مدت زمان تحویل کابینت چوب گردویی

مدت زمان تحویل کابینت چوب گردویی

مدت زمان تحویل کابینت چوب گردویی

کابینت ها دنیای گسترده دارند علت این همه محبوبیت وجود متریال هایی است که توانسته است کابینت ها را از سایر المان های موجود در آشپزخانه متمایز کند.

برای انتخاب کابینت های آشپزخانه در ابتدا باید سبک منزلتان را انتخاب کنید به دلیل اینکه سبک های متنوعی هم به طراحی داخلی اضافه شده‌اند و یک مزیت برای افراد به حساب می آید.

اگر می خواهید که کابینت های آشپزخانه را متناسب با سلیقه تان چیدمان کنید بهتر است پس از انتخاب سبک آشپزخانه به سراغ متریال هایی بروید که می‌توان در آن اجرا کرد.

کابینت های چوبی در خانه های کلاسیک جایگاه ویژه‌ای دارند. برای ساخت کابینت ها از انواع چوب می توان استفاده کرد. یکی از این چوب ها؛ چوب گردو می باشد که استحکام بسیار بالایی دارد.

 

مدت زمان تحویل کابینت چوب گردویی

ساخت کابینت های چوبی

کابینت های چوبی به دلیل این که از دل طبیعت بیرون می آیند برای ساخت و پرداخت آنها باید زمان بیشتری در اختیار طراحان قرار گرفته شود. معمولاً کابینت ساز در ابتدای کار رنگ و جنس را با شما هماهنگ می کند تا به رنگ انتخابی و متناسب با سلیقه تان برسید.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت ام دی اف (MDF)

 

زمان تحویل کابینت گردویی

زمان تحویل کابینت گردویی

کابینت های چوب گردویی معمولاً از استحکام بالایی برخوردار هستند. این چوب طبیعی از درخت گردو به عمل می آید و معمولاً می توان بر روی آن نقش برجسته را اجرا کرد.

کابینت های چوبی برای منازل اصالت و جلوهی متفاوتی می دهند برای همین دقت داشته باشید که چه نوع چوب و چه رنگ هایی را برای کابینت آشپزخانه در نظر می گیرید.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت ممبران

 

نصب کابینت های چوبی

مهمترین قسمت برای نصب کابینت های آشپزخانه علامت گذاری می باشد. در این مرحله کارشناسان با بررسی آشپزخانه علامت گذاری هایی را باید به صورت دقیق قرار دهند تا کابینت ها بر روی آن قرار بگیرد. برای این کار نیاز به افراد تیزبین و دقیق می باشد که این یک پروسه زمان‌بر خواهد بود.

پس از علامت گذاری حال نوبت به کابینت‌هایی می رسد که بتوانند برای زمان طولانی در آشپزخانه ماندگار باشند. در ابتدای کار بدنه های کابینت در قسمت‌های علامتگذاری نصب می‌شوند و پس از آن نوبت به نصب کابینت های ردیف بالا می رسد.

 کابینت چوب گردویی

کابینت چوب گردویی

کابینت هایی که در ردیف پایین نصب می شوند به وسیله پیچ هایی که در زیر شان قرار می گیرد می تواند بر روی سطوح شیب دار خود را منطبق کنند.

برای همین بهترین کار  نصب کابینت ها بر روی سطوح غیر شیب دار است.

شیب موجود در آشپزخانه به دلیل فاضلاب ممکن است وجود داشته باشد برای همین کابینت سازان این موضوع را در زمان نصب باید در نظر داشته باشند تا کابینت ها در یک راستا قرار بگیرند.

 

کابینت های چوبی

هنگامی که کابینت های چوبی در آشپزخانه قرار می‌گیرند و آن هم در سبک کلاسیک قطعا مشخصه‌ای دارند.

مشخصه اصلی این کابینت ها درب های حکاکی شده است که به وسیله دستگاه های پیشرفته مانند سی ان سی فرورفتگی ها و برجستگی هایی بر روی آن ایجاد می کنند.

علاوه بر آن وجود ستون و سرستون های منبت و معرق کاری شده می تواند زیبایی و شکوه خاصی را در آشپزخانه ایجاد نماید.

کابینت های چوبی در طرح های متنوع و گسترده هستند که کارشناسان در هنگام تهیه متریال ها به شما مشاوره های بسیاری خواهند داد.

این کابینت ها قابلیت رنگ آمیزی دارند و اگر پس از مدتی دچار آسیب دیدگی شدند به راحتی می توانید خودتان آن را تعمیر و ترمیم نمایید.

کابینت های چوبی ماندگاری بسیار بالایی دارند و همین موضوع باعث می‌شود که در برخی از خانه های مدرن هم چوب با متریال های دیگر ترکیب شود.

کابینت های چوبی بسیار تاثیرگذار هستند و حس و حالی که از آنها دریافت می‌شود می‌تواند فضای اصلی خانه را شاداب تر نماید.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت ممبران

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.