کابینت آشپزخانه با رنگ سبز تیره

کابینت آشپزخانه با رنگ سبز تیره

کابینت آشپزخانه با رنگ سبز تیره در طراحی داخلی منزل

طراحی داخلی منزل و آشپزخانه و انتخاب رنگ در این مکان نیاز به تخصص دارد که افراد کارشناس و طراح معمولاً این کار را انجام می‌دهند.

اما اگر بخواهیم کابینت های آشپزخانه به عنوان اصلی ترین تجهیزات در آشپزخانه قرار داده شوند و بررسی کنیم باید درباره انتخاب رنگ و متریال آنها اطلاعات زیادی داشته باشیم.

در طراحی داخلی آشپزخانه معمولا به دلیل اینکه یک فضای کارآمد و زیبا می باشد طراحان از متریال ها و رنگ های خاص و جذاب استفاده می‌کنند.

آشپزخانه‌ها به دلیل اینکه محل رفت و آمد افراد و صرف کردن غذا و همچنین پخت و پز می باشند بهتر است که دارای طراحی متفاوتی باشند.

البته که این تفاوت با قرار دادن دو سبک متفاوت در منزل نباید ایجاد شود .بهتر است که در طراحی داخلی منزل یک سبک کلی را انتخاب کنید و متناسب با آن قسمت‌های مختلف منزل را چیدمان نمایید.

ما در این محتوا قصد داریم تا کابینت هایی با رنگ سبز تیره را بررسی کنیم تا افرادی که رنگ سبز را در طیف های روشن ترجیح می دهند از این مطلب به خوبی استفاده نمایند.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت آشپزخانه

 

کابینت های آشپزخانه با رنگ سبز تیره

کابینت ها امروزه دنیای متفاوتی پیدا کرده‌اند و افراد بسیاری که در صنف کابینت سازی فعالیت می‌کنند نمونه‌های متنوعی از کارهای خود را در سایت های مختلف منتشر می کنند تا افراد بتوانند نمونه آنها را ببینند و در طراحی داخلی آشپزخانه خود به کار گیرند.

رنگ سبز از آنجایی که شادی آور و نشان دهنده انرژی مثبت در هر فضا می باشد فرقی نمی کند که در چه طیفی استفاده شود.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت چوب طبیعی مدرن

 

کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه

معمولاً برای خانه هایی که سبک مدرن را انتخاب کرده‌اند استفاده از این رنگ در طیف رنگی کمرنگ استفاده می شود.

اما برای خانه های کلاسیک برعکس این موضوع است به دلیل اینکه نمونه های متنوعی از سبز های تیره در خانه های کلاسیک می تواند فضا را از یکنواختی خارج کند و در ترکیب با متریال هایی مانند چوب یک فضای کلاسیک و شکیل را به وجود بیاورد.

هنگامی که رنگ سبز بر روی کابینت اجرا می‌شود فضا ممکن است یکنواخت شود و افراد پس از مدتی دچار خستگی شونت و به فکر بازسازی آن بیفتد.

برای اینکه این حس بهتان دست ندهد بهتر است که آن را با رنگ‌های متعدد ترکیب نمایید همه ما می‌دانیم که رنگ سفید به عنوان رنگ پایه در همه بخش های هنری و معماری جایگاه ویژه‌ای دارد و اگر بخواهیم که این رنگها را در روی کابینت ها هم اجرا کنیم باید نمونه هایی از  ترکیب رنگ بر روی کابینت را مشاهده کنیم تا بتوانیم آنها را در طراحی داخلی آشپزخانه به خوبی اجرا نماییم.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت کلاسیک

 

ترکیب کابینت ها با متریال های دیگر

رنگ سبز به دلیل این که حس و حال فضای موجود در طبیعت را به افراد می‌دهد بهتر است یک متریال در کنار آن به کار ببرید که همان حس و حال را در طیف گسترده تری به شما منتقل کند.

متریال چوب می تواند بهترین گزینه در طراحی داخلی آشپزخانه باشد تا بتواند در کنار کابینت های سبز زیبایی خود را نشان دهد.

البته که این متریال یکی از چندین متریالی است که در بازار وجود دارد که نمونه های متنوع تری هم می توان استفاده کرد که بستگی به سلیقه خودتان دارد.

اگر به دنبال متریال هایی هستید که خیلی خاص و شکیل باشند بهتر است در سایت های مختلف جستجو کنید و از آن ها ایده بگیرید و آن را در طراحی آشپزخانه به کار بگیرید.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت روکش چوب

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.