هزینه تمام شده بازسازی فروشگاه شیشه

هزینه تمام شده بازسازی فروشگاه شیشه

راهنمای هزینه تمام شده بازسازی فروشگاه شیشه

یکی از عوامل جذب مشتری زیاد برای یک فروشگاه می‌تواند بازسازی فروشگاه و در این مقاله، بازسازی فروشگاه شیشه همراه با طراحی دکوراسیون مدرن و ایجاد جلوه‌های ویژه برای آن باشد؛ اما بدون اطلاع از هزینه این بازسازی قطعا انتخاب درستی نخواهید داشت. شما در قدم اول نیاز دارید هزینه احتمالی را پیش‌بینی کنید. بنابراین می‌توانید مناسب بودن شرایط مالی خود نسبت به بازسازی را به خوبی و بدون سردرگمی بسنجید و یک بازسازی تجاری قوی و موثر داشته باشید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد هزینه تمام شده بازسازی فروشگاه شیشه، این نوشته‌ها را بخوانید!

 

 

برنامه‌ریزی برای هزینه تمام شده بازسازی فروشگاه شیشه

پیدا کردن و انتخاب پیمانکار و عقد قرارداد با او، مرحله بعد از پیشبینی هزینه می‌باشد. کارشناسان تمام مراحل و هزینه احتمالی را پیش از انجام پروژه پیش‌بینی می‌کنند و به شما اطلاع می‌دهند. هرچقدر پیچیدگی طراحی و بازسازی فروشگاه شما کمتر باشد هزینه‌ی اعلامی با درصد خطای کمتری خواهد بود.

 

زمان تقریبی بازسازی فروشگاه شیشه

هرچه مدت زمان کمتری صرف بازسازی فروشگاه شود بهتر است؛ زیرا مشتریان یک فروشگاه در صورت مواجه شدن با هر روز تعطیل بودن آن کم کم و رفته رفته سرد می‌شوند و دیگر علاقه‌ای به مراجعه به آن فروشگاه را ندارند. در نتیجه فروشگاه دیگری را برای رفع نیاز خود جایگزین می‌کنند.

بازسازی فروشگاه شیشه

شرکت بازسازی و دکوراسیون داخلی گریت علاوه بر تضمین کیفیت اجرای پروژه، زمان تقریبی انجام پروژه را قبل از انجام کار به شما اطلاع خواهد داد و در کمترین زمان ممکن و با بهترین هزینه‌ای که تصورش را بکنید، کار بازسازی فروشگاه شما را از صفر تا صد انجام خواهد داد.

 

هماهنگی و انسجام در بازسازی فروشگاه شیشه

ایجاد هماهنگی بین بخش داخلی و بخش خارجی فروشگاه بسیار مهم است. برای از دست نرفتن مشتری باید زمان انجام بازسازی تجاری فروشگاه مناسب باشد. متریال مورد استفاده در این پروژه به علت پر رفت و آمد بودن محل آن باید با کیفیت باشد. یکی از ویژگی‌های تیم ما بیشترین استفاده و بهره مندی از کمترین فضا می‌باشد. در نتیجه نگران کوچک بودن فضای فروشگاه خود نباشید.

 

بازسازی فروشگاه شیشه و تاثیر طراحی دکوراسیون

طراحی مغازه و فروشگاه و طراحی دکوراسیون داخلی مغازه شامل نحوه طبقه بندی اصولی و پارتیشن بندی‌ها همچمنین انتخاب بهترین رنگ از بین هزاران رنگ متنوع بسته به نوع و خدماتی و کالاهایی که در فروشگاه عرضه‌ می‌شود‌ می‌تواند به اعتبار بخشی بهتر آن فروشگاه و نهایتا فروش بیشتر و اعتماد بیشتر مشتریان منجر شود.

 

چه عواملی در هزینه تمام شده بازسازی فروشگاه شیشه اهمیت دارد؟
  • نورپردازی فروشگاه
  • استفاده بهینه از فضای موجود حتی استفاده بهتر از دیوار‌ها
  • طراحی فضای رفت و آمد مشتری
  • انتخاب نوع صندلی و مبلمان مناسب فضای موجود جهت سرویس دهی بهتر فروشنده یا فروشندگان در فضای موجود

در هنگام ارائه‌ی سرویس‌دهی بسیار مهم است که بازسازی فروشگاه شیشه و طراحی آن به قولی دست‌وپاگیر نباشد و با ورود مشتری بعدی اختلال کمتری به وجود آید و مشتری تا زمان حضور درفروشگاه احساس خوش‌آیندی داشته باشد. حتی در فروشگاه‌هایی با مساحت بیشتر، مشتری باید با قدم زدن و راه رفتن در فضای فروشگاه به کلیه‌ی کالاها دسترسی داشته باشد و مهم‌تر این که کالاها به خوبی در مقابل چشمان مشتریان باشد و به قولی کالاها به خوبی به چشم بیایند.

