کابینت تمام چوب | نیاوران

کابینت تمام چوب | نیاوران

کابینت تمام چوب | نیاوران

پروژه ای که امروز قصد داریم برای شما عزیزان معرفی کنیم پروژه ای مربوط به طراحی داخلی آشپزخانه ای در نیاوران به کارفرمایی خانواده میلانی می باشد که توسط شرکت کابینت گریت طراحی شده است که با توجه به نظر کارفرما و نظرات طراحان شرکت گریت سبک کلاسیک را برای دکوراسیون ان در نظر گرفته شد.

 

کابینت تمام چوب

  • سبک طراحی

انتخاب سبک یکی از مهم ترین انتخاب ها در طراحی داخلی محسوب می شود. به طور کلی سبک های متنوع و زیادی برای طراحی داخلی وجود دارد.

کابینت تمام چوب - تصویر اول

امروزه با توجه به این موضوع که اشپزخانه ها به صورت اپن یا باز طراحی می شود اهمیت انتخاب سبک و رنگ کابینت آشپزخانه دو چندان شده است.

سبکی که ما برای کابینت های این اشپزخانه در نظر گرفته ایم سبک کلاسیک می باشد.

  • سبک کلاسیک

ایجاد تقارن از ویژگی های اصلی سبک کلاسیک محسوب می شود. در سبک کلاسیک کابینت ها به صورت کنده کاری شده و همراه با ستون و سر ستون های زیبا اجرا می شوند.

یکی از  متریال های اصلی و پرکاربرد در سبک کلاسیک چوب می باشد .

کابینت تمام چوب - تصویر دوم

در  آشپزخانه ای که در تصویر مشاهده می کنید از  کابینت‌تمام‌چوب استفاده شده است. چوب حسی گرم و صمیمی به فضای داخلی شما می بخشد و فضایی فوق العاده زیبا ایجاد می کند که به شما حس طبیعی بودن القا می کند.

کابینت کلاسیک کابینتی جا دار می باشد که متناسب با فیزیک افراد طراحی شده اند و تمام دیوار های آشپزخانه توسط کابینت پوشش داده شده است و طراح از جای جای ان استفاده بهینه کرده است.

در کابینت کلاسیک شما میتوانید ابتدا طرح دلخواه خود را انتخاب کرده و بعد با استفاده از دستگیره های زیبای این سبک باعث ایجاد جلوه ی زیبا تر کابینت ها شوید همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ترکیب این کنده کاری های زیبا در کنار دستگیره های این سبک نمایی زیبا و دلنوازی را ایجاد کرده اند که دارای ظاهری هماهنگ و متعادل است.

کابینت تمام چوب - تصویر سوم

همچنین با استفاده از رنگ سفید برای روی کابینت ها یا پیشخوان سعی شده است فضا را از یکنواختی خارج کرده و روحی تازه به محیط ببخشیم.

هود در این سبک به صورت مخفی طراحی می شود همانطور که مشاهده می کنید هود این اشپزخانه نیز به صورت مخفی طراحی شده و در واقع شما فقط یک صفحه ای را مشاهده می کنید که هماهنگ با کابینت های اطراف خود است.

  • جزیره

با طراحی جزیره سبک کلاسیک در این اشپزخانه علاوه بر این که فضای اشپزخانه و نشیمن از یکدیگر جدا شده اند فضای کار بیشتری برای کار  فرما ایجاد  شده است.

کابینت تمام چوب - تصویر چهارم

همچنین می توان با چیدمان صندلی های این سبک به عنوان میز غذا خوری نیز از جزیره استفاده کرد.

  • کابینت تمام چوب

کابینت های چوبی جز کابینت های سبک کلاسیک محسوب می شوند. این کابینت ها از جزء محبوب ترین و همچنین گرانترین کابینت ها در جهان می باشد و همانطور که مشاهده می کنید آشپزخانه ای لوکس و لاکچری برای شما به ارمغان می اورد.

کابینت تمام چوب - تصویر پنجم

چوب یکی از قدیمی ترین متریال های می باشد که در طراحی داخلی مورد استفاده قرار می گیرد و در هر فضایی که قرار گیرد باعث ایجاد صمیمیت و گرما در محیط می گردد.

برای طراحی کابینت های این آشپزخانه نیز کابینت تمام چوب در نظر گرفته شده است تا علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا و کلاسیک در آشپزخانه باعث ایجاد گرما و صمیمیت در محیط گردد.

کابینت تمام چوب - تصویر ششم

کابینت تمام‌چوب به دلیل اینکه اجزای ان مانند  درب ها و بدنه ان از چوب ساخته می شود قیمت بالایی دارد اما آشپزخانه ای خاص و گران قیمت برای شما ایجاد می کند و در واقع دیگر کابینت های روکش چوبی بر این تلاش هستند که با قیمتی کمتر ظاهری مشابه به کابینت چوبی ایجاد کنند اما با هزینه کمتر به نسبت این کابینت ها اما همانطور که در تصاویر این پروژه را مشاهده کنید هیچ کدام از کابینت های مشابه نمی ‌توانند ظاهر زیبا و گرمای چوب را وارد فضا کند در واقع هیچ چیز جای متریال چوب طبیعی را در آشپزخانه شما نمیتواند پر کند.

 رایگان

در کابینت چوبی زیبایی و طبیعی بودنی که در رگه های چوب وجود دارد و در کابینت های اجرا شده در  این آشپزخانه براحتی قابل رویت است باعث القای حس طبیعی بودن و دلنوازی بیشتر در آشپزخانه می گردد.

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.