انتخاب کمد دیواری متناسب با فضا

انتخاب کمد دیواری متناسب با فضا

انتخاب کمد دیواری متناسب با فضا

کمد دیواری ها امروزه به یکی از جزئیات بسیار مهم در دکوراسیون داخلی منزل تبدیل شده‌ اند و می ‌توان گفت که کمتر خانه پیدا می شود که فاقد کمد دیواری باشد.

از این رو در این مقاله قصد داریم انواع کمد دیواری پرطرفدار در سال ۲۰۲۰ را به شما معرفی نماییم:

اگر شما قصد دارید که تغییراتی مثبت در فضای خانه خود ایجاد نمایید پیشنهاد می شود از طرح های جدید کمد دیواری روی دیوارهای اتاق نشیمن اتاق خواب و غیره  استفاده کنید.

کمد دیواری ها مناسب را برای چیدمان وسایل ایجاد می‌کنند و به همین دلیل است که باعث ایجاد نظم در فضای خانه شما می شوند.

در طراحی و ساخت کمد های دیواری از مواد و متریال های مختلفی مانند چوب، ام دی اف، هایگلاس و غیره استفاده می شود که هر کدام از این مدل ها جذابیت و زیبایی خاص خودشان را دارند.

 

پیشنهاد نویسنده: کمد دیواری

 

انتخاب کمد دیواری متناسب با فضا

  • کمد دیواری ام دی اف

امروزه کمد دیواری های ام دی اف توجه اغلب افراد را به خود جلب کرده است و این مدل کمد ها در انواع رنگ و طرح های متنوعی طراحی و تولید می شود با توجه به این موضوع که کمد های دیواری که بر روی دیوار نصب می شوند فضای زیادی را به خود اختصاص می ‌دهند باید در انتخاب رنگ و طرح آن حساسیت لازم به خرج دهید و علاوه بر کارایی آن به زیبای ظاهری کمد ها نیز توجه داشته باشید تا ظاهری زیباتر به فضای خانه شما ببخشند و محیطی متفاوت تر برای شما ایجاد نماید.

انتخاب کمد دیواری متناسب

علاوه بر آن هنگام انتخاب رنگ و طرح کمد دیواری های ام دی اف باید به رنگ و طرح دیگر وسایل موجود در اتاق خود توجه نمایید تا در فضای داخلی منزل شما تناسب و هماهنگی بیشتری برقرار شود.

هنگام انتخاب کمد دیواری ها باید به طبقات داخلی و شلف ها نیز توجه کنید تا بتوانید وسایلتان را درون کمد دیواری چیدمان کنید و  به راحتی به آنان دسترسی داشته باشید.

در طراحی بعضی از کمد دیواری های ام دی اف میز کامپیوتر یا میز تحریر در بخشی از کمد تعبیه می گردد و شما به راحتی میتوانید از این میز برای انجام فعالیت ‌های کاری روزمره خود و از قفسه های آن به عنوان فضایی  برای چیدمان کتاب و … استفاده کنید.

در برخی دیگر از طراحی کمد دیواری ها در بخشی از کمد چند کشو تعبیه می گردد و فضایی جادار تر ایجاد می کند و به عنوان دراور استفاده می شود.

 

پیشنهاد نویسنده: کمد دیواری باکسی

 

  • کمد دیواری های هایگلاس

کمد دیواری های هایگلاس دارای جنس و ساعت می باشد و شما می توانید از این کمد دیواری ها برای اتاق خواب های بزرگ و کوچک (به ویژه اتاق خواب های کوچک) استفاده کنید‌.

در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب انتخاب روینگ کمدهای دیواری تاثیر بسزایی دارند معنا برین رنگ کمد دیواری های گلاس ام دی اف و غیره را با توجه به دیگر رنگ های استفاده شده در اتاق خواب انتخاب کنید.

کمد دیواری متناسب

اگر فضای اتاق خواب شما کوچک میباشد پیشنهاد می‌ شود برای بزرگتر به نظر رسیدن فضای اتاقتان از کمد دیواری هایگلاس رنگ روشن استفاده کنید و برای اتاق هایی که دارای فضای بزرگتری می باشند می توانید از کمد دیواری هایی که در طراحی آن از ترکیب دو رنگ روشن و تیره استفاده شده است استفاده نمایید.

برخی از مدلهای کمد دیواری بر روی درب آنان از شیشه استفاده شده است که  این مدل کمد دیواری ها علاوه بر کاربرد جنبه تزیینی نیز دارد همچنین نقش بسیار مهمی در روشن کردن فضا و بازتاب نور داشته  و در اتاق خواب هایی که از این مدل کمد دیواری استفاده شود دیگر نیازی به استفاده از میز کنسول ندارید.

 

پیشنهاد نویسنده: کمد دیواری ریلی

 

کمد دیواری

کمد دیواری های هایگلاس در انواع مدلهای مختلف از جمله معمولی و کمد دیواری ریلی موجود میباشد که نوع ریلی ان جذابیت و زیبایی خاصی دارد و بهترین گزینه برای فضاهای کوچک می باشد زیرا در این مدل کمد دیواری ها درب درون خود کند قرار دارند و به صورت ریلی باز و بسته می شود به همین دلیل دیگر نیازی نیست که در اطراف کمد فضای خالی برای باز و بسته کردن درب آنان در نظر بگیرید.

 

  • پوشش قناسی با طراحی کمد دیواری

کمد دیواری ها در پوشش قناسی های اتاق ها نیز نقش به سزایی دارد شما می توانید کمد دیواری ها را در ابعاد و رنگ و طرح های مختلف انتخاب کرده و از این طریق به راحتی قناسی های موجود در اتاق خواب یا دیگر فضا های مورد نظرتان  را پوشش دهید.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کمد دیواری

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.