کابینت ام دی اف سفید مشکی

کابینت ام دی اف سفید مشکی

کابینت ام دی اف سفید مشکی

کابینت های آشپزخانه نقش تعیین کننده ای در دکوراسیون داخلی آشپزخانه  دارند به خصوص آشپزخانه هایی که به صورت اپن یا باز طراحی می شوند اهمیت طراحی کابینت ها دو چندان می شود.

کابینت ام دی اف سفید مشکی یکی از پرطرفدارترین ترکیب رنگ ها در طراحی کابینت آشپزخانه به شمار می رود.

برای آشنایی بیشتر با این متریال و همچنین ترکیب رنگ سفید و مشکی با این مقاله یک شرکت کابینت گریت همراه باشید.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت ام دی اف (MDF)

 

ام دی اف سفید مشکی

کابینت ام دی اف سفید مشکی - تصویر یک

پیش از آنکه درباره ی کابینت ام دی اف سفید مشکی سخنی بگوییم قصد داریم راجع به کابینت ام دی اف اطلاعاتی برای شما ارائه دهیم:

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

  • کابینت ام دی اف انتخابی مناسب برای آشپزخانه

کابینت ام دی اف در واقع یک کابینت بادوام و در عین حال اقتصادی می باشد و نسبت به هزینه ای که بابت آن پرداخت می کنید دوام و طول عمر بالایی داشته و در برابر حرارت و سایش مقاوم می باشد.

این کابینت ها جلوه ای زیبا و مدرن به فضای آشپزخانه شما می دهند و تمیز کاری آن براحتی انجام می گیرد و حتی با یک دستمال نمدار به آسانی تمیز می شود.

کابینت های ام دی اف از نظر مدل و رنگ دارای تنوع بسیار بالایی می باشد از رنگهای گرم تا رنگ های سرد و ملایم در طراحی این کار را دیده می ‌شود.

کابینت ام دی اف سفید مشکی - تصویر دو

علاوه بر آن این کابینت ها در دو نوع براق و مات تولید می ‌شود که شما می توانید مطابق با سلیقه خود  یکی از آنها را انتخاب نمایید.

کابینت های ام دی اف دارای مزیت ها و همچنین معایبی می باشد اما باید گفت مزایای این کابینت بیشتر است اما یکی از معایب آن این است که این کابینت ها در برابر نفوذ آب مقاومت نداشته و در واقع ضد آب نیستند.

برای مشاهده ی قیمت کابینت آشپزخانه کلیک کنید.

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

  • کابینت ام دی اف سفید مشکی انتخابی مدرن برای آشپزخانه های امروزی

رنگ سفید مشکی و ترکیب و تضادی که این دو رنگ در کنار یکدیگر به وجود می آورد همیشه مورد توجه طراحان قرار گرفته است.

این ترکیب ترکیب لوکس و مدرن در دکوراسیون داخلی محسوب می شود.

کابینت ام دی اف سفید مشکی - تصویر سه

با انتخاب کابینت های ام دی اف سفید مشکی می توانید فضایی شیک و امروزی را در آشپزخانه خود ایجاد کنید.

به دلیل اینکه  رنگ سفید و مشکی  کاملا متضاد هم می باشد، کابینت ام دی اف سفید مشکی سالهای سال در آشپزخانه شما می درخشند و شما را خسته و دلزده نخواهد کرد و فضا برای شما یک نواخت نخواهد شد.

کابینت آشپزخانه ام دی اف سفید مشکی باعث انتقال حس تمیزی و پاکیزگی و همچنین نظم به افراد می ‌شود و به دلیل تضاد رنگی که دارد می تواند سیاهی را در دل سفیدی خنثی کرده و فضایی متمایز ایجاد نماید.

 

  • نورپردازی

نورپردازی فضای آشپزخانه یک آیتم بسیار مهم در طراحی دکوراسیون آشپزخانه میباشد.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | qwe 4

اگر در ترکیب کابینت ام دی اف سفید مشکی از کابینت های مشکی بیشتر استفاده کرده اید باید از سیستم نورپردازی قوی تری در آشپزخانه بهره بگیرید زیرا رنگ های تیره و سیاه بازتاب نور خیلی کمی دارند و نمی توانند نور را به فضای اطراف خود انعکاس دهند.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | qwe 5

یکی از بهترین راه ها برای روشن تر شدن فضای آشپزخانه و همچنین کانتر و پیشخوان شما نور های مخفی و نور مخفی در کابینت های بالایی طراحی می‌ شوند است.

 

  • تجهیزات آشپزخانه

کابینت ام دی اف سفید مشکی - تصویر شش

اگر در طراحی کابینت آشپزخانه خود از رنگ سفید بیشتری در ترکیب رنگ سفید و مشکی استفاده کرده ‌اید برای برقراری تناسب در آشپزخانه می توانید تزیینات و تجهیزات آشپزخانه مانند شیرآلات، سینک ظرفشویی و غیره مشکی استفاده کنید و آشپزخانه ای بسیار زیبا و خاص را برای خود طراحی کنید.

 

  • جزیره آشپزخانه

اگر فضای آشپزخانه شما اجازه می دهد پیشنهاد می شود حتما از یک جزیره در آشپزخانه خود استفاده نمایید. جزیره کابینت های ام دی اف سفید مشکی یک انتخاب مناسب و به جا برای زیباتر شدن آشپزخانه ی شما میباشد.

جزیره ‌ها علاوه بر ایجاد فضایی زیبا ، کارایی بسیار بالایی دارد. به عنوان مثال می توان از جزیره آشپزخانه به عنوان میز غذاخوری نیز استفاده کرد و یا  در غیر این صورت می توانید سینک و یا از یک گاز رومیزی نیز در روی جزیره استفاده نمایید البته این موارد بستگی به ابعاد و اندازه ی جزیره آشپزخانه شما دارد.

اگر قصد دارید به جای طراحی جزیره در آشپزخانه از میز ناهارخوری استفاده کنید پیشنهاد می شود که از یک میز سفید با صندلی های مشکی استفاده کنید تا فضایی زیبا و باشکوه را در آشپزخانه تان ایجاد نمایید.

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.