میز منشی مدرن

میز منشی مدرن

میز منشی مدرن

میزهای منشی در بیشتر شرکت‌ها و ادارات کاربرد دارند و انواع مختلف آن ها از لحاظ طرح، مدل و رنگ در بازار عرضه می‌شود و مواردی که در خصوص تهیه میز منشی باید دقت داشته باشید ارتفاع، اندازه، جنس و رنگ متناسب با دکوراسیون داخلی شرکت‌ها است.

محیط های اداری از لحاظ چیدمان معمولا باید در مقابل درب ورودی قرار گرفته باشد. به همین دلیل میز باید با متریال شیک و جذاب طراحی گردد.

میز باید به گونه‌ای باشد که متناسب با محیط کار و دکوراسیون شرکت باشد. امروزه میز منشی مدرن به عنوان اصلی ترین عنصر در فضاهای داخلی وجود دارد. به دلیل اینکه توجه تمام مراجعه کنندگان به آن میز می باشد و البته رعایت حفظ حریم و حیطه کاری برای اپراتور هم باید در هنگام طراحی در نظر گرفته شود. علاوه بر آن کارایی و راحتی میز هم برای اپراتور از مواردی است که در هنگام طراحی و اجرای نیز باید به آن دقت کرد.

 

میز منشی مدرن

خصوصیات میز منشی مدرن

ارگونومیک بودن اولین ویژگی است که یک میز باید داشته باشد به دلیل اینکه این خاصیت مانع از ایجاد آسیب رسانی به کمر، گردن و ستون فقرات در فرد می‌شود.

مورد بعدی که اهمیت دارد و باید در نظر گرفته شود به دلیل اینکه در روحیه کاری اپراتور و پرسنل تأثیرگذار است و علاوه بر آن در روحیه مراجعه کنندگانی که به آنجا مراجعه می‌کنند.

میز مدرن

میز مدرن

هنگامی که رنگ میز را انتخاب می کنید باید سعی کنید از رنگ‌های مکمل استفاده نمایید. در میزهای مدرن معمولاً سادگی را در رنگ ها می توان مشاهده کرد. در برخی از موارد مشاهده شده است که استفاده از رنگهای ترکیبی را برای میز منشی به کار گرفتند که نسبت به سایر میزهای دیگر قیمت بالاتری دارد.

جنس میز منشی معمولاً از چوب بوده است اما در دنیای امروزی متریال های متنوعی مانند فلز، ام دی اف وجود دارند که توانستند جایگزین متریال چوب شود. البته که چوب  استحکام بسیار بالایی دارد و اگر از لحاظ هزینه می توانید آن را تهیه کنید بهتر است که چوب را در رأس انتخاب‌های خود قرار دهید.

 

نکاتی که در ساخت میز منشی تاثیرگذارند

میز منشی هنگامی که قرار است تهیه و اجرا شود باید نکاتی را در اختیار داشته داشت. برای مثال استفاده از روکش های ضد حریق پس از پایان کار می تواند میز منشی را با کیفیت تر کند و علاوه بر آن است برای اتصالاتی که در چوب ها به یکدیگر قرار است صورت بگیرد.

محلی برای عبور کابل های برق و کامپیوتر در نظر داشته باشید به دلیل اینکه از هرج و مرج و شلوغی فضا جلوگیری می کند.

تنوع در رنگ و عدم یکنواختی در طرح هایی که برای میز منشی بکار می رود گزینه قابل توجهی است.

دسترسی آسان به تمامی نقاط میز هم از مواردی است که کار اپراتور را آسان می کند.

برای طراحی مناسب یک میز باید به صورتی باشد که بتوان آن را برای نظافت روزانه در نظر گرفت. برای مثال متریال هایی هستند که در سبک کلاسیک اجرا می‌شوند و به دلیل تورفتگی و بیرون زدگی هایی که بر روی آن وجود دارد کار نظافت را سخت‌تر می‌کند و افراد زمان زیادی را برای گردگیری آن باید در نظر بگیرند.

 

میز منشی مدرن

برای خرید یک میز منشی استاندارد باید نکاتی از جمله زیبایی، کیفیت، اندازه میز در نظر گرفته شود. که چه متریالی را می خواهید برای آن در نظر بگیریم.

میز باید متناسب با فضا انتخاب گردد. مثلاً شیشه یا استیل برای فضاهای اداری می توانند گزینه مناسبی باشد. اما پیشنهاد ما به شما ترکیب این دو متریال با متریال هایی مانند ام دی اف است که می تواند فضا را از سادگی خارج کندو  هم استحکام بالایی دارد.

از مهمترین اقدامات اختصاص دادن بودجه کافی برای خرید میز منشی می باشد. در میزهای مدرن معمولاً به دلیل سادگی که در طراحی های آن وجود دارد افراد بسیاری ترجیح می دهند که هزینه مناسبی را برای آن پرداخت کنند.

برای همین به دنبال متریال های با کیفیتی هستند که ماندگاری بالایی داشته باشند. میز منشی به دلیل اینکه در محل عبور و مرور مراجعه‌کنندگان قرار دارد ممکن است پس از مدتی دچار آسیب دیدگی شود و این نکته اهمیت دارد که مقاومت و ماندگاری متریال تا مقدار زیادی افزایش داشته باشد.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت میز منشی

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.