پارتیشن چوبی برای هوم آفیس

پارتیشن چوبی برای هوم آفیس

پارتیشن چوبی برای هوم آفیس

پارتیشن به طور کلی به وسیله ای برا جدا کردن قسمت هایی از خانه می گویند. در معماری ساختمان های امروزی، اکثرا فضاهای باز زیادی وجود دارد که شما می توانید با انواع پارتیشن ها، با توجه به نیاز خود قسمت های مختلفی را در خانه ایجاد کنید.

پیشنهاد نویسنده: پارتیشن شیشه‌ای

اگر شما نمی توانید اتاقی جدا برای هوم آفیس یا دفتر خانگی خود اختصاص دهید. همچنین داشتن فضایی برای کار اختصاصی در خانه برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است. ادامه ی این مقاله را از دست ندهید.

شما با خرید تنها یک پارتیشن، که ساده ترین و راحت ترین آن ها پارتیشن های متحرک است، می توانید به راحتی و با کمترین هزینه قسمتی از خانه را کاملا خصوصی کنید و به فضای کاریتان اختصاص دهید. همچنینی تمرکزتان را هنگام کار چند برابر کنید.

در این مقاله قصد داریم انواع پارتیشن از نوع چوب را به شما معرفی کنیم.

اگر دکور و تزیینات هوم آفیس و مبلمان شما چوبی است، یک پارتیشن چوبی هم تا حد زیادی با دیگر المان ها هماهنگ می شود.

 

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | wood partition2

پارتیشن چوبی دو جداره هوم آفیس

این نوع پارتیشن چوبی، از سنگین ترین و بزرگ ترین انواع پارتیشن می باشد. پارتیشن چوبی دو جداره برای جلو گیری از صداها و مزاحمت بسیار عالی است و عایق خوبی در برابر سر و صداست.

پیشنهاد نویسنده: پارتیشن های دو جداره و تک جداره

پارتیشن های دو جداره از جنس ام دی اف هم در بازار موجود است. پارتیشن های دو جداره معمولا از کف تا سقف را به طور کامل می پوشانند و باید اندازه دلخواه خود را سفارش دهید. و برای جایگذاری و نصب آن نیاز به افراد ماهر در این کار دارید. معمولاً ضخامت پارتیشن های دو جداره ۱۳ سانتی متر می باشد.

پارتیشن چوبی کتابخانه ای هوم آفیس

شما می توانید با خرید یک پارتیشن کتابخانه دار با یک تیر دو نشان بزنید. انواع مختلفی از پارتیشن های چوبی وجود دارند که در دل خود قفسه هایی برا قرار دادن کتاب هایتان جای داده اند. البته این را هم بدانید که شما نمی توانید یک کمد کتابخانه را جایگزین پارتیشن کنید. چرا که ماهیت کمد و شکل و اندازه آن کاملا مشخص است. این کار ظاهر بدی به فضای شما می دهد.

پارتیشن جمع شو و ریلی متحرک

این نوع پارتیشن ها بسیار سبک و قابل جا به جایی هستند. این درسته از پارتیشن ها مناسب خانه هایی است که به اندازه کافی ساکت می باشند و تنها به منظور جدا سازی و مرز بندی از آن ها استفاده می شود.

انواع مختلف این پارتیشن های چوبی وجود دارن که با توجه به سلیقه تان می توانید در طرح ها و رنگ های مختلف آن ها را سفارش بدهید.

پارتیشن چوبی سنتی هوم آفیس

پارتیشن چوبی سنتی با طرح گره چینی، اسلیم، منبت و دیگر طرح ها ساخته می شوند که جلوه ی هنر و معماری است.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | wood partition3

البته نوعی از پارتیشن چوبی سنتی هم وجود دارد که قابی چوبی و پرده‌هایی از جنس پارچه، گلیم، فرش و غیره دارد. این سبک پارتیشن بیشتر جنبه تزیینی دارد و بیشتر در خانه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های سنتی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر سبک دیزاین دکوراسیون داخلی شما هم رنگ بویی از المان های سنتی و کلاسیک دارد. پارتیشن های سنتی بهترین انتخاب برای مرس بندی هوم آفیس و دیگر قسمت های خانه تان است.

پارتیشن چوبی مدرن

طرح ها و مدل های بسیار زیادی از انواع پارتیشن های چوبی مدرن برای انتخاب شما وجود دارد. شکل و طرح های روی یک پارتیشن، اگر همراه با بازی نور شود می تواند زیبایی خانه شما را چندین برابر کند. سایه های جذابی که با پارتیشن می توان ایجاد کرد طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد.

اگر سبک طراجی دکوراسیون داخلی خانه شما مدرن و امروزی است، دستتان برای انتخاب انواع پارتیشن های چوبی باز است.

 

پیشنهاد نویسنده: پارتیشن های شیشه ای

 

حرف آخر

با کمی خلاقیت و صبر و حوصله به راحتی می توانید چیزی شبیه به اتاقی مجزا، با اندازه ی دلخواه در گوشه ای از فضای بزرگ پذیرایی خانه تان بسازید و دیگر غصه ی کمبود اتاق و جا را نخورید! شما کاملا می توانید مثل حرفه ای ها رفتار کنید و برای خود هوم آفیس درست کنید. داشتن هوم آفیس جدیت کار شما را بالا تر می برد.

برای خرید یک پارتیشن، مشورت با یک فرد ماهر را فراموش نکنید. اندازه گیری های دقیق و وقت گذاشتن برای این کار، نتیجه را به مراتب بهتر می کند.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت پارتیشن شیشه ای

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.