میز پیشخوان اداری

میز پیشخوان اداری

میز پیشخوان اداری

میز پیشخوان یا پذیرش می‌تواند در اداره‌ها، بانک، فروشگاه ها و … استفاده شود.

طراحی این روزها باید به گونه‌ای باشد که ارتباط بین کارمندان و مراجعه کنندگان را تسهیل کند.

برای همین کارکنان معمولاً مدت زیادی از این کامپیوترها استفاده می نمایند و باید به شکلی باشد که در طولانی مدت دچار آسیب‌دیدگی نشود.

اگر قصد دارید که میز کانتر را تهیه کنید بهتر است مواردی را در ابتدای کار مد نظر داشته باشید.

 

پیشنهاد نویسنده: میز منشی

 

میز پیشخوان اداری

کاربرد میز کانتر

این روزها معمولا نیاز به فضای زیادی ندارند و از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد.

میز کانتر برای قسمت‌های مختلفی مانند کلینیک ها، فروشگاه ها، فرودگاه ها، بیمارستان ها استفاده می شود این میز معمولاً با ظرفیت یک یا دو نفر برای قرارگیری در پشت آن سازه ای سبک دارد.

 

جنس میز کانتر

میزکانتر معمولاً از متریال های متنوعی ساخته می‌شود .

از متریال های به روز می‌توان به تخت‌های ام دی اف با روکش پی وی سی اشاره کرد .

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | miz pishkhan edari 1

میز پیشخوان

طرح های تبلیغی و لوگو می‌توانند بر روی سطح کانترها قرار بگیرد.

میز کانتر معمولاً از صفحات ام دی اف تشکیل می‌شوند و مقاومت بالایی در برابر فشار و قفسه بندی دارند.

برای اینکه بتوانید آنها را مقاوم‌تر کنید می توانید روی میز را با روکش های هایگلاس اجرا کنید و حتی چوب اجرا نمایید.

 

چند نوع میز کانتر داریم؟

میز کانتر بر اساس کاربری دسته بندی مختلفی دارند.

میزها را می‌توان برای میز نمایشگاهی، بیمارستانی، اداری، بانک، مراکز تجاری و تبلیغات استفاده کرد .

اما در ادامه بهتر است که ویژگی‌های میز کانتر را بخوانید.

میز کانتر در مراکز پزشکی متفاوت است باید به گونه‌ای انتخاب شود که قرار دادن پرونده و اسناد پزشکی و همچنین رایانه به راحتی در آن قرار گیرد.

در گذشته معمولاً کانتر رو طوری می ساختند که ارتباط بین بیماران و مسئولین به راحتی انجام می‌شده.

اما امروزه با توجه به امکان سرقت در مدارک معمولا ارتفاع میز را بلند تر می سازند.

کانترهای بانکی نیاز به فضای زیبا تر و منظم تری دارند زیرا ارباب رجوع به آنجا مراجعه می‌کند.

کانتر اداری باید به شکل مستطیل و کشیده باشد و ارتفاع آن به اندازه ای انتخاب شود که وقتی مراجعه کننده بر روی صندلی می نشیند بتوانند به راحتی کارهای خود را انجام دهد .

ارتفاع این کار تنها ۷۵ سانتیمتر می‌باشد و برخی از مجموعه‌ها ارتفاع بیشتری دارند و حداقل آن را ۱۲۰ سانتی‌متر برای کانتر در نظر می‌گیرند.

برای کانتر های بانکی هم باید ایمنی کامل کانتر، محفوظ بودن متصدی بانک و اطلاعات و موارد دیگر مدنظر قرار گرفته شود.

 

پیشنهاد نویسنده: پارتیشن های شیشه ای

 

خرید میز کانتر برای نمایشگاه

با توجه به اینکه نمایشگاه های فصلی در تهران و سراسر کشور برگزار می‌شود و المان های موقتی برای آن فضاها خریداری می شود برای غرفه ها بهتر است که به گونه ای طراحی آنها انتخاب شود که فروشندگان بتوانند به راحتی مراجعه‌کنندگان را راهنمایی کنند و به پرسش‌های آنها پاسخ دهند.

میز کانتر برای نگهبان معمولاً در قسمت‌های مختلفی مانند مراکز تجاری، منازل مسکونی و ادارات در قسمت لابی نگهبانی وجود دارد و یک میز کانتر در آن قسمت قرار گرفته است.

افراد می‌توانند با توجه به نیازی که دارند، میز را انتخاب کنند و متریال را هم متناسب با فضا و بودجه‌ای که در اختیار دارند انتخاب نمایید.

معمولا برای میز نگهبانی از ترکیب شیشه و ام دی اف استفاده می‌شود تا در بدنه کانتر از این متریال استفاده شود و بالای آن از شیشه باشد تا بتوان با مراجعه کننده گفت و گو کرد.

هر چقدر متریال را با کیفیت تر انتخاب کنیم قطعا ماندگاری بالاتری خواهد داشت و از نظر هزینه هم به صرفه تر است تا اینکه هر چند ماه یکبار بخواهید آن را تعویض نمایید.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت پارتیشن شیشه ای

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.