 

بازسازی فروشگاه شیشه و امنیت بیشتر

همچنین ضروری است که از نظر امنیت کالاهای موجود در هر مغازه و فروشگاه تدابیری لازم در طراحی سنجیده شود که نصب دوربین‌های مداربسته و تجهیزات استاندارد و ایستگاه‌های کنترل کالا می‌تواند از آن جمله باشد که البته این موارد در هنگام بازسازی فروشگاه شیشه تعریف خواهد شد و به کارفرمای گرامی پیشنهاد داده‌ می‌شود.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | whitehaven arch mirrors ink

امنیت فضای کاری و ارزش کالاها و دسترسی راحت به کالاها در قفسه بندی و پارتیشن‌ها باید قبل از ساخت با توجه به سیاست کارفرما و اهمیت ارزشی کالاها مد نظر گرفته شود تا نهایت بهره وری از محیط را به وجود آورد.

 

اهمیت تابلو و نمای مغازه و فروشگاه شیشه

یکی دیگر از موارد مهم دربازسازی فروشگاه شیشه بخصوص در کسب و کارهای کوچک که درآن با متراژ و مساحت کوچک‌تر مواجه هستیم نمای فروشگاه و مغازه و تابلو و ورودی آن است که اساسا باید به شکلی جذاب طراحی شود که هر رهگذر تازه‌ای در اولین ثانیه‌های عبور از جلوی آن مغازه و یا فروشگاه از خدمات و کالاهای آن به راحتی در اولین نگاه آگاه شود و این اطلاعات طوری در خاطر رهگذر بماند تا باعث شود حتی درصورت عدم نیاز در آن لحظه حتی بعدا به آن فروشگاه مراجعه کند و اشتیاق مراجعه به آن را در ذهن رهگذر به وجود آورد.

 

راه‌های افزایش فروش با بازسازی فروشگاه شیشه

بازسازی فروشگاه شیشه

امروزه فروشگاه‌ها و مغازه‌های زیادی در سرتاسر شهر دیده می‌شوند؛ اما تنها بعضی از آن‌ها فروش خوبی دارند و از کسب و کار خود راضی هستند. یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در فروش، دکوراسیون داخلی فروشگاه است که تا حد امکان آن را برای مشتری جذاب می‌کند. برای این کار باید بازسازی فروشگاه شیشه به شکلی زیبا و تاثیرگذار باشد که مشتری را به سمت شما جذب کند. همچنین طراحی داخلی مغازه هم در بهینه‌سازی فضا و نمایش اجناس بسیار اهمیت دارد. پس ممکن است که نیاز به بازسازی ساختمان پیدا کنید.

 

انتخاب سبک و اکسسوری‌های مناسب

اولین عامل تاثیر گذار بر فروش با دکوراسیون داخلی که باید برای جذب مشتری در نظر داشته باشید، انتخاب یک سبک مناسب است. بسته به اینکه نوع فعالیت شما چیست، نتیجه‌ی این انتخاب می‌تواند متفاوت باشد. برای مثال در بازسازی کافی شاپ در تهران استفاده از سبک‌های کلاسیک یا سنتی می‌تواند بسیار جذاب باشد. اما در مورد یک فروشگاه پوشاک یا مواد غذایی، بهتر است به سراغ سبک مینیمال بروید. زیرا مشتریان در این مکان‌ها دوست دارند که خیلی راحت اجناس را ببینند و به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | mirrors the family love tree ink scaled

پس داشتن دکوراسیون‌های خیلی شلوغ می‌تواند برای آن‌ها خسته‌کننده باشد. علاوه بر نوع فعالیت خودتان و هدف از تاسیس فروشگاه، باید سلیقه مشتریانتان را هم برای انتخاب سبک در نظر داشته باشید. برای مثال در فروشگاه‌های پوشاک، وجود آینه در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار مهم است. اما در رستوران‌ها این ایده معمولا جواب نخواهد داد.

 

داشتن نورپردازی خوب در بازسازی فروشگاه شیشه

یکی دیگر از عوامل موثر در فروش با تغییر و طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه، نورپردازی خوب است. با استفاده از نور شما می‌توانید نقاط مهم را در فضا برجسته کرده و به این ترتیب توجه مشتری را به سوی یک جنس خاص جلب کنید. در کنار این‌ها نورپردازی اصولی مغازه یا فروشگاه به مشتریان کمک می‌کند تا جزییات محصولات را راحت‌تر ببینند و در نتیجه بهتر تصمیم‌گیری کنند.

