انتخاب کفپوش برای آشپزخانه

انتخاب کفپوش برای آشپزخانه

انتخاب کفپوش برای آشپزخانه

امروزه طراحی داخلی منازل بسیار اهمیت پیدا کرده برای همین افراد به دنبال طراحی می گردند که بتوانند محیط خانه را برای شان زیباتر کنند.

طراحان زیادی در این حرفه فعالیت می کنند که از زیبایی طرح های آنها می توان متوجه شد که چه کارهایی را می توانند اجرا کنند.

بهتر است قبل از هر کاری چند عامل تاثیرگذار در طراحی آشپزخانه را بشناسید .

عوامل متعددی هستند که می‌توانند در طراحی یک فضا  تاثیرگذار باشند .

اما امروزه انواع کفپوش هایی که برای کف هر محیطی انتخاب می شود بهتر است با توجه به تنوع محصولات که وجود دارد با دقت کافی انتخاب گردند.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت آشپزخانه

 

انتخاب کفپوش برای آشپزخانه

انواع کفپوش ها

انواع کفپوش ها تاثیر متفاوتی در فضا ایجاد می‌کنند که به عنوان فاکتور زیبایی در هر محیطی وجود دارد .

بهترین رنگ کفپوش می‌تواند تعیین کننده زیبایی آشپزخانه یا قسمت های دیگری که مد نظرتان است باشد.

آشپزخانه یکی از امن ترین قسمت های در منزل است که افراد زمان زیادی را در آن سپری می کنند.

آشپزخانه

آشپزخانه

برای همین با توجه به طراحی هایی که امروزه وجود داشته است آشپزخانه در دید همه افراد قرار می‌گیرد برای همین بهتر است که از متریال های مرغوب برای اجرای طرحی آن استفاده شود.

طراحی آشپزخانه می‌تواند در روحیه افراد هم تاثیرگذار باشد .

هنگامی که شما متریال های مرغوب و استاندارد را در یک فضا به کار می‌برید قطعاً بر افزایش سرمایه خود کمک خواهید کرد و علاوه بر آن افرادی که در آن زندگی می‌کنند احساس رضایت بیشتری دارند.

 

انتخاب رنگ کفپوش در طراحی آشپزخانه

مهمترین عواملی که برای انتخاب رنگ کفپوش ها تاثیرگذار هستند را برایتان جمع آوری کرده ایم تا بتوانید آن را در دکوراسیون داخلی آشپزخانه خود به کارگیرید و با داشتن اطلاعاتی بتوانید آن را به خوبی تهیه کنید.

اولین موردی که برای انتخاب شما تاثیرگذار می‌باشد اندازه آشپزخانه است و اینکه چقدر مساحت در اختیار دارید؟ متراژ روی رنگی که می خواهید انتخاب کنید هم تاثیرگذار است .مسلماً انتخاب رنگ، اندازه فضا را نیز تحت شعاع قرار می دهد .

برای مثال اگر فضای کوچکی در اختیار دارید بهتر است که رنگ های تیره را کنار بگذارید و از رنگ های روشن در طراحی استفاده کنید.

با این کار شما عمق فضا را بیشتر خواهید کرد و هر کسی که در آن وارد می شود فضا را بزرگ تر از آن چیزی که وجود دارد مشاهده می کند.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت چوب طبیعی کلاسیک

کفپوش برای آشپزخانه

کفپوش برای آشپزخانه

کفپوش های روشن باعث می شود که نور منعکس شود و فضا زیباتر دیده شود .برای همین بهتر است که این مورد را در هنگام طراحی لحاظ کنید مورد بعدی روشنایی آشپزخانه است.

مقدار نوری که یک آشپزخانه دریافت می‌کند می‌تواند برای انتخاب رنگ کفپوش ها هم مهم باشد .

این مورد مانند مورد قبلی به صورت غیر مستقیم روی انتخاب تاثیر می‌گذارد .

اگر آشپزخانه نورگیر در اختیار دارید گزینه های تیره را هم می‌توانید برای کفپوش انتخاب کنید .اما اگر نورگیر و پنجره در آشپزخانه تان وجود ندارد بهتر است که از رنگ های روشن و نورپردازی های مناسب برای طراحی داخلی آشپزخانه استفاده نمایید.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت روکش چوب

 

پاکیزگی در آشپزخانه

یکی از مواردی که طراحان بر روی آن تاکید دارند پاکیزگی آشپزخانه است .

این مورد تا زمانی وجود دارد که افراد در آشپزخانه نظافت را رعایت کنند .هنگامی که کفپوش های روشن را برای آشپزخانه انتخاب می کنید از کثیفی و آلودگی را به وضوح روی آنها می‌توان مشاهده کرد برای همین نیاز به پاکیزگی متداوم دارند.

آشپزخانه هم از مکان‌هایی که لکه آب میوه ،قطرات روغن و بسیاری موارد دیگر آلوده را به طور واضح نشان می دهند برای اینکه دوام و عمر کفپوش ها در برابر آلودگی ها مقاوم بماند و سعی کنید که در دفعات زیاد آنها را تمیز نمایید.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.