استفاده از کابینت و کمد در عینک فروشی

استفاده از کابینت و کمد در عینک فروشی

استفاده از کابینت و کمد در عینک فروشی

‌عینک فروشی یکی از فروشگاه‌هایی است که افراد زیادی با آن سر و کار دارند معمولاً افراد ترجیح می‌دهند هنگامی که به مغازه عینک فروشی وارد می شوند بتوانند راحت تر از نمونه های مختلف در فروشگاه دیدن نمایند و آنها را تست کنند.

البته در کنار افرادی که نیاز مبرم به عینک دارند افراد دیگری هستند که از عینک به عنوان اکسسوری جانبی در مد و فشن استفاده می‌کنند .

افراد در هر طبقه اجتماعی و فرهنگی باشند الگوبرداری از ترندهای روز دنیا را به بهترین نحو انجام می دهند و ترجیح می دهند که خود را متناسب با دنیایی مد روز  پیش ببرند.

 

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

 

استفاده از کابینت و کمد در عینک فروشی

طراحی ویترین عینک فروشی

از قسمت های مهمی که در فروشگاه های عینک فروشی مورد توجه عموم قرار می‌گیرد طرح ویترین است .

این است که افراد را به داخل مغازه سوق می دهد.

عینک به عنوان یک کالای لوکس دارای تنوع بسیاری می باشد که بسیاری از فروشندگان تاثیر آن را در جلب مشتری می دانند و ویترین های مغازه خود را به گونه‌ای طراحی می‌کنند که از لحاظ بصری جلب مشتری بالایی داشته باشد.

کمد در عینک فروشی

کمد در عینک فروشی

با استفاده از طبقات و باکس های چوبی و متریال های مختلف می توان طراحی داخلی فروشگاه را انجام داد .

اما قسمتی هم برای قرار دادن عینک های اضافی و رنگ و طرح بندی های متنوع باید در فروشگاه قرار داشته باشد که دور از دید مشتری باشد.

این قسمت از مغازه باید از کابینت‌های انتخاب شود که از لحاظ بصری در فروشگاه زیبا دیده شود و از لحاظ کاربردی هم دارای طبقه بندی و عمق بسیاری باشد تا افراد بتوانند محصولات خود را در آن قرار دادند و در صورت نیاز درخواست مشتری را از آنجا تامین کنند.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت ممبران

 

متریال های کابینت در فروشگاه عینک فروشی

قطعاً همه ما برای یکبار هم که شده به فروشگاه های عینک فروشی مراجعه کرده‌ایم و از طراحی داخلی آن لذت بردیم اما اینکه چه متریالی را به بخواهیم برای کابینت و کمد های مغازه به کار ببریم اهمیت دارد.

متریال های کابینت

متریال های کابینت

کابینت های ام دی اف از لحاظ محبوبیت در قسمت‌های مختلفی از این فروشگاه قابلیت اجرا دارد برای همین طرح‌ها به سراغ این متریال می‌رود زیرا از لحاظ هزینه و قیمت مناسبی دارد و از لحاظ زیبایی هم با توجه به تنوع ای که در این متریال قرار دارد بهترین بازی برای طراحی داخلی فروشگاه ها می باشد.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت روکش چوب

 

انتخاب رنگ برای کابینت های فروشگاه عینک فروشی

رنگ های مانند سفید و رنگ های خنثی می توانند برای این فروشگاه مناسب باشند زیرا محصولات بر روی رنگ سفید جلوی بسیار متفاوتی دارند و مشتریان می توانند در انتخاب خود سریعتر عمل کنند.

 

طراحی داخلی آشپزخانه در فروشگاه عینک فروشی

در مغازه‌های عینک فروشی معمولاً قسمتی باید در اختیار افراد قرار داشته باشد تا بتواند ساعتی را برای استراحت در آن سپری کنند .

این قسمت می تواند همان آشپزخانه باشد که باید دارای کمد و کابینت هایی باشد تا افراد بتوانند وسایل مورد نیاز خود را که هر روز از آنها استفاده می‌کنند را در آن قرار دارند تا نظم بیشتری در فضا قرار گیرد.

در طراحی داخلی آشپزخانه کمد و کابینت های جزئی قرار می گیرد که فضای زیادی را اشغال نکند و از لحاظ کاربردی مورد استفاده قرار بگیرد .

برای همین بهتر است که نمونه هایی را که در بازار وجود دارد را با نظر کارشناسان انتخاب کنید و یا اینکه متریال انتخابی خود را در ابعاد و سایزهای که مد نظر است به طراح سفارش دهید و آن را در دکوراسیون آشپزخانه به کار گیرد.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.