کابینت آشپزخانه بدون دستگیره

کابینت آشپزخانه بدون دستگیره

کابینت آشپزخانه بدون دستگیره

کابینت های مدرن بسیار ساده و به دور از طرح های شلوغ و پر زرق و برق بوده و بسیار ساده طراحی می شوند سادگی ظاهری این کابینت ها به گونه ای است که حتی برخی از آنها بدون دستگیره و یا با دستگیره های مخفی طراحی می شود تا جلوی مدرن و ساده ی آن بیشتر حفظ شود.

شاید تا چندین سال پیش تصور وجود کابینت های بدون دستگیره دور از ذهن بود اما امروزه به کمک پیشرفت علم و تکنولوژی انواع مختلفی از کابینت های آشپزخانه طراحی و اجرا شده‌ اند و کابینت آشپزخانه ای بدون دستگیری یکی از آن ها می باشد و درب  این کابینت ها تنها با فشار کوچک باز میشود.

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

کابینت بدون دستگیره

  • چرا کابینت آشپزخانه بدون دستگیره؟

امروزه  کابینت های بدون دستگیره طرفداران زیادی دارد و از ویژگی های بارز ظاهری این نوع کابینت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کابینت بدون دستگیره - تصویر یک

  1. مهم ترین ویژگی این کابینت ها عدم وجود ابزار و یراق بر روی درب آن ها می باشد این خصوصیات این کابینت ها باعث می شود که قدرت انعطاف پذیری و سادگی بیشتری در فضای اشپزخانه  شما ایجاد شود.
  2. این کابینت ها به دلیل سادگی خاصی که دارند توجه افراد را به خود جذب کرده و افرادی که طرفدار دکوراسیون ساده و خلوت و همچنین فضاهای منظم و مرتب می باشند بدون شک اولین پیشنهاد ما به آنها کابینت های بدون دستگیره میباشد.
  3. کابینت بدون دستگیره به دلیل ظاهر ساده ای که دارند باعث می ‌شوند که فضا بزرگتر و با نظم بیشتری دیده شود بنابراین انتخاب مناسبی برای آشپزخانه های کوچک می باشد.
  4. یکی دیگر از دلایل تمایل افراد به این کابینت ها ایجاد نظم می باشد به این دلیل که در اغلب طراحی های امروزه فضای آشپزخانه با فضای نشیمن و پذیرایی یکسان بوده و کاملا دید دارد و و لوازم  نشیمن و آشپزخانه را می ‌توان گفت به گونه ‌ای با هم ادغام و ترکیب می شوند با وجود این کابینت ها باعث ایجاد نظم بیشتری در فضای شما شده و آشپزخانه شما را از فضای شلوغ و پر زرق و برق دور می نماید.
  5. کابینت بدون دستگیره یکی از طرح ها و مدل های کابینت مدرن بوده و افرادی که به کوراسیون های مدرن علاقه مند می باشند جذب این مدل از کابینت ها می شود.
  6. یکی دیگر از دلایلی که افراد زیادی به سمت این مدل از کابینت ها رفته‌اند راحتی و سهولت در روند باز و بسته کردن درب کابینت ها می باشد.

پیشنهاد نویسنده: کابینت آشپزخانه

  • انواع کابینتهای بدون دستگیره

این کابینت ها در دو طرح کلی طراحی و تولید می شوند:

کابینت بدون دستگیره - تصویر دو

  1. کابینت های دستگیره مخفی

در واقع در این مدل دستگیره ها به صورت پنهان و مخفی تعبیه می شوند مثل شیار باریدومی باشد که چندان به نظر بیننده و افراد نمی رسد.

روی این مدل از کابینت مدرن دست گیرد نصب نمی شود و کشوی یا درب کابینت را به گونه ای طراحی می کنند که شیار باریک بین کابینت  وجود داشته و به وسیله آن شما بتوانید کابینت ها را باز و بسته کنید.

یکی از معایب این مدل از کابینت ها را می‌توان به اشکال در نحوه تمیز کاری اشاره نمود به این دلیل که این کابینت ها به وسیله شیار و شکافی که در درب تعبیه شده‌اند باز و بسته می شوند این فضا، فضای مناسب برای جذب گرد و غبار و یا ذرات چربی معلق در آشپزخانه می باشد بنابراین اگر این کار را انتخاب می‌کنید باید دقت بیشتری در تمیزکاری بخصوص در شکاف های درب نمایید.

  1. کابینت های فشاری یا مگنت دار

در این مدل از کابینت های مدرن کابینت ها به وسیله نوعی آهنربا و مگنت باز و بسته می شوند همانطور که از نام این  کابینت ها مشخص می باشد این مدل از کابینت ها به وسیله یک فشار کوچک از مگنت آزاد شده و شما میتوانید به راحتی درب را باز نمایید در اصل فنر کوچکی در این مدل از کابینت ها طراحی شدند و اتصال آهنربا را برقرار کرده و یا از هم جدا می ‌کند .

بر خلاف تصور اکثر افراد کابینت های مگنت دار به راحتی باز و بسته شده و کار با آنها بسیار راحت و آسان می باشد.

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

  • مزیت های کابینت آشپزخانه بدون دستگیره

کابینت بدون دستگیره - تصویر سه

از مزیت ‌های این کابینت ها می ‌توان به ایجاد یکپارچگی بیشتر اجزای درونی فضای آشپزخانه با همدیگر، قدرت انطباق بیشتر با دکوراسیون داخلی منزل ، اگر فضای اشپزخانه شما تاریک و کوچک می باشد  می توان به از کابینت هایگلاس بدون دستگیره استفاده کنید این کابینت ها به دلیل ظاهری  که دارند باعث انعکاس بیشتر نور می شود ،ایجاد فضایی مدرن ،یجاد آشپزخانه ای مرتب و منظم و فضایی دل باز، ایجاد فضایی مدرن و امروزی و همچنین بسیار ساده و شیک و …. اشاره کرد.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.