میز منشی دندانپزشکی

میز منشی دندانپزشکی

 میز منشی دندانپزشکی

طراحی مطب دندانپزشکی تاثیر بسیاری در آرامش بیمار دارد، این که یک فضای پزشکی بتوانند در محیطی امن و زیبا داشته باشد قطعاً در جلب مشتری و مراجعه کنندگان موفق خواهد بود.

برای همین طراحان بسیاری فعالیت خود را در محیط های عمومی مانند مطب های پزشکی گسترش داده و توانسته اند با استفاده از متریال و خلاقیت هایی که دارند یک فضای متفاوت را ایجاد نمایند برایتان پیش آمده باشد که به مطب های پزشکی رفته باشید و در بدو ورود قطعاً همه افراد به دنبال میز منشی و یا پذیرش می گردند تا بتوانند ثبت نوبت کنند.

برای همین میزبان شی تاثیر بسزایی در طراحی داخلی محیط های پزشکی دارد و بهتر است که متریال مناسبی را برای آن انتخاب کرد مطب های پزشکی در اکثر روز مراجعه‌کنندگان بسیاری را در خود جای می دهند.

البته امروزه با توجه به ویروس کرونا نوبت دهی ها به صورت آنلاین شده است و رفت و آمد کمتر شده اما موضوع قابل توجهی که وجود دارد انتخاب محل مناسب و متریال مناسب برای میز منشی است که تأثیر آن در روحیه بیماران و علاوه بر آن در روحیه پرسنل تاثیر شایانی می گذارد.

 

میز منشی دندانپزشکی

انتخاب متریال مناسب برای میز منشی

همانطور که در ابتدای محتوا گفته شد محیط های پزشکی و میز منشی بهتر است که از متریال مرغوب اجرا شود برای این کار بهتر است به سراغ افراد حرفه‌ای بروید که فعالیت خود را در این زمینه انجام می دهند و می توانند بهترین راهنما برای شما باشند.

میز دندانپزشکی

میز دندانپزشکی

با گسترش شهرنشینی و وجود بسیاری از متریال ها افراد بسیاری توانستند طراحی دکوراسیون را متناسب با سلیقه ای که دارند چیدمان کنند. اما متریال های گوناگونی مانند چوب، ممبران، های گلاس، ام دی اف از دسته متریال های هستند که توانستند در همه محیط ها زیبا بدرخشند.

 

انتخاب محل مناسب برای میز منشی

میز منشی دندانپزشکی | میز منشی باید در قسمتی قرار داشته باشد که به تمام قسمت های محیط پزشکی اشراف داشته باشد. افرادی که به آنجا مراجعه می‌کنند بدون سهولت وقت به سراغ کانتر و یا پیشخوان منشی بروند و کار خود را انجام دهند.

میز منشی

میز منشی

برای همین دقت داشته باشید که قرار گیری میز با استانداردهایی که وجود دارد باید در مقابل پنجره باشد. برای همین نور به طور مستقیم نباید از پشت به مانیتور برخورد داشته باشد به دلیل اینکه باعث خستگی چشم شخص خواهد شد و این یک نقص به حساب می آید. علاوه بر آن افرادی که ترجیح می دهند در دکوراسیون داخلی دندانپزشکی از مبلمان و میز های یکسان استفاده کند.

 

انتخاب میز کلاسیک یا مدرن؟

همایش های پزشکی معمولاً برای انتخاب میز منشی از متریال های مختلف استفاده می‌شود که البته هرکدام از این متریال ها برای سبک های مختلفی مناسب می باشد. در سبک کلاسیک استفاده از متریال چوب ممبران می تواند گزینه مناسبی باشد به دلیل اینکه این متریال ها برای برش کاری بسیار مناسب هستند و می‌توانند هنرهای اصیل ایرانی را بر روی خود جای دهد.

علاوه بر آن در سبک مدرن حذف این تزیینات و ریزه کاری ها می تواند ظاهر میز را تحت تاثیر قرار دهد و زیبایی خود را از سادگی میز دریافت کنند.

اغلب افرادی که سبک مدرن را انتخاب می‌کنند ترجیح می‌دهند که یا از متریال mdf و یا از آن استفاده کنند. این متریال ها ظاهر مناسبی دارند و علاوه بر آن می‌توانند در قالب کمد و کابینت اجرا شوند.

میز منشی هم از مواردی است که با این متریال ها قابلیت اجرا دارد و نمونه های متنوعی از آن را می‌توان در بازارها مشاهده کرد.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت میز منشی

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.