کاشی سرامیکی در طراحی آشپزخانه

کاشی سرامیکی در طراحی آشپزخانه

کاشی سرامیکی در طراحی آشپزخانه

خرید کفپوش یک فرآیند کاملا متفاوت در آشپزخانه می باشد باید دقت داشته باشید که آشپزخانه باید زیبا به نظر برسد زیرا به عنوان مهم ترین نقطه در خانه می باشد.

امروزه مشکلاتی که در اثر رطوبت و وسایل سنگین در آشپزخانه به وجود می‌آید معمولا افراد به دنبال متریالی هستند که بتوانند با خرید و اجرای آن تا سالیان سال از ماندگاری محصول خیالشان راحت باشد برای همین ما در این محتوا سعی کرده‌ایم که کاشی های سرامیک را مورد بررسی قرار دهیم.

کاشی سرامیک متداول ترین ماده در کفپوش آشپزخانه به حساب می آید .دلیل مرغوبیت آن هم مقاومت در برابر آب و رطوبت می باشد همچنین بسیار مقاوم می باشند و هنگامی که یک شی بر روی آنها می‌افتد آسیبی به کف نمی رساند.

 

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

 

کاشی سرامیکی در طراحی آشپزخانه

اگر کفپوش خانه شما آسیب دیده است به راحتی می توانید آن را تعویض و یا جایگزین کنید بدون اینکه کل آشپزخانه را قرار باشد بازسازی کنید .

کاشی و سرامیک ها علاوه بر کارایی که دارند و ظاهر زیبای آن ها محبوبیت آنها را بیشتر کرده و در تنوع رنگی بالایی هستند که می‌توانند برای هر محیطی مناسب باشند.

نکته منفی که به این متریال وارد می‌شود وزن بالای آن است که باعث می‌شود نصب آن به راحتی انجام نشود.

اگر  برای مدت طولانی قرار باشد روی آنها بایستید مورد راحتی نیستند و همچنین قیمت آنها هم در سطح متوسط متریال ها قرار دارد.

 

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

 

استفاده از کاشی سرامیک در خانه های مدرن

همانطور که می‌دانید در خانه های مهم در طراحی داخلی آشپزخانه معمولا از متریال های کمی با رنگ های ملایم استفاده می شود.

طراحی آشپزخانه

طراحی آشپزخانه

اگر علاقه دارید که استفاده از رنگ‌های متضاد در طراحی آشپزخانه به کار ببرید بهتر است که در این زمینه کمی مطالعه داشته باشید به دلیل اینکه هر کدام از رنگ ها دارای حس و حالی هستند که برای هر فضایی نمی‌شود آنها را استفاده کرد.

استفاده از کاشی سرامیک در طراحی داخلی آشپزخانه می تواند برای خانه های مدرن در رنگهای روشن مانند سفید ،شیری ،کرم استفاده شود .البته اجازه دهید که انتخاب این موضوع به دست طراحان انجام شود زیرا آنها قطعاً این طراحی را انجام دادند و می دانند که هر رنگ برای چه سبکی می تواند مناسب باشد.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت هایگلاس

 

استفاده از کاشی سرامیک برای خانه های کلاسیک

اغلب در خانه های کلاسیک همانطور که می دانید رنگ های گرم استفاده می شود. برای همین اگر می خواهید از کاشی سرامیک برای آشپزخانه استفاده کنید بهتر است که رنگهای با تناژ گرم را انتخاب کنید.

این کار به شما کمک می کند تا فضای خانه شکیل تر و تجملاتی تر به نظر برسد. در خانه های کلاسیک یک اصل وجود دارد و آن هم استفاده از جزئیات و تزئیناتی که بر روی وسایل وجود دارد.

معمولاً افرادی که در خانه های کلاسیک زندگی می کنند ترجیح می دهند که از متریال های چوب و متریال هایی که اصالت دارند استفاده کنند .کاشی سرامیک می‌تواند در ترکیب با متریال های دیگر زیبا دیده شود و خانه را جذاب تر نشان دهد.

 

تنوع در کاشی های آشپزخانه

به غیر از کاشی سرامیک ،کاشی های دیگری هم هستند که می توانند برای آشپزخانه استفاده شود .نوع دیگر از این کاشی ها به عنوان سنگ تراورتن است که یک ماده لوکس به حساب می‌آید.

آشپزخانه

آشپزخانه

کیفیت این محصول بسیار بالا است اما باید به مراتب نسبت به سایر متریال های دیگر مراقبت بیشتری از آن به عمل بیاورید.

اگر مراقبت زیادی از آن انجام شود قطعاً دوام زیادی هم خواهد داشت.

از دیگر مزایای این متریال قابلیت بازیافت و دوستدار محیط زیست بودن می باشد.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.