 

بازسازی فروشگاه شیشه با استفاده از یک ویترین جذاب

به جرات می‌توان گفت که در بسیاری از مغازه‌ها و فروشگاه‌ها، ویترین مهم‌ترین بخش در جذب مشتری است. به همین دلیل هم در بازسازی بوتیک و هم برای تغییر دکوراسیون، باید به این بخش بیشتر از سایر قسمت‌ها توجه کنید. نحوه چیدمان اجناس در ویترین و محل قرارگیری آن در فروشگاه، می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در علاقه‌مند کردن افراد به بازدید از فروشگاه و خرید داشته باشد. این موضوع در فروشگاه‌های پوشاک از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است.

 

استفاده از رنگ یا کاغذ دیواری مناسب

در نظر گرفتن روانشناسی رنگ‌ها و تاثیر آن بر روی افراد، یکی از بهترین و موثر ترین راهکار‌های افزایش فروش با دکوراسیون داخلی است. در زمان بازسازی ساختمان مغازه و یا تغییر دکوراسیون آن باید از رنگ‌هایی استفاده کنید که محصولات را بهتر نشان می‌دهند. برای مثال در فروشگاه‌های پوشاک که تنوع رنگی زیاد است، پیشنهاد می‌شود که از تم‌های سفید و روشن برای دیوارها استفاده شود. اما در رستوران‌ها معمولا رنگ‌های قرمز، نارنجی و زرد مورد استفاده قرار می‌گیرند که اشتهای افراد را برانگیخته می‌کنند.

بازسازی فروشگاه شیشه

در زمان طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه شیشه و بازسازی فروشگاه شیشه، نحوه چیدمان اجناس در مغازه اهمیت بسیار زیادی دارد. باید دقت کنید که کالاها باید به صورتی قرار بگیرند که مشتری بتواند به راحت‌ترین شکل ممکن به آن‌ها دست پیدا کند. بنابراین یکی از راه‌های افزایش فروش فروشگاه با تغییر دکوراسیون و چیدمان مغازه این است که فضای موجود را به قسمت‌های مختلف تقسیم کرده و کالاهای مرتبط را در آن‌ها قرار بدهید.

برای این کار می‌توانید در زمان بازسازی مغازه، پارتیشن بندی انجام داده و برای هر بخش یک طراحی جداگانه در نظر بگیرد یا اینکه قفسه‌هایی را اضافه کنید. این موضوع در زمان بازسازی سوپرمارکت در تهران یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای اهمیت بسیار زیادی دارد. البته باید دقت داشته باشید که این طراحی‌ها با هم سازگار باشند و باعث شلوغ شدن مغازه نشوند.

 

نمای خارجی در بازسازی فروشگاه شیشه

یکی از اشتباهاتی که بیشتر صاحبان فروشگاه‌ها و مغازه‌ها انجام می‌دهند، این است که تمرکز خود را بر روی فضای داخلی گذاشته و به طور کلی نمای خارجی ساختمان را از یاد می‌برند. این در حالی است که نمای بیرونی ساختمان، دومین جایی است که پس از ویترین، توجه مشتری را به خود جلب می‌کند. پس باید زمان و هزینه کافی را برای بازسازی نمای خارجی هم صرف کنید. در این مورد باید از رنگ و سبک سازگار با فضای داخلی بهره بگیرید. به علاوه استفاده از نور هم می‌تواند تا حد زیادی در جذب مشتری موثر باشد.

بازسازی فروشگاه شیشه

یکی از مهم‌ترین راهکار افزایش فروش فروشگاه با دکوراسیون داخلی این است که این حس را در مشتری خود القا کنید که شما منحصر به فرد هستید. پس حتما باید دکوراسیون خاصی را برای مغازه خود طراحی و اجرا نمایید. هرگز تلاش نکنید که از طرح‌های استفاده شده در دیگر مغازه‌های محبوب کپی‌برداری کنید. بلکه از آن‌ها ایده بگیرید!

تنها در صورتی این کار می‌تواند برای شما موثر باشد که یک شعبه از مغازه دیگر باشید؛ در این صورت استفاده از المان‌های مشترک می‌تواند مشتری را به سمت شما جلب کند. طراحی دکوراسیون و بازسازی مرکز خرید از بهترین راه‌های افزایش فروش فروشگاه است که می‌تواند تا حد زیادی در جذب مشتری تاثیرگذار باشد. نکته مهم اینجا است که شما باید از یک گروه حرفه‌ای و خلاق برای این کار کمک بگیرید تا بتواند از ایده‌های موثری برای بالا بردن درآمد شما استفاده کند.

بازسازی فروشگاه شیشه

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.