مدت زمان تحویل کابینت ممبران

مدت زمان تحویل کابینت ممبران

مدت زمان تحویل کابینت ممبران

اگر می خواهید که کابینت های ممبران را بهتر بشناسید بهتر است که این محتوا را مطالعه نمایید به دلیل اینکه ما نحوه نصب و اجرای این کابینت را مورد بررسی قرار داده ایم تا شما زمان احتمالی برای ساخت این کابینت را در نظر بگیرید و سپس اقدام به بازسازی و اجرای کابینت های آشپزخانه نمایید.

کابینت ممبران مورد پسند افراد بسیاری در ایران می باشد به دلیل اینکه حس نوستالژیک را به آنها منتقل می‌کند و علاوه بر آن در خانه هایی که سبک کلاسیک اجرا می شود می تواند گزینه مناسبی باشد.

علاوه بر آن برای اجرای کابینت های ممبران موارد بسیاری وجود دارند که می توانند یک آشپزخانه ساده را به محیطی کلاسیک و لاکچری تبدیل نمایند.

 

مدت زمان تحویل کابینت ممبران

تفاوت کابینت ممبران با کابینت های دیگر در چیست؟

قطعاً همه متریال ها با یکدیگر متفاوت است در کابینت ممبران هم همین‌گونه است تفاوت در ساخت و جنس بدنه نیست اما تفاوتی که در آنها مشاهده می‌شود برای روکشی است که برای آن در نظر گرفته می‌شود و جنس آن از پی وی سی می‌باشد.

 کابینت ممبران

کابینت ممبران

این کابینت ها در دو نوع ساده و طرحدار در بازار فروخته می‌شود که معمولاً نمونه های طرح دار آن در خانه های ایرانی استفاده بیشتری می شود.

بدنه کابینت ممبران از ورق های ام دی اف ساخته شده و لازم به ذکر است که بزنید این کابینت ها می توانند از جنس نئوپان و یا چوب هم ساخته شوند و این بستگی به سلیقه و نظر مشتری دارد.

 

مراحل ساخت کابینت ممبران

به طور کلی ساخت و اجرای کابینت ها در آشپزخانه زمان‌بر است و علاوه بر آن باید بودجه قابل توجهی برای آن در نظر گرفته شود.

اما سعی کردیم مراحل ساخت کابینت های ممبران را بررسی نماییم تا زمان احتمالی برای آن را بدانید.

مرحله اول

در مرحله اول برش و اجرای طرح انجام می‌شود هنگامی که صفحات ام دی اف خریداری شده اند به وسیله دستگاه‌های پیشرفته سی ان سی که هنوز بر روی آن روکش نیامده است طرح‌ها اجرا می‌شود.

زمان تحویل کابینت

زمان تحویل کابینت

پس از این مرحله سنباده های مخصوصی برای فراز و نشیب هایی که بر روی صفحه ام دی اف وجود دارد آماده به کار می‌شود. اگر حفره بر روی آن وجود داشته باشد توسط چسب های مخصوص و یا بتونه پر می گردد.

مرحله دوم

در مرحله بعدی قطعات کابینت به وسیله چسب های مخصوص به دیگر نصب می‌شوند و روکش ام دی اف بر روی آنها قرار می‌گیرد. دستگاه های پرس وکیوم را بر روی قطعات فشرده می‌کند و پس از خارج شدن قطعات از دستگاه قسمت‌های اضافی از آنها کنده می‌شود و لبه های کار تمیز می گردد.

هنگامی که این کار تمام شد می‌توان نصب کابینت های ممبران را انجام داد؛ نکته قابل توجه برای ساخت کابینت ممبران درب و بخش‌هایی است که در نما به کار می رود و معمولاً از روکش های با کیفیت تری برای آن انتخاب می‌شود و علاوه بر آن طرح های متفاوت تر و تزیینات بیشتری بر روی آن باید صورت گیرد.

 

نصب کابینت ممبران

در این قسمت نصب کابینت های ممبران صورت می‌گیرد که آن هم مراحلی دارند مانند: تمیزکاری زیر کار؛ نصب نگهدارنده ها؛ نصب کابینت های پایین؛ نصب کابینت های بالا؛ نصب درب ها و در نهایت نصب صفحه روی کابینت و تاج و پاخور ها.

محلی که قرار است کابینت بر روی آن نصب شود باید عاری از آلودگی باشد به دلیل اینکه ممکن است در طولانی مدت دچار آسیب دیدگی و تخریب در کابینت ها به وجود آید.

پس از تمیز کردن نوبت به نصب نگهدارنده ها می‌رسد که کابینت بر روی آن قرار می گیرد و به وسیله پیچ و رولپلاک به دیوار چسبانده می شوند و باید مقاومت بالایی در برابر وزن  وسایل داشته باشند.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت ممبران

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.