کابینت نئوکلاسیک انزو | آقای محسنی

کابینت نئوکلاسیک انزو | آقای محسنی

کابینت نئوکلاسیک انزو | آقای محسنی

پروژه ای که امروز قصد معرفی ان را داریم پروژه ای در شهرک غرب می باشد که توسط شرکت کابینت گریت به کارفرمایی خانواده محسنی طراحی و اجرا شده است.

کابینت نئوکلاسیک انزو - تصویر اول

با توجه به نظرات و سلیقه کار فرما و همچنین طراحان تیم کابینت گریت برای طراحی این اشپزخانه  سبک ئئو کلاسیک و کابینت انزو در نظر گرفته شده است.

 

کابینت نئوکلاسیک انزو

  • سبک طراحی آشپزخانه

یکی از انتخاب های مهم در طراحی داخلی به خصوص در طراحی داخلی آشپزخانه انتخاب سبک طراحی می باشد.

 رایگان

از آنجایی که کابینت آشپزخانه فضای زیادی از دیوار آشپزخانه شما را به خود اختصاص می دهد  نقش بسزایی در اجرای سبک مورد نظر شما دارد در واقع سبک و  رنگ کابینت ها است که سبک اشپزخانه  شما را مشخص میکند.

با توجه به اینکه امروزه  آشپزخانه ها به صورت اپن طراحی شده و از پذیرایی و نشیمن کاملاً قابل رویت است  اهمیت طراحی آن دو چندان شده است.

پروژه هایی که در تصویر مشاهده می کنید برای دکوراسیون آشپزخانه سبک نئو کلاسیک در نظر گرفته شده است و با اجرای کابینت های سفید رنگ انزو فضایی دلباز و زیبا برای کارفرما مهیا شده است.

  • سبک نئو کلاسیک

سبک نئو کلاسیک در واقع تلفیقی از سبک مدرن و کلاسیک  می باشد و ویژگیهای هر دو را در بر دارد.

در کابینت های این سبک نه زرق و برق و شلوغی طرح‌های کابینت‌کلاسیک را مشاهده می کنید و نه مثل کابینت مدرن در نهایت سادگی و بی آلایشی طراحی شده است در این سبک شما شاهد ویژگی های کلاسیک و مدرن در کنار هم هستید.

کابینت نئوکلاسیک انزو - تصویر دوم

کابینت نئوکلاسیک برگرفته از سبک دکوراسیون نئوکلاسیک می باشد و فضای ساده و در عین حال کاربردی برای شما ایجاد می کند اگر بخواهیم این سبک را به طور خلاصه به شما معرفی کنیم باید بگوییم که این سبک به معنی به کارگیری سبک کلاسیک در بستر ویژگی‌ها و خصوصیات سبک مدرن می باشد.

کابینت های نئو کلاسیک طراحی شده در این پروژه با استفاده از المان ها و تزئینات اندکی که برای کابینت در نظر گرفته شده ، نمایی فوق العاده شیک را ایجاد کرده است. یکی از ویژگی های ظاهری بارز این سبک استفاده از تقارن می باشد که در این پروژه به خوبی رعایت شده است.

کابینت نئوکلاسیک انزو - تصویر سوم

در کابینت‌های آشپزخانه این سبک از ویترین نیز استفاده می‌شود که همانطور که در تصویر مشاهده می کنید در طراحی کابینت های این پروژه  ویترینی برای چیدمان ظروف دکوری با محفظه های نئو کلاسیک بسیار زیبا در نظر گرفته شده است و فضایی امروزی  و زیبا برای کارفرما طراحی شده است.

کابینت های این پروژه از سقف تا کف در نظر گرفته شده است و تقریباً تمام دیوار آشپزخانه با کابینت ها پوشش داده شده است و فضای کاربردی را ایجاد کرده و از تمام فضای دیوار آشپزخانه استفاده بهینه شده است.

کابینت نئوکلاسیک انزو - تصویر چهارم

همچنین جای هر یک از وسایل آشپزخانه با استفاده از کابینت بندی درست  مشخص شده است که نتیجه آن فضایی کاملا منظم و مرتب می باشد.

در این پروژه هود آشپزخانه به صورت مخفی طراحی شده است تنها صفحه کابینتی  مانند کابینت های اطراف آن مشخص می باشد.

در کابینت نئوکلاسیک از دستگیره برای باز و بسته کردن کابینت ها استفاده می شود در طراحی این کابینت ها همانطور که مشاهده می کنید با اجرای دستگیره های زیبا و متناسب با طرح کابینت سعی شده تا بر زیبایی و جلوه  آن بیافزایند.

  • کابینت انزو

کابینت انزو در واقع از ام دی اف تشکیل می شود که طرح  مد نظر بر روی آن اجرا می‌شود و می‌توان گفت که کابینت انزو بسیار شبیه به  کابینت وکیوم می باشد اما با متریال  و طرح نسبتا متفاوت تر. این کابینت ها معمولا به رنگ های روشن طراحی  می شود و رنگ سفید پر کاربرد ترین رنگ می باشد.

کابینت نئوکلاسیک انزو - تصویر پنجم

کابینت انزو در نظر گرفته شده برای این آشپزخانه به رنگ سفید می باشد و به همین دلیل است که باعث شده فضا بزرگ و دلباز به نظر برسد.

کابینت انزو را می توان ترکیبی از کابینت ممبران کلاسیک و کابینت هایگلاس دانست. همانطور که مشاهده می کنید براقیت این کابینت های اجرا شده در این پروژه باعث شده است که نور انعکاس بیشتری پیدا کرده و آشپزخانه روشن تر دیده شود.

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.