اصول طراحی کابینت آشپزخانه در سبک مدرن

اصول طراحی کابینت آشپزخانه در سبک مدرن

اصول طراحی کابینت آشپزخانه در سبک مدرن

طراحی کابینت و طراحی آشپزخانه به سبک مدرن بهترین راهکار برای خانه های کوچک استفاده می‌شود. ممکن است این جمله را شنیده باشید که آشپزخانه قلب خانه است به دلیل اینکه در مرکز خانه قرار دارد و افراد بیشتر کارهای خود را در طول روز در آنجا انجام می دهند. یکی از فاکتورهای مهمی که برای خانه ایده آل وجود دارد نحوه دکوراسیون آن می باشد.

آشپزخانه به عنوان اصلی ترین قسمت در منزل وجود دارد که افراد به دفعات در آن رفت و آمد می‌کنند و به هر دلیلی در با آن سر و کار دارند. برای همین بهتر است که طراحی آن را با دقت بیشتری انجام دهیم تا بتوانیم از دکوراسیون های به روز برای آن استفاده کنیم.

از عملکرد آشپزخانه گذر کنیم به اصول زیبایی شناسانه در سبک مدرن می رسیم که دارای استانداردهایی است که به هنگام طراحی آن را  باید انجام دهیم.

برای اینکه بتوان قلب خانه را به سبک مدرن طراحی کرد بهتر است که در ادامه این محتوا با ما همراه باشید تا بتوانید از مطالبی که برای شما گردآوری کرده ایم که نهایت استفاده را داشته باشید و از آن ها ایده بگیرید.

 

اصول طراحی کابینت آشپزخانه در سبک مدرن

استفاده از سقف کاذب

اولین راهکار این است که از سقف های کاذب که در ارتفاع پایین نصب می شوند استفاده کنید تا چهره متفاوتی در خانه تان ایجاد شود. رنگ و متریالی که برای این سقف کاذب استفاده می‌کنید باید در تضاد با مجاور باشد تا تحت تاثیر بیشتری در تفکیک فضا ایجاد کند.

کابینت آشپزخانه مدرن

کابینت آشپزخانه مدرن

امروزه کسانی که سقف کاذب را اجرا می کنند باید تخصص بالایی داشته باشند به دلیل اینکه دقت در اجرای آن و به کار بردن آن در طراحی داخلی آشپزخانه یک کار حرفه ای است که هر چقدر با دقت انجام شود تاثیر بیشتری در نگاه خواهد داشت.

آشپزخانه دارای فرورفتگی هایی است که معمولاً کمتر از آن استفاده می‌شود اما اگر دقت داشته باشید که بتوانید از این فضاها به صورت بهینه استفاده کنید می توانید یک فضای متفاوت را داشته باشید که برای چیدمان آشپزخانه وجود دارد و همین راهکارهای ساده هستند که فقط کمی باید برای آنها به زمان داشته باشید.

 

استفاده از کابینت جزیره در خانه های مدرن

در طراحی‌های امروزه اغلب افراد از متدهایی استفاده می‌کنند که متناسب با دنیای مد باشد. کابینت جزیره ای که چندین سال است در طراحی های داخلی کاربرد فراوانی پیدا کرده و محبوبیت آن بسیار افزایش یافته توانسته است فضای متفاوتی را ایجاد کند. علاوه بر کارایی آن هم می تواند حد فاصل بین اتاق نشیمن آشپزخانه باشد. استفاده از کابینت جزیره برای خانه هایی که به صورت پلان باز طراحی شده اند هم گزینه مناسبی است.

کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه

کابینت جزیره می‌تواند محلی باشد برای قرار دادن سینک و اجاق گاز از طرفی هم می‌توان به عنوان محلی به آن نگاه کرد که بتوان وسیله های خود را بر روی آن قرارداد. نمونه های متنوعی از کابینت‌های جزیره امروزه وجود دارند که توانستند فضای متفاوتی را در خانه به وجود بیاورند. این محیط معمولاً گرم و صمیمی می باشد البته متریالهایی هم که برای آن به کار می‌برید باید متناسب با سبک مدرن باشد.

 

استفاده از کابینت های مدرن

کابینت آشپزخانه که برای خانه های مدرن انتخاب می‌شوند بهتر است که با استفاده از متریال هایی مانند های گلاس و ام دی اف پوشش داده شوند. دلیل استفاده از این کابینت ها این است که سطح کابینت ها یکدست و صیقلی می باشد و منعکس کننده نور بالایی می باشند. در خانه های مدرن معمولا تجهیزات و جزئیات بر روی کابینت ها دیده نمی‌شود و همه چیز بر پایه سادگی اجرا می گردد.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.