کانتر میز منشی چیست؟

کانتر میز منشی چیست؟

کانتر میز منشی چیست؟

یکی از مهمترین موارد موثر در فضاهای داخلی و ادارات توجه به مبلمان و میز هایی  است که برای آن تهیه می‌شود. میز منشی از مبلمان‌هایی به حساب می‌آیند که باید با دقت کافی انتخاب شود به دلیل اینکه از مهمترین بخش های اداری به حساب می‌آیند و معمولاً افرادی که به آنجا مراجعه می کنند. اولین قسمتی که با آن سر و کار دارند نیز محیط کانتر منشی نمونه های مختلفی دارد که هر کدام با متریال های متنوع ساخته می شود.

 

کانتر میز منشی چیست؟

کانتر منشی

همانطور که می دانید در فضاهای اداری و تجاری بخش پذیرش صندوق به عنوان محیطی اصلی به حساب می‌آید به دلیل اینکه ارباب رجوع اولین جایی که با آن سر و کار دارند میز منشی می باشد.

کانتر میز منشی

کانتر میز منشی

در طراحی میز منشی باید دقت خاصی به خرج داد تا تاثیر مثبت آن را بر روی محیط مشاهده کرد. برای همین در اغلب شرکت‌ها و موسسات تجاری سبک های خاصی برای طراحی داخلی به کار می‌گیرند. طراحی اصولی کانتر علاوه بر جنبه هایی که دارد باید حس احترام را به ارباب رجوع منتقل کند.

توجه به کانتر یکی از الزاماتی است که در ادارات وجود دارد و در اشکال مختلفی ساخته می شود. طراحی میز منشی می‌تواند عملکرد یک فضا را تغییر دهد. استانداردهایی برای تهیه میز منشی وجود دارد که در هنگام خرید فروشنده آنها را به شما خواهد گفت.

 

میز منشی

به طور کلی هر شرکت و سازمانی و هر محیطی یک قسمتی برای پاسخگویی به ارباب رجوع وجود دارد که به آن قسمت به اصطلاح میز منشی گفته می‌شود. منشی معمولاً وظیفه ارائه خدمات مانند پاسخگویی حضوری و تلفنی، کارهای کامپیوتری، سازماندهی قراردادها را بر عهده دارد.

برای همین میزی که برای محیط های اداری و تجاری انتخاب می‌شود باید نیازهای یک منشی را پاسخگو باشد. برای همین یک میز منشی مطلوب و مناسب باید مقاومت بالایی داشته باشد.

کانتر منشی

کانتر منشی

به دلیل اینکه میز منشی مراجعه کننده های زیادی خواهد داشت و به طور مداوم ارباب رجوع به آنجا رفت و آمد می‌کنند. نحوه قرارگیری و چیدمان میز هم اهمیت بسیاری دارد باید به گونه ای طراحی داخلی انجام شود که تمام قسمت های شرکت مشرف باشد. برای همین میز منشی را معمولا طراحان داخلی در قسمتی قرار می دهند که نور خورشید به طور مستقیم  به مانیتور برخورد نداشته باشد.

دلیل دیگری هم که باعث خستگی چشم منشی خواهد شد و علاوه بر آن

مشکلات متعددی هم مانند تغییر رنگ کمد و میز ها، گرم شدن تدریجی وسایل و … در می خواهد شد

 

استاندارد های میز منشی

میزها بهتر است که از لحاظ ابعاد و اندازه متناسب با فضایی باشد که در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

این میز ها باید به گونه‌ای انتخاب شوند که کشوهای زیادی داشته باشند تا ابزار و لوازم به خوبی در آن نگهداری شوند. علاوه بر مواردی که گفته شد فضای جلوی میز باید کمی بلند تر از حد معمول باشد تا مراجعه کننده در هنگام مراجعه تسلط به دفتر و وسیله های منشی نداشته باشد.

البته انتخاب میزها در شرکت‌های اداری مختلف می باشد و امروزه تنوع محصولات و متریال ها باعث شده است که محیط ها متفاوت تر از قبل به نظر برسد.

میز منشی در طراحی مدرن می‌تواند از متریال های گلاس برای ساخت میز ها استفاده شود؛ اما متریال مرغوبی که در طراحی داخلی آشپزخانه و طراحی محیط های اداری انتخاب می‌شود ام دی اف می باشد.

کمدهای ام دی اف مقاومت و استحکام بالایی دارند و برای همین موضوع است این متریال به عنوان پرطرفدارترین متریال در بازار ها شناخته شده است.

در محیط های اداری کلاسیک هم می توان از کمدهای ممبران که تنوع فوق العاده ای در رنگ بندی دارند استفاده کرد.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت میز منشی

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.