انتخاب نمای کمد دیواری

انتخاب نمای کمد دیواری

انتخاب نمای کمد دیواری

کمد دیواری یکی از اجزای مهم ساختمان است که معمولا در اتاق ها قرار داده می شود .

کمدهای دیواری وسایل بسیار کاربردی و مهم هستند که از شلوغی و بی نظمی محیط جلوگیری می کند و با قرار دادن وسایل درون آنها نظم و ترتیب در فضای اتاق ایجاد می شود.

وجود کمد دیواری در اتاق ها بسیار حائز اهمیت است تا جایی که در انتخاب خانه ها توسط مشتریان بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

همواره دیده شده است که افراد از کمدهای دیواری بزرگ و جادار و بسیار استقبال می‌کنند.

در طراحی کمد دیواری ،نمای کمد بسیار مهم و تاثیرگذار است.

کمد های دیواری را می‌توان در مدل‌های مختلفی طبقه بندی کرد نوع های مدل ها می توان به کمد دیواری ریلی ام دی اف و آینه دار اشاره کرد.

امروزه کمدهای دیواری تنوع زیادی در مدل، طرح و رنگ دارند، به همین دلیل طراحان داخلی در طراحی کمد های زیبا بسیار دقت می کنند.

 

انتخاب نمای کمد دیواری

انتخاب رنگ برای کمد دیواری

در انتخاب رنگ برای کمد دیواری دقت کنید که فضای شما کوچک است یا بزرگ.

رنگ های روشن فضا را بزرگتر نشان می دهد و بهتر است که برای فضاهای کوچک از رنگ های روشن مانند سفید استفاده نمایید.

کمد دیواری

کمد دیواری

رنگ های تیره برای فضاهای بزرگتر مناسب هستند رنگ مشکی و رنگ سفید رنگ هایی هستند که با تمام رنگ های دیگر و وسایل دیگر به خوبی ست می شوند.

رنگ های چوب برای استفاده در کمد دیواری ها رنگ مناسبی هستند و به دلیل اینکه محیط را طبیعی و گرم نشان می دهند انتخاب مناسبی برای رنگ کمد دیواری ها می باشد.

از کمد های رنگی می‌توانید برای اتاق کودکان و نوجوانان استفاده نمایید همچنین در صورت ساده بودن اتاق با استفاده از کمدهای رنگی می توانید تفاوت را ایجاد نمایید.

 

انواع کمد دیواری

کمدهای دیواری انواع مختلف دارد و یکی از پرکاربردترین آن ها کمد ام‌دی‌اف است که دارای تنوع رنگ و طرح بسیاری می باشند.

کمد ها مهم ترین اجزا در اتاق ها هستند و باید در انتخاب طرح و رنگ مناسب برای آن ها بسیار دقت کرد تا بتوان  آنها را در نهایت زیبایی طراحی نمود.

کمد های ریلی از دیگر انواع کمد های معمول هستند.

کمد

کمد

باید توجه داشت که ریل علاوه بر اینکه برای درب کمد ها استفاده می شود می توان برای کلیه مجموعه کمد استفاده شود و به صورت یکجا بر روی ریل جابجا شود.

در کمد های ریلی به دلیل اینکه باز و بسته شدن درب آن ها فضا را اشغال نمی کند برای فضاهای کوچک و کم جا بسیار گزینه مناسبی می باشند.

همچنین قفسه ‌های داخل کمد می‌توانند بر روی ریل قرار گرفته و با باز شدن در به بیرون از کمد بیایند که این امر در کمد ها، جاکفشی ها و کابینت های آشپزخانه بسیار کارایی دارد.

از دیگر انواع کمد ها می توان به کمدهای آینه دار اشاره کرد آینه ها می توانند بر روی درب های کمد ریلی و کمد های با درب لولایی قرار بگیرند.

این کار موجب می شود تا استفاده بهینه و بهتری از فضا صورت گیرد.

 

استفاده از رنگ های روشن و بازتاب نوری مناسب

همچنین آنها به دلیل بازتاب نوری که در فضای ایجاد می نمایند تا حدودی فضا را بزرگتر نشان می‌دهند و استفاده از آینه های بزرگ در فضای کوچک می‌تواند به بزرگتر نشان دادن فضای شما کمک کنیم.

استفاده از متریال هایگلاس برای نمای کمد ها بسیار جذاب است و در سبک مدرن از این متریال برای کمد ها بیشتر استفاده می شود.

هایگلاس نیز به دلیل براق بودن و درخشندگی که دارد بازتاب نور خوبی در فضای اتاق ایجاد می نماید.

در نهایت باید توجه داشت که با توجه به فضای محیط و کارایی که برای کمد ها در نظر گرفته می شود کمد های زیبا و شکیل کارا و تا حد امکان بزرگ را برای اتاق ها طراحی نمایید.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کمد دیواری

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.