جزیره متحرک در آشپزخانه

جزیره متحرک در آشپزخانه

جزیره متحرک در آشپزخانه

همیشه داشتن فضای خاص در منزل باعث می شود که زیبایی متفاوتی نسبت به سایر خانه‌های دوستانمان داشته باشیم و این یک مزیت برای ما به حساب می‌آید.

البته که همه دوست دارند طراحی داخلی آشپزخانه ای زیبا داشته باشند به دلیل اینکه افراد زمان زیادی را در آن سپری می‌کنند برای داشتن این زیبایی استفاده از جزیره های متحرک در آشپزخانه می تواند یک مزیت به حساب بیاید به علاوه بر زیبایی ؛کاربری آن هم برای فضاسازی در آشپزخانه تاثیرگذار است.

میز های متحرک می‌توانند به راحتی در سراسر آشپزخانه حرکت کنند و به جاهای مختلف منتقل گردد تا فرایند آماده شدن غذا راحت تر انجام شود.

اغلب آن را می توانید در اتاق پذیرایی برای سرو غذا هم منتقل کنید و یک راه بسیار مناسب برای اضافه کردن یک تکنولوژی جدید در خانه های امروزی است.

 

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

 

جزیره متحرک در آشپزخانه

انواع میزهای متحرک در آشپزخانه های مدرن

به طور کلی اپن های آشپزخانه به راحتی در طراحی آشپزخانه قرار می‌گیرند.

در واقع همان کابینت جزیره در دنیای طراحی وجود دارد برای همین افراد سعی می کنند که زیبایی متفاوتی را با این امکاناتی که در دنیای معماری وجود دارند به وجود می آورند.

اپن های متحرک در آشپزخانه ۸ که هر کدام از آنها می تواند برای هر فضایی مناسب باشد.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت ممبران

جزیره آشپزخانه

جزیره آشپزخانه

در ابتدا با میزهایی که جدا از هم حرکت می‌کنند شروع می‌کنند و قرار می‌گیرند و می‌تواند ترکیب بندی یک سبک سنتی را در خانه ایجاد کند.

اگر به فکر بازسازی آشپزخانه افتاده اید بهتر است که از این میزهای متحرک استفاده کنید و دکوراسیون داخلی قدیمی را از آشپزخانه خود حذف کنید و با پیشرفت تکنولوژی و وجود صنعت کابینت سازی نمونه های متنوع از کابینت ها با متریال های مختلف در دنیای معماری وجود دارد که هر کدام از آنها می تواند سلیقه مشتری های مختلفی را تامین کند.

نمونه بعدی میز جزیره ای اپن آشپزخانه با سطحی از جنس فولاد ضد زنگ می باشد که دارای چرخ های بزرگ و صنعتی است و آشپزخانه را به سبک مینیمال تبدیل می کند.

بتن و چوب و کشوهایی که سفید رنگ هستند می توانند یک جزیره اپن آشپزخانه متحرک را بسازد که ظاهری متفاوت و تاثیرگذار را در طراحی داخلی آشپزخانه به وجود می‌آورد.

چرخ هایی که در زیر میز جزیره وجود دارد می‌تواند به راحتی به محیط های مختلفی منتقل شود.

 

متریال های مختلف برای ساخت پیشخوان متحرک

میزهای جزیره متحرک می‌توانند خود را متناسب با سبک دکوراسیون داخلی منزل تطبیق دهند. این یعنی تنوع در اجرای متریال با توجه به گسترش دنیای کابینت سازی و تجربه ای که استادکاران پیدا کردند و نمونه‌های مختلفی در بازار به وجود آمده که هر کدام از آنها برای آشپزخانه های متفاوتی می تواند مناسب باشد.

میز های متحرک می‌توانند از جنس چوب هایگلاس؛ ممبران ؛ام دی اف ؛روکش های مصنوعی ؛پی وی‌ سی و متریال‌های دیگر باشد.

البته همه این ها بستگی به سلیقه مشتری ها خواهد داشت و در هنگام خرید می توانند به شما مشاوره دهند یک گزینه بسیار خوبی را برای طراحی داخلی آشپزخانه خود انتخاب نمایید.

اگر به دنبال یک متریال مناسب برای خانه های مدرن هستید بهتر است از کابینت های متحرکی از جنس هایگلاس استفاده نمایید.

این متریال به دلیل اینکه در دو نوع مات وبراق وجود دارد می تواند در مدل های مختلفی مانند مدرن و کلاسیک اجرا شود.

البته که نمونه های براق آن برای فضاهای مدرن بهتر هستند. سطح براق به دلیل اینکه بازتاب خوبی در برابر نور دارد بهترین گزینه برای فضاهای کوچک و ساده می باشد.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.