میز منشی شیک

میز منشی شیک

میز منشی شیک

میز منشی شیک | از مهمترین فاکتورهایی که در یک فضای اداری وجود دارد توجه به مبلمان و دکوراسیون داخلی آن می باشد و کانتر و میز منشی از مبلمان هایی هستند که در اولویت طراحی باید قرار بگیرند؛ به دلیل اینکه مراجعه کنندگانی که به محیط های اداری می روند به اولین قسمتی که مراجعه می کنند میز منشی و کانتر پذیرش است.

انتخاب یک کانتر و میز منشی متفاوت و زیبا باید استانداردهایی داشته باشد تا نظر ارباب رجوع را جلب کند.

استفاده از استاندارد در طراحی تاثیر مثبتی در روحیه افرادی که در آنجا حضور دارند و به آنجا می‌روند دارند.

یکی از دلایلی که تاثیر بسزایی در محیط های اداری دارد و بسیار مهم است طراحی کانتر منشی است که اجرای آن باید به گونه‌ای باشد که تاثیر آن بر روی مراجعه کننده مشاهده شود.

در برخی شرکت‌ها و محیط‌های اداری معمولا از میزهای ساده و قدیمی استفاده می شود که همین موضوع باعث خستگی در پرسنل و افراد مراجعه کننده خواهد شد.

طراحی اصولی کانتر از لحاظ زیبایی و مقاومت بسیار اهمیت دارد. امروزه توجه به کانترمنشی توانسته است در مدل‌های مختلف اجرا گردد.

 

میز منشی شیک

میز منشی

دقت داشته باشید که متریال های سبک برای میز منشی استفاده گردد؛ به دلیل اینکه این میز هم ممکن است به مرور زمان نیاز به جابجایی داشته باشد و همین موضوع باعث می‌شود که اگر متریال میز سنگین و نامتعارف وجود داشته باشد جابه جایی آن به سختی صورت گیرد و علاوه بر آن شکیل بودن ظاهر میز منشی هم می تواند تاثیر بسزایی در محیط داشته باشد.

میز شیک

میز شیک

میز منشی باید به سایر قسمت‌های محیط اداری اشراف داشته باشد به دلیل اینکه قلب یک محیط اداری و اصلی‌ترین قسمت همان قسمتی است که میز منشی در آن قرار دارد.

 

نحوه قرار گیری میز منشی

همانطور که در بالا به نحوه قرارگیری میز اشاره شد باید در قسمت قرار بگیرد که تمرکز کافی بر روی قسمت‌های مختلف شرکت داشته باشد که علاوه بر آن در کنار قسمت ورودی قرار داشته باشد و همچنین وسایل گرمایشی و سرمایشی نزدیک به آن نباشند به دلیل اینکه این موارد می تواند کارمند را پس از مدتی دچار کلافگی و سردرگمی کند و نتواند راندمان کار خوبی دارد را ارائه دهد.

میز منشی

میز منشی

میز منشی نباید در محلی باشد که نور از پشت سر به آن بتابد به دلیل اینکه شخصی که در جلوی قرار می‌گیرد در هنگام گفتگو دچار مشکل خواهد شد.

البته که نحوه قرار گیری میز منشی بسته به ابعاد و شکل محیط کاری است که قرار است میز در آن قرار بگیرد. رنگ میز ها هم باید متناسب با مبلمان اداری انتخاب شود.

در برخی از موارد مشاهده شده است که رنگ های خنثی و همرنگ را برای میزهای منشی در نظر می‌گیرند اما در استانداردهای طراحی میز منشی باید متفاوت‌تر از میزهای دیگر باشد.

 

نکات مهم در خصوص خرید میز منشی

در هنگام خرید میز مواردی مانند جنس؛ ابعاد؛ ارتفاع؛ استفاده از لایه روکش ضد آب در ماندگاری تاثیر بسزایی دارند.

اگر می خواهید از لایه ضخیم برای میب استفاده کنید بهتر است که متریال باکیفیتی را برای آن انتخاب نمایید و علاوه بر آن در هنگام تهیه میزها بهتر است بودجه قابل توجهی را کنار گذاشته تا بتوانید یک محیط اداری لوکس و شیک را ایجاد نمایید.

میز باید در ارتفاع مناسبی داشته باشد و علاوه بر آن میز ها باید ارگونومیک باشند به این علت که این ویژگی مانع از آسیب رساندن به کمر و گردن اپراتور می‌شود.

برای طراحی داخلی اداری رعایت این نکات می تواند تفاوت های چشمگیری را نسبت به سایر شرکت ها به وجود بیاورد.

برای همین موضوع بهترین کار استفاده از متریال هایی است که ظرافت دارند.

 

 

قیمت میز منشی

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.