طرح ها استفاده می شود .

در خانه های مدرن هم استفاده از رنگ های نقره ای و استیل محبوب تر هستند.

رنگ طلایی به دلیل این که در طیف رنگهای گرم قرار دارد معمولاً برای خانه‌هایی به کار می‌رود که  دارای رنگ های گرم می باشد.

برخی از افراد ترجیح می دهند که در کنار رنگ های خنثی از رنگهایی استفاده کنند تا با توضیحاتی که ایجاد می‌شود و از یکنواختی خارج شود.

رنگ های سرد و گرم در طراحی داخلی آشپزخانه می توانند فضایی جذاب را به وجود بیاورند .

اگر با دقت این طراحی را انجام دهید و با استانداردهایی که در انتخاب متریال ها وجود دارد کمی هوشمندانه عمل کنید میتوانید زیبایی را در آن فضا به وجود بیاورید.

 

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

 

درخشش آینه های طلایی

رنگ طلایی در برخورد با نور انعکاس زیادی ار خود نشان می دهد و در طول روز ممکن است که نیاز به روشن کردن چراغ های آشپزخانه نداشته باشید.

برای خانه هایی که از این آنه های استفاده میکنید سعی کنید که برای قسمت هایی که نور کمتری دریافت می کنند این متریال را به کار ببرید.

انعکاس نور بیش از حد افراد را در آشپزخانه کلافه می کند و همش سعی دارند که مانع ورود نور شوند.

بهتر است در یک قسمتی که حدفاصل کابینت بالا و پایین است به مقدار محدودی از این آینه ها به کار ببرید.

در نمونه هایی از طراحی آشپزخانه میتوانید ایده بگیرید و آن را در محیط زندگی خود پیاده نمایید.

با گذشت زمان طرح های به روزتری در دنیای طراحی داخلی راه پیدا میکنند که دست طراحان را بازتر میگذارند و از طرفی نیازهای مشتریات را هم تامین می کند.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.