قفسه بندی کمد دیواری

قفسه بندی کمد دیواری

قفسه بندی کمد دیواری

برای اینکه یک خانه مرتب و زیبا داشته باشید بهتر است که از کمد دیواری ها برای طراحی اتاق خواب استفاده کنید. کمد دیواری ها می توانند لوازم زیادی را در خود جای دهد و همچنین مناسب برای خانه های نقلی می‌باشد.

کمد دیواری ها علاوه بر فضایی که دارند می‌توانند زیبایی متفاوتی را در هر فضایی ایجاد کند و همچنین درباره آنها برای طراحی داخلی اتاق استفاده کنید.

امل موضوع مورد توجه ای که در این محتوا قرار است آن را بررسی کنیم طبقه بندی هایی که در کمد دیواری صورت می‌گیرد.

 

قفسه بندی کمد دیواری

طبقه بندی کمد دیواری

معمولاً در زمان های گذشته برای نظم دادن یک محیط از بقچه و صندوق استفاده می کردند اما این روزها با توجه به پیشرفت دنیای طراحی و معماری طبقه بندی کمد دیواری ها نقش بسیار گسترده‌ای در نظم دهی اتاق‌ها دارد.

به طور معمول طبقه‌بندی بستگی به اندازه و عمق کمد دیواری دارد که هر کدام از آنها با سفارش مشتری می توانند اجرا شوند.

کمد دیواری

کمد دیواری

اما سوالی که برای ما پیش می‌آید این است که چگونه بتوانیم از فضای داخلی کمد دیواری به صورت بهینه استفاده کنیم .برای اینکه بتوان نهایت استفاده را از داخل کمد دیواری کرد باید راهکارهایی را اجرا کرد تا بتوانید از آن استفاده کافی را داشته باشید و تقسیم بندی کمد دیواری می تواند کارایی را آن را هم بالا ببرد.

معمولاً در داخل کمد دیواری ها رگال هایی باید قرار بگیرد تا بتوانند لباس‌های خود را بر روی آن آویزان کنند.

برای اینکه لباس های اتوکشیده دچار چروک نشوند ،قرار دادن رگال ها بسیار اهمیت دارد .در قسمت دیگر باید کشوهایی قرار داده شود که افراد بتوانند لباس های دیگر را در آن قرار دهند. علاوه بر آن قسمتی برای کفش ها و کیف ها باید وجود داشته باشد تا افراد که هرکدام از آنها را نیاز داشته باشند به راحتی بتوانند استفاده کنند.

برای مثال نظم دهنده هایی وجود دارد که می‌توانند این کفش ها را و لوازم جانبی را در آن قرار دهند.

در این بخش امکان جداسازی لوازم هم وجود دارد که می‌توان از باکس های پلاستیکی برای قرار دادن کفش ها استفاده کرد.

 

پیشنهاد نویسنده: کمد دیواری ریلی

 

طبقه بندی کمد دیواری برای شلوار و پلیور

همانطور که می دانید شلوار جین و پلیور از دسته لباس هایی هستند که افراد معمولاً هر روز از آن استفاده می کنند.

برای همین بهتر است که آنها را تا کنید و مرتب داخل باکس ها قرار دهید و معمولاً با کسایی که درون کمد قرار می‌گیرند می‌توانند نظم بیشتری را ایجاد کند.

 

طبقه بندی هایی برای قرار دادن رختخواب ها

استفاده از طبقه بندی های کمد دیواری کوچک می‌توانند برای لوازم های کوچک قرار داده شوند برای مثال کلید ؛چتر ؛خودکار ؛عینک و سایر مواردی که کوچک هستند و نیاز به فضای کمی دارند می توانند در این قسمت قرار داده شوند.

قفسه بندی کمد

قفسه بندی کمد

همچنین برای قرار دادن رختخواب ها در کمد ها از بقچه های زیپ دار استفاده کنید و آنها را هر چند وقت یکبار باز کنید و تمیز نمایید.

این روش ایده بسیار خوبی برای خانه های کوچکی است که فضای کافی برای قرار دادن وسایل های درون کمد ندارند.

بسیاری از کمد دیواری هایی که در خانه های کوچک قرار می گیرند بهتر است که با این روش ها طراحی و اجرا شوند .به دلیل اینکه افراد از فردا به صورت بهینه استفاده می‌کنند و دیگر نیاز به خرید کمد های اضافه نیست.

خانه های کوچک با گسترش شهرنشینی افزایش پیدا کرده اند و طراحان در پی آن به سراغ روش هایی در طراحی هستند که بتوانند بهینه سازی فضا را انجام دهند.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کمد دیواری

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.