میز منشی کلاسیک

میز منشی کلاسیک

میز منشی کلاسیک

هنگامی که به محیط های اداری ورود می کنیم اولین قسمتی که با آن سر و کار داریم میز منشی می باشد که معمولاً در انواع مختلفی تولید می شود. هر کدام از آنها متناسب با دکوراسیون داخلی اداری انتخاب می گردد. کانتر پذیرش یا میز منشی در واقع قسمت مناسبی است که مراجعه کنندگان در ابتدای ورود به آن رجوع می‌کنند. کانتر پذیرش طرح های متفاوتی دارد که نمونه متفاوت آنها را می‌توان در تصاویر مشاهده کنید.

در این مقاله سعی کرده ایم که کانترهای پذیرش را که به سبک کلاسیک اجرا و طراحی شده اند را مورد بررسی قرار دهیم. در خصوص همین موضوع استانداردهایی که در سبک کلاسیک وجود دارد مراجعه می‌کنیم.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت پارتیشن شیشه ای

 

میز منشی کلاسیک

طراحی به سبک کلاسیک

هنگامی که از طراحی به سبک کلاسیک صحبت می‌کنیم همه ذهن ها به سمت مبلمان کلاسیک مجذوب می‌شود. اما باید گفت که این در واقع همان سبک سنتی است که در قدیم وجود داشته است.

میز کلاسیک

میز کلاسیک

اگر بخواهیم فرق کلاسیک و سنتی را تعریف کنیم می‌توان گفت که سبک سنتی برگرفته از سنت و اقلیم هر منطقه می باشد در حالیکه سبک کلاسیک صفت یا معنای متفاوتی دارد.

در واقع کلاسیک به سبکی گفته می‌شود که ارزش و محبوبیت ماندگاری آن بالاست و دارای اصالت می باشد. در طراحی داخلی آشپزخانه هم می‌توان از این سبک برای انتخاب کابینت ها استفاده کرد. اما در خصوص میز منشی که با سبک کلاسیک تولید و اجرا می شود باید گفت که بر روی این میز ریزه‌کاری‌های وجود دارد که می‌تواند سبک کلاسیک را نشان دهد.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت کلاسیک

 

مبلمان و کمد های کلاسیک

حالا که مفهوم سبک کلاسیک مشخص شد بهتر است تفاوت واژگان را در مبلمان هایی که این سبک را نشان می‌دهند مشاهده کنیم. متریال هایی که برای ساخت مبلمان و یا کمدهای کلاسیک در نظر گرفته می شود باید مقاومت بسیار بالایی داشته باشد. معمولاً برای ساخت میز و کمد ها از چوب طبیعی در سبک کلاسیک استفاده می‌شود به دلیل اصالت و گرما و صمیمیتی که در بافت این متریال وجود دارد توانسته است نظر مخاطبانی که علاقمند به سبک کلاسیک هستند را به خود جلب کند.

علاوه بر آن تزییناتی که بر روی میز ها و مبلمان های کلاسیک وجود دارد نشان دهنده هنر های با اصالت می باشد.

برای مثال منبت کاری و نقاشی که بر روی پایه های میز ها وجود دارد می تواند یک میز را از المان های دیگر متمایز کند.

برای انتخاب رنگ کمد های کلاسیک معمولا از رنگ‌هایی با طیف تیره مانند: قهوه ای؛ فندقی استفاده می‌کنند. در برخی از موارد مشاهده شده است که این رنگ ها در ترکیب با رنگ طلایی و نقره ای جلوه ای متفاوت را به ارمغان آوردند. در نهایت می‌توان گفت که کمد های کلاسیک خطوط و سطوح منحنی هستند که به وسیله ساختار چوب نشان داده می‌شود.

 

قیمت میز منشی

 

میز منشی

در محیط های اداری این منشی ها هستند که قرار ها را تنظیم می‌کنند و یا اینکه کارهای اداری را سر و سامان می دهند. برای همین میز منشی بسیار اهمیت دارد به دلیل اینکه مراجعه کنندگان در بدو ورود باید به سمت آن هدایت شوند.

میز منشی

میز منشی

نحوه قرارگیری این میزها بسیار اهمیت دارد و معمولاً میزها باید در مرکز شرکت قرار گیرد و در جایی که به همه قسمت‌های شرکت مشرف باشد.

علاوه بر آن محل قرارگیری آن به گونه ای باید باشد که نور مانیتور بر روی میز تابیده نشود به دلیل اینکه باعث خستگی چشم منشی خواهد شد.

بهتر است برای محیط های اداری از متریال های با کیفیت استفاده نمایید به دلیل اینکه افراد بسیاری با آن سروکار دارند و در طول روز ممکن است وسیله هایی با وزن سنگین بر روی آن قرار گیرد و دچار آسیب دیدگی شود.

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.