مدت زمان تحویل کابینت چوب

مدت زمان تحویل کابینت چوب

مدت زمان تحویل کابینت چوب

زمانی که آشپزخانه وارد می‌شویم مهمترین قسمتی که توجه ما را می نماید کابینت های آشپزخانه است.

کابینت های آشپزخانه از نظر مدل و رنگ باید متناسب با دکوراسیون داخلی آشپزخانه انتخاب شود تا ترکیب چشم‌نوازی را در نظر بیننده به وجود بیاورد علاوه بر آن برای ساخت کابینت ها باید متریال‌های بادوام و ماندگاری را انتخاب نمایید.

ماندگاری در کابینت مهمترین موضوعی است که محیط آشپزخانه را برای مدت طولانی نگه میدارد.

در این محتوا قصد داریم تا پروسه آماده شدن کابینت چوبی را مورد بررسی قرار دهیم.

 

مدت زمان تحویل کابینت چوب

استفاده از چوب برای کابینت آشپزخانه

چوب به عنوان یک متریال ماندگار در دنیای طراحی وجود دارد که توانسته است نظر بسیاری از مشتری ها و طراحان را به خود جلب کند.

چوب به دلیل اصالت و ماندگاری که دارد توانسته است در خانه های مدرن و کلاسیک جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص دهد برای همین وجود طرح های متنوع بر روی چوب یکی از ملزومات طراحی می باشد.

مرحله اول

در این مرحله علامت گذاری بر روی دیوار ها برای نصب کابینت صورت می‌گیرد که یکی از مهم‌ترین مراحلی است که باعث می شود اتصالات کابینت با دقت و ظرافت بیشتری اجرا شود علامت گذاری است. این کار نیاز به متخصصین دارد که دقت بالایی دارند و می‌توانند بدون اشتباهات جزئی نصب کابینت را به علامت گذاری ها را انجام دهند.

کابینت چوب

کابینت چوب

برای علامت گذاری معمولاً نصاب های حرفه ای هستند که می‌توانند این فرایند را انجام دهند.

در مرحله بعدی اتصالات و تجهیزات به دیوار نصب می شوند و باید به حد کافی مقاوم باشند به دلیل اینکه وزن کابینت و لوازمی که درون آن هست را قرار است تحمل نمایند.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت روکش چوب

 

مرحله دوم

در این مرحله کابینت های چوبی به اتصالات دقیق نصب می شوند که در ابتدا بدن‌های اسکلت کابین اولویت دارد نصب کابینت ها دارای دو مرحله می باشد در مرحله اول کابینت های زمینی نصب می گردد و در مرحله بعد کابینت های دیواری.

همانطور که در بیشتر خانه ها مشاهده می کنیم کابینت های زمینی به وسیله پایه بر روی زمین قرار می‌گیرند و این به عنوان یک اتصال محکم برای آنها در نظر گرفته می شود.

کابینت

کابینت

پس از اینکه کابینت ها در جای خود ثابت شده اند باید آن را متناسب با سطح زمین تراز کرد به دلیل اینکه در برخی از موارد کفپوش ها و طرح زمین دارای اختلاف سطح بوده است و برای همین باید به وسیله چرخاندن پایه ها کابینت‌ها را تراز نمود.

پس از گذر از این مراحل حال نوبت به نصب کابینت های دیواری بر روی اتصالات می باشد.

کابینت های بالایی به دلیل اینکه در ارتفاع هستند و قرار است وزن زیادی را تحمل کنند باید از اتصالات محکم تری برای آنها استفاده کرد.

مرحله سوم

در این قسمت درب ها و قفسه های درون کابینت اندازه‌گیری می شوند و متناسب با مدلی که انتخاب شده است قرار می‌گیرد.

این مرحله هم نیاز به دقت بسیاری دارد و همچنین اگر قرار است که کابینت‌ها به صورت سفارشی اجرا شوند باید با کابینت سازان در میان بگذارید و البته دقت داشته باشید که کابینت های سفارشی هزینه های متفاوت و جداگانه ای خواهند داشت.

مرحله چهارم

در این مرحله صفحه روی کابینت و پیشخوان آشپزخانه باید نصب گردد که معمولاً جنس آن با جنس کابینت ها متفاوت است. در هر صورت دقت داشته باشید که برشکاری و اندازه های دقیق برای آن در نظر گرفته شود.

روکابینتی ها به وسیله پیچ به سطح بالای کابینت‌های پایینی متصل می گردند تا ثابت و محکم باقی بماند.

در صورتی‌که آسیب دیدگی و یا خراش بر روی آن مشاهده شد کردید می توانید به راحتی آن را تعویض نمایید.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت چوب طبیعی مدرن

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.