کابینت آشپزخانه انزو چیست ؟

کابینت آشپزخانه انزو چیست ؟

کابینت آشپزخانه انزو چیست ؟

امروزه کابینت های آشپزخانه در سبک ها و مدل های مختلفی طراحی و تولید می‌ شوند.

در این مقاله شرکت کابینت گریت قصد داریم به شما عزیزان کابینت آشپزخانه انزو را معرفی کرده و بگوییم که چرا به یکباره این کابینت محبوبیت زیادی در بین افراد به دستاورد با ما همراه باشید؛

 

کابینت آشپزخانه انزو چیست ؟

در ابتدا باید بگویم که کابینت انزو محصولی ایتالیایی می باشد و انزو نام برند این شرکت است محصولی که در کشور ما به این نام فروخته می‌شود الهام گرفته از این شرکت می باشد. این مدل از کابینت آشپزخانه در دسته بندی سبک کلاسیک قرار دارد و تلفیقی از کابینت های گلاس و کابینت ممبران و می باشد.

کابینت انزو در ضخامت ۲۵ میلیمتر طراحی و تولید می گردد و این در حالی است که معمولاً ضخامت درب کابینت های آشپزخانه امروزی ۱۶ میلیمتر می باشد.

کابینت انزو یک محصول جدید و کابینت لوکسی می باشد که چند سالی است که در کشور ما طراحی و تولید می ‌شود و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و طرفداران زیادی دارد.

  • کابینت انزو چیست؟

متریال اصلی این مدل از کابینت آشپزخانه ام دی اف می باشد ضخامت قطر درب کابینت انزو ۲۵ میلیمتر بوده که باعث بالاتر رفتن استحکام و همچنین وزن کابینت و علاوه بر آن سخت ‌تر شدن پروسه نصب آن می ‌گردد.

کابینت انزو چیست؟

کابینت انزو چیست؟

علت ضخامت بیشتر این مدل از کابینت آشپزخانه به دلیل عمق زیاد حکاکی و ابزارهایی می باشد که به وسیله دستگاه پیشرفته سی ان سی ایجاد می گردد و به دلیل سنگینی وزن درب ها باید از یراق آلات فانتونی و بلوم که تحمل وزن بیشتری دارد استفاده شود.

در فرآیند تولید این مدل از کابینت ابتدا ام دی اف خام اولیه با ضخامت ۲۵ میلیمتر در سایز مد نظر برش میخورد و در مرحله بعد درب های کابینت توسط دستگاه سی ان سی ابزار خورده و حکاکی ها بر روی آن اجرا می گردد و در مرحله آخر در فضای کارگاهی کاملا ایزوله رنگ کاری انجام می گردد.

نکته حائز اهمیت در این بخش نوع رنگی است که در کابینت آشپزخانه انزو مورد استفاده قرار می ‌گیرد؛

این مدل از کابینت آشپزخانه با سه نوع رنگ قابل طراحی و تولید می باشد که شامل رنگ پلی اورتان و پلی استر و پولیشی است که هر کدام دارای مزایا و معایبی می باشند که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

  • رنگ پولیشی گران قیمت ترین رنگ در این مدل از کابینت آشپزخانه می باشد دلیل آن هم کیفیت بالا و درخشندگی و شفافیت آن است در واقع میتوان کابینت پولیشی را تلفیقی از کابینت ممبران و کابینت هایگلاس دانست زیرا شفافیت و درخشش کابینت هایگلاس را در کنار حکاکی ها و طرح های زیبای سبک کابینت ممبران را به نمایش می گذارد.
    رنگ پولیشی نسبت به سایر رنگ ها محبوب تر بوده و پر کاربرد تر می باشد.
  • کابینت آشپزخانه انزو که در آن از رنگ پلی اورتان استفاده شده است مقاومت بالایی در برابر رطوبت و نور آفتاب دارد این رنگ نسبت به رنگ پولیشی قیمت کمتری دارد اما نسبت به آن شفافیت کمتری نیز دارد.
  • کابینت آشپزخانه انزو که در آن از رنگ پلی استر استفاده شده است نسبت به رنگ پلی اورتان و پلی استر قیمت پایین تری دارد این نوع رنگ به مرور زمان و عوامل محیطی مانند رطوبت و نور آفتاب تغییر رنگ داده و کدر میشود.

جنس ورق ام دی اف استفاده شده در کابینت آشپزخانه انزو مهم می باشد زیرا ضخامت ورق ها 25 میلی متر بوده و عمق حکاکی ها در این مدل از کابینت آشپزخانه زیاد می باشد و اگر در آن از جنس مرغوب و با کیفیت استفاده نشده باشد دچار ترک خوردگی و شکستگی می ‌شود.

 

پیشنهاد نویسنده : در ارتباط با قیمت کابینت انزو را بخوانید.

 

  • قیمت کابینت آشپزخانه انزو

قیمت کابینت آشپزخانه انزو

قیمت کابینت آشپزخانه انزو

از آنجایی که متریال اولیه این مدل از کابینت آشپزخانه ورق ام دی اف ۲۵ می باشد و سایر و کابینت آشپزخانه نهایتاً با ام دی اف ۱۶ میل طراحی و تولید می گردد خود دلیل واضحی بر افزایش قیمت این مدل از کابینت آشپزخانه است همچنین روند تولید پیچیده طرح این مدل کابینت در کنار نوع رنگ انتخاب شده توسط شما عزیزان دلیل دیگری برای اختلاف قیمت کابینت آشپزخانه انزو نسبت به دیگر سبک های آن است به عنوان مثال قیمت کابینت آشپزخانه که در آن از رنگ پولیشی استفاده شده باشد گرانتر است.

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرات (٪)

  1. آواتار علی عاطفی
    علی عاطفی
    مهر ۰۳, ۱۳۹۹ at ۷:۳۶ ب.ظ

    درودبرشما.عاطفی هستم لطفا اطلاعاتتون راجب این حرفه وراجب انواع ورق وانواع مدل های کابینت بابنده هم به اشتراک بگزاریدباسپاس

    • آواتار گریت کابینت
      مهر ۰۴, ۱۳۹۹ at ۵:۲۲ ب.ظ

      لطفا دیگر نوشته های سایت گریت کابینت را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.