کمد دیواری های کلاسیک

کمد دیواری های کلاسیک

کمد دیواری های کلاسیک

در خانه های امروزی اینکه بخواهیم تصور کنیم که کمد دیواری وجود نداشته باشد یک تصور ترسناک است.

اگر آپارتمان‌ها کمددیواری نداشته باشند معمولاً حجم زیادی از وسایل را باید در گوشه ای از اتاق ها تلنبار کنیم و همین موضوع باعث بی‌نظمی می‌شود.

فرقی نمی‌کند که چه قسمتی از منزل باشد اگر در آشپزخانه هم کابینت هایی برای قرار دادن وسایل وجود نداشته باشد باید همه وسایل های مان را بر روی کانتر های آشپزخانه و بر روی زمین قرار دهیم.

این امر ایجاد نابسامانی می‌کند و افراد در محیط همیشه احساس نامناسبی خواهند داشت.

انتخاب کمد دیواری سلیقه‌ای است برای همین بهتر است که مدل ها و تنوع محصولات را در ابتدا شناسایی کنید و بعد آنها را در طراحی داخلی آشپزخانه و دکوراسیون داخلی منزل به کار ببرید.

 

کمد دیواری های کلاسیک

کمد دیواری کلاسیک

کمد دیواری یکی از اعضای دائمی در اتاق خواب و قسمت‌های مختلفی از منزل می باشد، که تمام وسایل اعم از لباس و رخت خواب را در آن قرار می دهیم.

با این کار باعث می شویم که چهره اتاق از به هم ریختگی نجات پیدا کند.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | komod divari classic 1

کمد دیواری

کمد دیواری باید دارای ویژگی هایی باشد که افراد بتوانند آن را انتخاب کنند، برای مثال اندازه تمام وسایل که در اتاق فضا را اشغال می‌کنند باید کمددیواری وجود داشته باشد.

جنس بدنه و چوب داخل آن از متریال با کیفیت و محکم انتخاب شود و در هنگام ساخت از یراق آلات با کیفیت و زیبا استفاده کنیم که طرح و زیبایی آن متفاوت باشد.

 

هنگامی که می خواهیم طراحی کمد دیواری کلاسیک را شروع کنیم به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

کمد دیواری کلاسیک باید دارای طرح های نسبتاً پرکار و جزئیات باشد بر خلاف سبک ‌مدرن، تزیینات بسیاری هستند که در طرح ها و نقش های متعددی دیده می‌شوند.

درب کمد دیواری ها دارای قاب هستند و این تنوع باعث می شود که افراد در انتخاب بادست بازتر خرید کنند.

در کابینت های کلاسیک معمولاً تاج در بالا و پاخور در پایین وجود دارد.

در سال‌های قبل معمولاً کمد دیواری خانه ها از طرح های کلاسیک و از جنس چوب انتخاب می‌شد.

اما امروزه با تنوع محصولات و جنس و رنگ بندی کمد دیواری ها، می توان این رویه را تغییر داد و از متریال های دیگر استفاده کرد.

 

دلیل استفاده از چوب چه بوده؟

نمی‌توانیم بگوییم که استفاده از چوب دیگر مرسوم نیست، بلکه چوب به عنوان یکی از متریال های با اصالت در خانه ها دیده می شده و نماد تجملات و خانه‌های اشرافی بوده است.

چوب به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که دارند در خانه ها و دکوراسیون آشپزخانه بکار می رفته برخی از افراد هم برای تزیینات داخلی منزل از این متریال استفاده می‌کردند.

استفاده از چوب به دلیل این که جزئی از طبیعت می باشد حس و حال گرما و صمیمیت را در محیط منتقل می­کند برای همین افراد این متریال را انتخاب می‌کردند.

کمد دیواری کلاسیک

کمد دیواری کلاسیک

در خانه های امروزی هم از این متریال به شیوه های مدرن استفاده می شود که زیبایی شگفت انگیزی را در کنار المان‌های دیگر منزل به وجود آورده است.

معمولاً استفاده از این متریال در خانه هایی با متراژ بزرگ بهتر دیده می شود اگر می خواهید میز ناهارخوری، کتابخانه، مبلمان ها و همه چیز را در دکوراسیون داخلی منزل به کار ببرید استفاده از این متریال بهترین گزینه است.

اما با توجه به شرایط اقتصادی و تغییرات و نوساناتی که در بازار وجود دارد قیمت چوب بسیار بالا رفته و کمتر کسی این متریال را انتخاب می‌کنند.

 

کابینت های ممبران در کنار کابینت های تمام چوب

با توجه به مواردی که در بالا گفته شد افراد و طراحان به فکر متریالی با هزینه مناسب و کیفیتی نزدیک به چوب بوده اند و توانستند متریالی را به وجود بیاورند که در طراحی داخلی منزل و طراحی کابینت ها به کار ببرند.

کابینت ممبران از کابینت هایی است که با روکش تمام چوب و روکش های دیگر وجود دارند که می‌تواند به عنوان کمد دیواری های کلاسیک، زیبایی متفاوتی را در محیط ارائه دهد.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کمد دیواری

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]