طراحی کابینت کلاسیک (قسمت دوم)

طراحی کابینت کلاسیک (قسمت دوم)

طراحی کابینت کلاسیک ( قسمت دوم)

دستگیره های کابینت کلاسیک

برای داشتن یک کابینت آشپزخانه  تمام عیار باید به تمام نکات ریز و درشت ان توجه کرد.

برخی از افراد هنگام انتخاب کابینت آشپزخانه کلاسیک توجه زیادی دستگیره ها نکرده و آن را سری می ‌گیرند اما باید گفت که دستگیری ها نقش بسزایی در زیبای کابینت های شما داشته و باید آنها را متناسب با طرح کابینت خود انتخاب کنید و می توان گفت دستگیره ها تمام کننده ظاهر زیبای یک کابینت میباشد.

در آشپزخانه های طراحی شده به سبک کلاسیک معمولا از دستگیره های سرامیکی استفاده می کنند این دستگیره ها دارای تنوع رنگی بالایی بوده و در مدلهای مختلف طراحی و تولید شده اند اگر رنگ کابینت های آشپزخانه شما روشن است پیشنهاد می‌شود که از رنگ های طلایی و برنزی این دستگیره ها استفاده کنید اما اگر کابینت شما تیره می باشد می توانید از دستگیره های سرامیکی استیل روشن برای کابینت های آشپزخانه خود استفاده کنید.

 

طراحی کابینت کلاسیک

جزیره آشپزخانه

در طراحی آشپزخانه به سبک کلاسیک می توان جزیره را نقطه عطف آشپزخانه دانست.

ارتفاع استاندارد جزیره کابینت کلاسیک 90 سانتیمتر می باشد اما اگر قصد دارید که از آن به عنوان سطح کار استفاده کنید70 تا  ۷۵ سانتیمتر مناسب  و کاربردی می باشد.

جزیره ها علاوه بر اینکه ظاهری زیبا به آشپزخانه شما می دهند بسیار کاربردی باشد و می‌توان از آنها به عنوان فضایی برای نگهداری وسایل، میز غذاخوری فضایی برای شست و شو و یا آشپزی و غیره … استفاده کرد.

جزیره آشپزخانه

البته با توجه به کاربرد طراحی جزیره ها با تفاوت می باشد به عنوان مثال برای جزیره هایی که از آن به عنوان فضایی برای شستشو استفاده می‌شوند از سینک ظرفشویی در طراحی استفاده میکنند و همچنین فضایی برای پیشخوان این جزیره ها طراحی می شود.

از این مدل طراحی جزیره برای آشپزخانه هایی که فضایی بزرگ دارند استفاده می شود.

اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است و نمیتوانید در   آن  از یک میز غذاخوری استفاده کنید میتوانید از این جزیره ها به عنوان میز غذاخوری استفاده کنید.

به طور کلی جزیره ها متناسب با اندازه فضای آشپزخانه شما طراحی می گردند.

 

کابینت آشپزخانه کلاسیک رومی

طراحی  های انجام شده بر روی کابینت های رومی با کابینت های معمولی متفاوت می باشد به عنوان مثال در طراحی کابینت کلاسیک رومی از طرح ستون های بناهای رومی الهام گرفته شده و نمایی شبیه به آنها طراحی می گردد . می توان گفت که نمای کلی این کابینت ها شبیه به معماری رومی می باشد.

مردم روم باستان علاقه زیادی به تزیینات داشتند و به همین دلیل است که کابینت رومی دارای تزیینات زیاد و زیبایی می باشد که حس و حال یک قصر رومی را ایجاد می کند .

دستگیره هایی که برای طراحی برای این کابینت ها در نظر گرفته اند از یک سبک کلاسیک الهام گرفته است.

دستگیره های رومی اغلب به رنگ طلایی یا نقره ‌ای میباشد و دارای ظاهری سلطنتی با کمی برجستگی است.

کابینت آشپزخانه کلاسیک رومی

سر ستون های این کابینت ها ابزار خورده و حکاکی شده هستند و دارای طراحی منحصر بفرد می باشد و یک انتخاب ایده آل برای آشپزخانه های کلاسیک است.

کابینت کلاسیک رومی به آشپزخانه جان و روح بخشیده و فضای آن را جذاب تر و با شکوه تر نشان می دهد.

اغلب رنگ کابینت  کلاسیک رومی از بین رنگهای سرد انتخاب می شود.

رنگ سفید رنگ پر کاربرد در این کابینت ها می باشد که حسی از پاکیزگی را به فضای آشپزخانه شما انتقال داده  و فضای دلباز و زیبا را برای شما ایجاد می کند.

در طراحی کابینت های رومی از سنگ گرانیت برای کانتر و شیشه برای درب کابینت های اشپزخانه بالایی استفاده می شود.

برای نورپردازی و همچنین دکوراتیو نمودن آشپزخانه هایی که دارای این کابینت ها هستند می تواند از چراغ های اویزان زیبا و لوکس استفاده کرد.

 

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

 

کابینت کلاسیک ممبران

کابینت ممبران  یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین کابینت آشپزخانه محسوب می‌شود و می‌توان گفت که جدیدترین نسل کابینت آشپزخانه  کلاسیک است.

کابینت کلاسیک ممبران

کابینت ممبران که نام دیگر ان کابینت وکیوم است بر خلاف نمونه های دیگر کابینت کلاسیک که حکاکی  های انجام شده بر روی آنها هنر دست می باشد حکاکی این کابینت ها توسط دستگاه سی ان سی انجام می گیرد و پس از حکاکی با استفاده از دستگاه پرس وکیوم روی آن روکش  اعمال می گردد به همین خاطره است که نسبت به دیگر کابینت های کلاسیک اقتصادی تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت ممبران

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.