کابینت آشپزخانه پلی وود

کابینت آشپزخانه پلی وود

کابینت آشپزخانه پلی وود

کابینت آشپزخانه یکی از کاربردی ترین و مهم ترین لوازم درون آشپزخانه محسوب می‌ شود که علاوه بر اینکه در ایجاد نظم و سازماندهی و کاربرد دارد نقش بسیار مهمی هم در ایجاد هماهنگی و زیبای دکوراسیون داخلی شما دارد یکی از انواع کابینت های آشپزخانه که دارای دوام و کارایی بالایی می باشد کابینت پلی وود است که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم با ما همراه باشید.

احتمالاً زمانی که شما اسم کابینت‌آشپزخانه پلی وود را بشنوید حدس خواهید زد که این کابینت از ترکیب دو متریال پلاستیک و چوب ساخته شده است .

 

کابینت آشپزخانه پلی وود

این کابینت ها نسبت به سایر کابینتها از مقاومت بسیار بالاتری برخوردار می باشد علاوه بر آن یکی از ویژگی های آن این است که این قابلیت را دارد که با توجه به شرایط جغرافیایی شما می توانید میزان و نوع پلاستیک یا چوب آن را تغییر دهید .

کابینت آشپزخانه پلی وود تصویر یک

پلی وود به این دلیل که از دو متریال پلاستیک و چوب ساخته شده است دارای خاصیت ها و ویژگی های هر دو کابینت میباشد.

 

  • ویژگی های کابینت پلی وود

هر نوع متریال که برای ساخت کابینت های آشپزخانه خود انتخاب کنید دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی می باشد که شما هر چه بیشتر با ویژگی های ات آشنا شوید می توانید انتخاب هوشمندانه تر و درست تری را داشته باشید در ادامه این مقاله به معرفی ویژگی های کابینت پلی وود می ‌پردازیم:

کابینت آشپزخانه پلی وود تصویر دو

  1. کابینت پلی وود یکی از مقاوم ترین متریال ها برای طراحی کابینت آشپزخانه می باشد که  به راحتی می ‌توانند ضربات ناشی از فشار یا خراش را تحمل کند.
  2. در برابر تغییرات دمایی مقاومت بسیار بالایی دارد و با تغییرات حرارتی مثل گرما یا سرما دچار ترک خوردگی یا تغییر رنگ نمی شود.
  3. کابینت پلی وود دارای وزن سبکی می باشند و حمل و نقل و جابجایی آن بسیار راحت است
  4. این کابینت ها مقاومت بسیار بالایی در برابر وزن زیاد دارند با این وجود خود دارای وزن سبکی هستند اما به راحتی می توانند وزن زیادی را تحمل کنند و دچار خمیدگی نشده یا به اصطلاح شکم ندهند.
  5. بسیار مقاوم و با دوام می باشند و عمر مفید بالایی دارند و در برابر گرما و حرارت بسیار مقاوم می باشد.
  6. یکی از ویژگی های منحصر به فرد و بسیار مناسب این کابینت ها این است که اگر دچار آسیب ‌دیدگی شوند قابل تعمیر می باشد این نکته را در نظر داشته باشید که کابینت ‌آشپزخانه بسیار کمی هستند که پس از آسیب دیدن قابلیت بازسازی و تعمیرات دارد و کابینت پلی وود یکی از آن ها می باشد.
  7. لایه پلاستیکی استفاده شده در پلی وود باعث شده است که این کابینت ها در برابر قارچ زدگی و …  در مناطق مرطوب محافظت شود علاوه بر ان به دلیل وجود همن روکش پلاستیکی در برابر نفوذ آب و رطوبت نیز مقاوم است و یک کابینت ضد آب میباشد.
  8. این کابینت ها در سبک کابینت مدرن و نئوکلاسیک طراحی می شوند.
  9. کابینت پای وود در برابر خط و خش نیز مقاوم می باشد
  10. پلی وود متریالی می باشد که حتی می‌توان در ساخت رو کابینتی  نیز از آن استفاده کرد
  11. قیمت کابینت آشپزخانه پلی وود مناسب بوده و در گروه کابینت های گرانقیمت نمی باشد.
  12. تنوع این کابینت ها بسیار بالا بوده و می توان رنگ های بسیار زیبا و جذاب آن را سفارش داد.

 

  • کابینت پلی وود برای چه آشپزخانه های مناسب است؟

این کابینت ها به دلیل مقاومت بالایی که دارند می توان در هر نوع آشپزخانه از آنها استفاده کرد چه در مناطق با آب و هوای مرطوب و چه در مناطق خشک قابل استفاده می باشد و شرایط بد آب و هوایی باعث آسیب دیدگی این کابینت ها نمی شود.

کابینت آشپزخانه پلی وود تصویر سه

این کابینت ها برای آشپزخانه های کوچک و بزرگ نیز گزینه مناسبی می باشد و می تواند فضای زیبا و دلنشینی را برای شما فراهم سازد در  آشپزخانه کوچک و یا کم نور پیشنهاد می شود که از رنگ های روشن کابینت پلی وود و کابینت مدرن استفاده گردد و اگر آشپزخانه شما بزرگ می باشد و نور کافی به فضای داخلی آن می تابد  شما دیگر در انتخاب رنگ محدودیتی ندارید و می‌ توانید از رنگ‌ های تیره و مشکی نیز استفاده نمایید.

 

  • طراحی کانتر و صفحه رو کابینتی از پلی وود

همانطور که به ان اشاره کردیم این متریال به دلیل اینکه در ضخامت ها و قطر های مختلف تولید می شوند و علاوه بر آن به دلیل اینکه در برابر فشار و حرارت و خط و خش نیز مقاوم می باشد یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی پیشخوان یا همان کانتر آشپزخانه می باشد اگر شما قصد دارید برای کافی طراحی کابینت آشپزخانه خود از متریال به غیر  از کابینت پلی وود مانند کابینت ام دی اف و… استفاده کنید  می‌توانید مطابق با سبک و رنگ کابینت های تان از صفحه رو کابینتی پلی وود استفاده نمایید و از دوام و کارایی آن بهره ببرید.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.