انتخاب کردن کابینت آشپزخانه و 12 نکته مهم آن بخش سوم

انتخاب کردن کابینت آشپزخانه و 12 نکته مهم آن بخش سوم

انتخاب کردن کابینت آشپزخانه | درهای کابینت یکی از اولین مواردی است که مردم در آشپزخانه شما متوجه آن می شوند. بنابراین باید تأثیر مثبتی داشته باشند!

یک ظاهر طراحی و دکوراسیون کنار ، کابینت آشپزخانه شما همچنین می تواند برای نگهداری و سازماندهی در آشپزخانه شما بسیار مهم باشد. به همین ترتیب ، شما باید به خوبی به عادات آشپزی خود نگاهی بیندازید تا تصمیم بگیرید که چه نوع کابینت هایی از نظر آماده سازی غذا به شما و خانواده شما بهترین سرویس را می دهند.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت کلاسیک

 

7. در مورد یک داستان رنگی منسجم تصمیم بگیرید | انتخاب کردن کابینت آشپزخانه

داستان رنگ آشپزخانه شما باید منسجم باشد ، حتی اگر یک داستان ساده باشد. داستان رنگی شما اساساً پالت رنگی آشپزخانه شما و نحوه ازدواج همه رنگ ها برای ایجاد فضای گرم ، راحت ، جادار و شیک است. هیچ کس نمی خواهد آشپزخانه ای یک رنگ داشته باشد – خسته کننده و فاقد ابعاد باشد.

به عنوان مثال ، اگر کف بژ روشن و دیوارهای مبهم دارید ، درهای کابینت مشکی مات آن لهجه تاریکی را اضافه می کنند که برای از بین بردن همه این نورها به آن نیاز دارید. از طرف دیگر ، اگر کفپوش چوبی جامدی با دیوارهای آبی تخم مرغابی دارید. برخی از کابینت های چوبی سفید با اتصالات مشکی به عنوان ویژگی اتاق ظاهر می شوند.
از این فرصت استفاده کنید و درهای کابینت خود را به یکی از ویژگی های اتاق تبدیل کنید!

اگر با طراحان داخلی یا طراحان آشپزخانه کار می کنید ، مطمئن شوید که در مورد آنها صحبت کنید ، مخصوصاً اگر آنها یک پالت رنگی را برای سبک سازی در نظر گرفته اند. در حالی که کابینت ها برای ذخیره سازی کاربردی هستند ، آنها زودتر از دیوارها ، صفحات میز یا کفپوش شما چشم می خورند ، بنابراین اساساً باید تعادل رنگ ها را درست انجام دهید.

 

طراحی آشپزخانه

 

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

8. به نکاتی که برای کابینت آشپزخانه خود می خواهید فکر کنید

انتخاب کردن کابینت آشپزخانه | صحبت از داستان های رنگی ، یکی دیگر از عناصر مهم زیبایی آشپزخانه شما پایان درهای کابینت آشپزخانه است. پایان کابینت های شما می تواند باعث شود که آنها به صورت لهجه ظاهر شوند یا بسته به سبکی که می خواهید در پس زمینه اتاق محو شوند.

به عنوان مثال ، یک درب کابینت براق یک نمونه اصلی از طراحی های زیبا و مدرن است. در حالی که چوب جامد و تخته خرده چوب تمایل به طراحی های سنتی دارد. اگر ایده زیبایی شناسی انتقالی را می پسندید ، درهای کابینت با لاک و رنگ مات تمایل دارند که برای آن فضای کلاسیک مطابق با مدرن به خوبی استفاده شوند.

انتخاب کردن کابینت آشپزخانه

پایان شما می تواند تفاوت زیادی در نحوه ترجمه کابینت شما در متن فضای آشپزی شما ایجاد کند. با یک نوع طراحی اشتباه ، یک براق کننده لاکی می تواند بسیار نرم و “بیش از حد” به نظر برسد ، در حالی که رنگ مات می تواند خسته کننده و کم رنگ جلوه کند ، حتی اگر داستان رنگ زیبایی داشته باشد.

سرانجام ، انسجام در طراحی آشپزخانه شما همان چیزی است که باید هنگام جستجوی مجدد آشپزخانه به دنبال آن باشید.

اگر مطمئن نیستید که کدام سبک مناسب برای کابینت های آشپزخانه شما مناسب است ، می توانید با مقایسه 4 پایان رنگ مختلف ، وبلاگ ما را در مورد بررسی بهترین روش برای کابینت آشپزخانه مطالعه کنید.ژ

همچنین بخاطر داشته باشید که تمیز کردن بعضی از مراحل پایان کار مانند سبک براق ، راحت تر از بقیه است. اگر مستعد ایجاد آشفتگی منظم هستید ، تمیز کردن کابینت های چوبی قدیمی می تواند سخت باشد و احتمال آلودگی به خط را افزایش دهد.

اگر نهایت راحتی برای پاک کردن را می خواهید ، حتی می توانید به کشوهای کشو و کابینت های استنلس استیل بپردازید. اما به جای یک فضای دنج برای آشپزی در منزل ، این خطر را دارید که شبیه آشپزخانه رستوران باشید!

 

چیدمان آشپزخانه

 

پیشنهاد نویسنده:  کابینت آشپزخانه

9. اتصالات کاربردی و شیک را انتخاب کنید | انتخاب کردن کابینت آشپزخانه

شاید تصور کنید که دستگیره درب فقط یک دستگیره درب است. اما این اتصالات و قطعات کوچک سخت افزاری می توانند احساسی منحصر به فرد به کابینت های شما بدهند. به طور کلی به پشتیبانی از مضامین آشپزخانه کمک کنند. رنگ ، طرح ، پایان و مواد دستگیره درب و دستگیره های کابینت شما می تواند چیزهای زیادی در مورد احساسی که می خواهید داشته باشید. یک طراحی کلاسیک از چوب تیره با دسته های مدرن از جنس استنلس استیل ، تمام حال و هوای شما را از بین خواهد برد!

دستگیره های کابینت آشپزخانه ، درب کابینت و اتصالات به ویژه اگر از زیبایی ظاهری انتقالی استفاده می کنید که منابع کلاسیک و مدرن در آن ترکیب می شوند ، از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. یک کابینت مدرن با دسته آهنی مربوط به مدرسه قدیمی می تواند به شما در جلب زیبایی شما در منطقه انتقالی کمک کند. در حالی که کشوهای چوبی کلاسیک با سخت افزار لمس برای باز کردن باعث می شوند آشپزخانه به سبک قدیمی شما جدیدتر شود.

انتخاب کردن کابینت آشپزخانه

انتخاب کردن کابینت آشپزخانه | کشوهای لمسی تا روباز این روزها در آشپزخانه های خانگی بسیار مشهور است. اگر خیلی آشپزی و پخت پیچیده انجام دهید ، جایی که اغلب مجبورید وسایل مختلف را جستجو کنید بسیار مناسب است. این کشوها همچنین می توانند میزان شستن دست شما را کاهش دهند. زیرا اگر دستان شما کثیف باشد ، باز کردن آنها با پا یا بازو آسان است.

نیاز به اتصالات ، دستگیره ها ، دستگیره های درب ، درب کابینت و سخت افزار کابینت آشپزخانه را دست کم نگیرید. به موارد کاربردی و در عین حال شیک و شیک بیندیشید. اگر دستگیره های کابینت آهنی معمولاً در باز کردن و تمیز نگه داشتن درد نباشد ، دیگر هیچ فایده ای ندارد!

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه انزو

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.