کابینت آشپزخانه مدرن

کابینت آشپزخانه مدرن

کابینت آشپزخانه مدرن

زمانی که حرف از طراحی داخلی آشپزخانه  باشد صدها سبک و طرح مختلف برای انتخاب وجود دارند اما به طور کلی آنها به دو بخش کلی تقسیم می شوند:

  • کابینت کلاسیک
  • کابینت مدرن

 

کابینت آشپزخانه مدرن

بسیاری از مردم معتقدند که کابینت ها بخش بنیادی یک آشپزخانه است زیرا بدون آن آشپزخانه خالی و ناتمام به نظر می آید و  هیچ چیز سر جای خودش نخواهد بود در واقع این کابینت ها هستند که به آشپزخانه نظم و ترتیب می بخشد و ظاهری منسجم به آن می ‌دهد زیرا کابینت ها علاوه بر ایجاد فضای ذخیره سازی تکمیل کننده ی آشپزخانه نیز می باشند.

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم به طور کلی دو نوع کابینت آشپزخانه داریم کابینت کلاسیک و کابینت مدرن.

افرادی که علاقه مند به طرح های سنتی و کلاسیک هستند و قصد طراحی یک آشپزخانه لاکچری و مجلل را دارند کابینت کلاسیک و افرادی که علاقه مند به طرح‌ های ساده و مینیمال هستند کابینت مدرن گزینه مناسبی می باشد.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت چوب طبیعی مدرن

 

کابینت مدرن چیست؟

سبک مدرن برای افراد مختلف معانی مختلفی دارد اگر سبک طراحی شما کمتر به حالت سنتی شباهت داشته و بیشتر حالت امروزی دارد و به طور کلی شما علاقه‌مند به طرح ‌های ساده هستید کابینت آشپزخانه مدرن بهترین انتخاب برای شما می باشد این سبک طراحی حوالی جنگ جهانی اول آغاز شد که شامل ویژگی هایی از قبیل شکل های هندسی، سطح صاف و بدون شیب و حداقل تزیینات می باشد و از دیگر مشخصه های این سبک می توان به براق بودن، طراحی زاویه دار  و سادگی در درب ها و چارچوب ها اشاره کرد.

در واقع در طراحی کابینت مدرن طراحان سعی بر این دارند که در اوج سادگی زیبایی خاصی را وارد فضای آشپزخانه شما کنند.

کابینت مدرن

زمانی که شما به ظاهر این کابینت ها نگاه می کنید تنها یک سطح صاف و صیقلی را مشاهده می کنید که تنها به وسیله خط باریکی از همدیگر جدا شدند. کابینت مدرن برخلاف کابینت کلاسیک جمع و جور تر می باشد و حجم کمتری از آشپزخانه را اشغال می کند و به جای درب های کابینت  از سیستم های جمع و جور تر  از قبیل کشو استفاده می شود و یک طراحی مناسب برای آشپزخانه های کوچک می باشد به خصوص رنگهای روشن آن.

کابینت های مدرن  از ترکیب مواد و مصالح مختلفی ساخته شده اند و برخی هنوز هم از چوب در ساخت این کابینت ها استفاده میکنند لمینت و شیشه یا فلز نیز در فرآیند تولید کابینت های مدرن نقش مهمی ایفا می کنند.

با پیشرفت تکنولوژی طراحی داخلی نیز پیشرفت‌ های چشمگیری کرده است و طراحی ‌های مدرن این روزها محبوبیت بالایی دارند و خانه های تازه ساخت و مدرن به داشتن طراحی داخلی مدرن نیز راغب ترند از طرفی خانه ‌هایی با این طراحی قیمت های بالاتری دارند مخصوصاً  در شهرهای پرجمعیت.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت کلاسیک

 

  • درب های کابینت مدرن

فارغ از رنگ و مواد به کار رفته در طراحی مدرن مهمترین مسئله ای که باید در نظر گرفت فرم و شکل درب ها می باشد.

کابینت های مدرن آشپزخانه دارای درب های صاف و مسطح هستند که مانع وجود جزئیات اضافی در آنها  می‌شود و هیچ مدل یا حکاکی تزئینی و یا سطوح برجسته روی درب های کابینت های مدرن دیده نمی‌شود و سطح دربها کاملاً صاف و براق می باشد.

کابینت آشپزخانه

سادگی موجود در طراحی مدرن و آشپزخانه امروزی امکان به وجود آوردن یک فضای جادار را به شما می دهد بنابراین این سبک به شما اجازه انتخاب برای داشتن یک آشپزخانه با کابینت زیاد یا کم را می دهد صاحب خانه هایی که در فضاهای کوچک زاویه دار کار می کنند ممکن است به  اندازه ای که به کارکرد تزیینات علاقه دارند به ظاهر و کارکرد کابینت های مدرن نیز علاقه داشته باشد.

 

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

 

  • کابینت مدرن آشپزخانه های کوچک

در آشپزخانه‌ های کوچک امروزی کابینت مدرن می‌ تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد. کابینت های براق مانند هایکلاس می ‌توانند فضای آشپزخانه شما را دل بازتر و بزرگتر نشان دهد. رنگ سفید نیز اگر به این فضای مدرن اضافه شود به شما کمک بیشتری برای بزرگ تر به نظر رسیدن فضا می کند.

کابینت آشپزخانه مدرن - شرکت کابینت

پیشخوان یکدست و کابینت های بدون دستگیره و  سراسری نیز گزینه های خوبی برای آشپزخانه کوچک می باشد این مدل نیز یکی از بهترین گزینه ها برای آشپزخانه های کوچک امروزی می باشد که حداکثر زیبایی و جذابیت را به نظر بیننده می رساند و در عین حال بیشترین کارایی و بهره‌وری را دارد و به دلیل فضای بازی که دارند بسیار نورگیر هستند و باعث می شوند که دست شما برای طراحی و چیدمان وسایل باز باشد.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.