کابینت آشپزخانه با مغزی ام دی اف و انواع آن

کابینت آشپزخانه با مغزی ام دی اف و انواع آن

کابینت آشپزخانه با مغزی ام دی اف و انواع آن

استفاده از انواع کابینت ها تاریخچه طولانی دارد به طور خلاصه کابینت ها به مرور زمان و با تغییر طراحی ها به شکل های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد ابتدا  کابینت های چوبی و فلزی جای نوع قبلی را گرفتند و امروزه نیز کابینت ام دی اف روانه بازار شده و تقریباً بیشتر بازار را در اختیار خود گرفته است.

ام دی اف به معنای تخته با چگالی متوسط می ‌باشد و نوعی فرآورده چوبی به شمار می رود و در اصل با ترکیب چوب سخت و نرم به ‌وجود می‌ آید و با مواد دیگر مخلوط شده و در معرض گرما قرار می‌ گیرند.

 

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

 

کابینت آشپزخانه ام دی اف

کابینت ام دی اف را نمی توان در چند کلمه خلاصه کرد مثلاً زمانی که از کابینت های گلاس حرف میزنیم دقیقا مشخص است که در مورد چه چیزی صحبت می‌ کنیم چون یک محصول شناخته شده و مشخص می باشد اما کابینت ام دی اف یک کلمه کلی می باشد؛

که در سبک کلاسیک مدرن و نئوکلاسیک که در مقاله انواع کابینت ام دی اف توضیح مختصری در مورد هر یک دادیم، اشاره کردیم در این سبک وجود دارد که قیمت هم با یکدیگر بسیار متفاوت می باشند و این تفاوت به دلیل متفاوت بودن متریال ها طرح ها و حکاکی هایی است که در سبک کلاسیک بیشتر انجام می ‌گیرد

پیشنهاد نویسنده: کابینت ام دی اف (MDF)

جدیدترین مدل های کابینت ام دی اف آشپزخانه

انواع کابینت ام دی اف

امروزه از تولیدات کابینت به صنعتی بدل شده و هر چه می گذرد کامل تر می شوند و سبک ها و مدل های جدید با توجه به طراحی و خلاقیت طراحان تولید می شود کابینت ام دی اف دارای انواع مختلفی است که امروزه طراحی و تولید می شود.  

کابینت مدرن دو رنگ ، کابینت های گلاس و کابینت رنگ پولیشی جزء محبوب ترین ها به شمار می رود

طراحی آشپزخانه های کوچک با کابینت ام دی افانواع کابینت ام دی اف

احتمالا خیلی از شما ها که تا این جای مقاله همراه ما بودید خانه تان  دارای آشپزخانه کوچکی می باشد و نگرانی این را دارید که نتوانید طرح مد نظرتان را در فضای محدود اجرا کنید. در چنین مواردی باید نهایت استفاده را از کوچک ترین فضا ها کرد امروزه با پیشرفته تکنولوژی به اندازه چشم گیری مشکلات محدودیت فضا حل شده اند.

حتی گاها در طراحی ها در مواردی که امکانش باشد فضای آشپزخانه به سمت پذیرایی پیشروی می کند جوری  که تمام لوازم آشپزخانه جا شوند و از لحاظ نمای ظاهری هم جذابیت و زیبایی داشته باشند.

در کل باید یادآوری کنیم که اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است و نگرانی جای گیری و طراحی آشپزخانه خود هستید اصلا نگران نباشید زیرا طراحان حرفه ای ما می‌ توانند بهترین سبک و طرح مد نظر شما را حتی در فضاهای کوچک آشپزخانه شما طراحی و اجرا کنند.

کابینت های ام دی اف براق

انواع کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف براق اغلب مدل کابینت های گلاس معروف میباشد ورق های هایگلاس رنگ های براق و بسیار گسترده ای دارد البته باید به این نکته اشاره کنیم که در سبک نئوکلاسیک رنگ پولیشی مورد استفاده قرار می گیرد که به آنها کابینت انزو میگویند که رنگی و براق مشاهده می شود کابینت های براق در انعکاس نور بسیار تاثیرگذار می‌باشد کابینت پولیشی براق بسیار جدید می باشد براقیت آن کابینت هایگلاس الهام گرفته شده است و ابزار درب و حکاکی های آن هم از کابینت انزو می باشد و یک ترکیب فوق العاده ای را به وجود آوردند.

 

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

 

کابینت های ام دی اف مات

انواع کابینت ام دی اف

این نوع کابینت ها نیز دارای طیف رنگی بسیار گسترده ای می باشند سمپل های گلاس جدیدترین رنگهای مات هست که محبوبیت و زیبایی فوق العاده ای دارند می توانند هر فرد سخت پسندی را رازی و شیفته خود کند رنگ سفید نیست در طراحی آشپزخانه بسیار به کار میرود طیف رنگی این نوع کابینت میباشد رنگ سفید مات در سمپل های کابینت هایگلاس فوق العاده خیره کننده و جذاب می باشد کابینت های ام دی اف در طرح های طرح دار و ساده وجود دارد

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت MDF

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.