پارتیشن شیشه ای برای هوم آفیس

پارتیشن شیشه ای برای هوم آفیس

پارتیشن شیشه ای برای هوم آفیس

پارتیشن به طور کلی به وسیله ای برا جدا سازی قسمت های مختلف خانه می گویند. در ساختمان های امروزی، اتاق های متعدد جای خود را به فضاهای باز داخل هال و پذیرایی داده اند.

پیشنهاد نویسنده: پارتیشن های شیشه ای

اگر شما اتاقی جدا برای هوم آفیس یا دفتر خانگی خود ندارید. همچنین داشتن فضایی برای کار اختصاصی در خانه برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است. ادامه ی این مقاله را از دست ندهید.

شما با خرید تنها یک پارتیشن می توانید به راحتی قسمتی از خانه تان را تبدیل به هوم آفیس زیبا و جذابی بکنید و در آن زمان زیادی را بگذرانید.

در این مقاله قصد داریم انواع پارتیشن های شیشه ای را برای هوم آفیس به شما معرفی کنیم.

پارتیشن های شیشه ای به راحتی نور را از خود رد می کنند. این پارتیشن ها مدلی مدرن به خانه شما می دهند و کار شما را برای ساخت یک هوم آفیس جذاب بسیار راحت می کند. پارتیشن های شیشه ای همچنین انتخاب بسیار مناسبی برای فضاهای کوچک تر است.

 

پیشنهاد نویسنده: پارتیشن های شیشه ای

 

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | glass partition2

نصب پارتیشن های شیشیه ای در هوم آفیس

نحوه نصب پارتیشن های شیشه ای بسیار آسان است اما نصب آن نیاز به دقت بالایی دارد که این کار باید توسط کارشناسان با تجربه انجام شود. قبل از نصب پارتیشن باید از تمامی ابعاد و اندازه ها مطمئن باشید. همچنین باید دقیق بدانید که قرار است پارتیشن کجای خانه قرار بگیرد و هوم آفیس شما را بسازد.

انواع مدل های پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای طیف متنوعی دارند که در مدل‌های مختلفی مانند پارتیشن شیشه ای طرح دار، پارتیشن شیشه ای مات، پارتیشن شیشه ای رنگی، و پارتیشن شیشه های متحرک تقسیم بندی می شوند. با توجه به بودجه خود و کمی تحقیق و بررسی می توانید بهترین و شکیل ترین نوع پارتیشن شیشه ای را برای هوم آفیس خود خریداری کنید.

از بین مواردی که گفته شد قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک از پارتیشن های دیگر متفاوت تر است و در ابتدا هنگامی که می خواهید خریداری کنید باید اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید.

پارتیشن طرح دار

طرح های متفاوتی با رنگ های دلخواه روی شیشه کشیده می شود.

پارتیشن شیشه ای مات

شیشه ها به صورت مات هستند و برای کسانی که میخواهند فضا خصوصی بیشتری برای خود ایجاد کنند بسیار مناسب است. این نوع از پارتیشن های شیشه ای طبیعتاٌ ت=نور کمتری را از خود عبور می دهند.

پارتیشن شیشه ای رنگی

رنگ خالص و اصلی خود شیشه ها در این پارتیشن ها به جز بی رنگ در رنگ های متفاوتی مثل آبی، سبز، صورتی و غیره طراحی شده اند که با توجه به رنگ غالب دکوراسیون داخلی خانه خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. نکته ی جالب برای این نوع پارتیشن، آن است که در صورت وجود نور رفلکس های رنگی در خانه به شما می دهد که مورد علاقه ی بسیاری از افراد است.

پارتیشن فریم لس

به پارتیشن های شیشه ای گفته می شود که قابی دور شیشه آن ها دیده نمیشود و تنها یک شیشه ساده هستند.

پارتیشن فریم دار

ابن نوع پارتشن هم برعکس پارتیشن های شیشه ای فریم لس، دارای فریم هستند و فریم های دور آن ممکنه است چوبی یا ام دی اف باشد. که باز هم انواع و رنگ های متفاوت آن بسته به سلیقه شما قابل تغییر است.

پارتیشن شیشه ای دو جداره

این نوع پارتیشن شیشه ای بسیار مناسب هوم آفیس هایی است که در هال قرار می گیرند و نیاز بیشتری به سکوت دارند. پارتیشن های شیشه ای دو جداره عایق های بسیار خوبی در مقابل سر و صدا هستند و همچنین از زمین تا سقف را می پو شانند.

در ادامه چند تصویر پارتیشن های شیشه ای قرار گرفته که می توانید ایده های بسیار خوبی از آن ها برای ساخت هوم آفیس خود بگیرید.

پیشنهاد نویسنده: پارتیشن های دو جداره و تک جداره

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | glass partition4 گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | glass partition3 گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | glass partition5 گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | glass partition6 گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | glass partition9گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | glass partition8

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت پارتیشن شیشه ای

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.