دکوراسیون با آینه کاری مدرن 

دکوراسیون با آینه کاری مدرن 

دکوراسیون با آینه کاری مدرن 

همانطور که میدانیم نقش آیینه و بازی با نور در طراحی داخلی که المان هایی که باعث شده افراد از آن در طراحی داخلی منزل استفاده کنند.

بسیاری از اماکن مذهبی هم از این تزیین برای طراحی داخلی خود استفاده کرده‌اند که نشان دهنده پاکی روح  در زمان های گذشته برای ایرانیان بوده است.

امروزه با توجه به افزایش جمعیت و آپارتمان نشینی در شهرهای بزرگ دیگر استفاده از تزئینات کلاسیک و قدیمی جایگاهی ندارد و افراد به دنبال متریال های هستند که خانه های خود را با آن تزیین نمایند.

آینه یکی از وسایل تزیینی است که در خانه های مدرن و کلاسیک جایگاه ویژه ای دارد اما استفاده از آنها باعث شده که تفاوت با گذشته و امروز داشته باشد.

از آنجایی که استفاده از آینه های بزرگ باعث می‌شود فضا بزرگ تر از آن چیزی که است نشان داده شود ظاهر فضاهایی مانند آشپزخانه و اتاق نشیمن و حتی در قسمت ورودی از این مسیر استفاده می شود.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت ممبران

 

دکوراسیون با آینه کاری مدرن 

چگونه آینه را در اتاق نشیمن قرار دهیم؟

یکی از قسمت های که میتوان از هنر آینه کاری برای آن استفاده کرد اتاق پذیرایی می باشد.

اجرای تزیینات داخلی منزل یکی از مواردی است که افراد به آن توجه بسیاری دارند .

معمولاً در فضای پذیرایی در پشت مبلمان ها و یا دیواری که به میز ناهارخوری منتهی می‌شود بهترین قسمت برای قرار دادن آینه است.

در برخی از مناطل مشاهده می‌شود که بر روی ستون ها آینه کاری های انجام شده که از حالت بلا استفاده ستون استفاده بهینه بر روی آن صورت می‌گیرد.

اما باید به یاد داشته باشید که آینه در کدام قسمت قرار بگیرد که نور طبیعی به آن به خوبی برسد.

زیرا بازتابی که از آن منعکس می‌شود ایجاد درخشش در محیط می کند .

علاوه بر فضای اتاق پذیرایی و اتاق نشیمن هم گزینه مناسبی برای آینه کاری است و معمولا از آن در اطراف تلویزیون استفاده می‌شود .

در خانه های مدرن معمولاً قسمتی که تلویزیون قرار دارد را نقطه کانونی منزل در نظر می گیرند و همه ی ،هم و غم طراحان بر روی دیوار اتاق کانونی می باشد.

با توجه به سبکی که در منزل اجرایی کرده اید باید نوع آینه و آن را انتخاب کنید.

برای مثال در خانه های کلاسیک معمولا از طرح‌های لوزی استفاده می‌شود و در طرح‌های مربع و مستطیل برای خانه های مدرن.

البته این بستگی به سلیقه افراد دارد که می‌خواهند از چه زمان هایی برای تزئینات منزل خود استفاده کنند.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت لوکس لاکچری جواهر

 

دکوراسیون آشپزخانه با آینه کاری مدرن

یکی از مکان‌هایی که افراد از آینه کاری برای آن استفاده می‌کنند اشپزخانه است.

استفاده از آینه به جای کاشی و دیوارپوش گزینه مناسبی برای زیبایی در آشپزخانه می باشد.

 آینه کاری

آینه کاری

به طور کلی اگر بخواهیم از آینه ها برای دکوراسیون آشپزخانه استفاده کنیم بهتر است که از آینه هایی با رنگ مسی ،قهوه ای ،برنز ،بنفش استفاده کنیم البته این رنگ هایی که گفته شد در ارتباط با رنگ کابینت های کرم هستند که این ترکیب بسیار زیبایی را به وجود می آورد.

اما اگر کابینت های آشپزخانه با رنگ های خنثی رنگ آمیزی شده و انتخاب آن‌ها در این طیف بوده است مانند طوسی و سفید بهتر است که آینه کاری هایی با رنگ نقره ای آبی و بی رنگ استفاده کنید.

در خانه های مدرن معمولاً همه چیز به سادگی اجرا میشود برای سرویس بهداشتی و حمام هم می توانید به جای استفاده از یک آینه سرتاسری از یک آینه برش کاری شده برای طراحی داخلی آن استفاده کنید.

 

آینه کاری را که می‌تواند بازیابی فضای مرده را برعهده داشته باشد

این به این معنی است که دیوارهایی که من دچار تنش و پوسیدگی شده اند می‌توانند با قرار دادن آینه ها بر روی آنها جلوه آسیب دیده آنها را بپوشاند و نوع دیگری از نمای متفاوت را به نمایش بگذارد.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.