کابینت چوبی مدرن ارمغان زیبایی و سادگی

کابینت چوبی مدرن ارمغان زیبایی و سادگی

کابینت چوبی مدرن ارمغان زیبایی و سادگی

انتخاب کابینت اشپزخانه یکی از مهم ترین انتخاب ها در دکوراسیون داخلی آشپزخانه محسوب می شود.

کابینت چوبی یکی از زیباترین و بهترین کابینت ها در آشپزخانه به شمار می رود.

پیشنهاد نویسنده: کابینت روکش چوب

کابینت چوبی مدرن ارمغان زیبایی و سادگی

برخی از افراد تصور می‌کنند که کابینت چوبی تنها برای اجرای کابینت های کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد و نمی توان از متریال چوب برای اجرای کابینت های مدرن استفاده کرد اما اینطور نیست و می توان از این متریال در هر دو سبک استفاده کرد برای اشنایی بیشتر با کابینت مدرن با ما همراه باشید.

 

معرفی کابینت مدرن و تفاوت ان با کابینت کلاسیک

کابینت های سبک مدرن بسیار ساده طراحی می شوند و در برخی از آنها حتی از دستگیر نیز استفاده نشده و بدون دستگیر می باشند.

در واقع این کابینت های کلاسیک هستند که کابینت های پر کار و شلوغی می باشند که دارای طرح های پیچیده و زیبا هستند چنانچه شما علاقه مند به این سبک می باشید می‌توانید از کابینت کلاسیک در آشپزخانه تان استفاده کنید و فضایی اشرافی ایجاد نمایید.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت چوب طبیعی کلاسیک

کابینت چوبی مدرن - تصویر دو

می توان گفت که تمام ویژگی های ظاهری این کابینت ها با کابینت مدرن کاملاً برخلاف یکدیگر می باشند کابینت مدرن از تزیینات دور بوده و به صورت ساده و یکپارچه طراحی می شود و در آن خبری از تزیینات اشرافی و پیچیده نمی باشد.

در اصل مهمترین ویژگی این کابینت ها سادگی می باشد و برای افرادی که علاقمند به فضای ساده، منظم و خلوت می باشد بهترین انتخاب است امروزه استفاده  از این  کابینت ها در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه بسیار رواج دارد.

نوعی از این کابینت ها دارای ظاهری براق می باشند که به ان ها کابینت های گلاس گفته می شود اگر فضای آشپزخانه شما کوچک باشد یکی از بهترین انتخاب ها محسوب می شود. اما هیچ چیز جای کابینت چوبی را نمیتواند در اشپزخانه شما پر کند.

 

ویژگی های کابینت چوبی مدرن

  • زیبایی فوق‌العاده در عین سادگی:

چوب متریالی ساده و در عین حال زیبا می باشد و اگر بر روی آن کنده کاری اعمال نشود باز هم نمای دلچسب و زیبا دارد چنانچه به سبک مدرن علاقمند هستید میتوانید از کابینت های چوبی مدرن استفاده کنید در این صورت شما می توانید از سادگی و زیبایی ذاتی چوب استفاده کرده و آشپزخانه دلنواز و جذاب برای خود طراحی کنید.

  • رنگ طبیعی

چوب طبیعی دارای رنگ های ذاتی و طبیعی می باشد که زیبایی آن را چندین برابر کرده است به همین علت است که افرادی که به دکوراسیون های ساده و یا سبک روستیک   علاقه مند می باشند اغلب چوب طبیعی را رنگ نکرده و از همان رنگ چوب در دکوراسیون خود استفاده می کنند.

شما می توانید از کابینت چوبی یا به رنگ طبیعی خود چوب و یا متناسب با سلیقه و دکوراسیون آشپزخانه خود آن را که رنگ کنید.

  • کابینت چوبی مدرن انتخاب مناسب برای آشپزخانه های کوچک

کابینت های مدرن کابینت های جادار محسوب می شوند بنابراین اگر فضای شما کوچک می باشد این کابینت ها می توانند انتخابی مناسب و به جا برای شما باشند.

علاوه بر آن به دلیل ظاهر ساده ای که کابینت های مدرن دارند به بزرگتر دیده شدن فضای شما کمک می کند و اگر فضای آشپزخانه شما کوچک میباشد انتخاب مناسب برای شما به شمار می‌رود ؛به خصوص اگر رنگ روشن آن را استفاده کنید باعث می شود که بازتاب نور بیشتری در فضای شما ایجاد شود.

البته این کابینت ها مخصوص آشپزخانه کوچک نبوده و  اگر فضای آشپزخانه شما بزرگ باشد هم  شما می توانید از این کابینت ها برای دکوراسیون آشپزخانه خود استفاده کرده و فضایی لوکس ایجاد نمایید.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت چوب طبیعی مدرن

کابینت چوبی مدرن - تصویر سه

  • کابینت چوبی مدرن رنگ تیره

بسیاری از افراد برای دکوراسیون آشپزخانه خود از کابینت های تیره  استفاده می کنند اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که اگر شما قصد دارید از کابینت های تیره در آشپزخانه تان  استفاده کنید مانند رنگ قهوه ای سوخته یا مشکی باید فضای آشپزخانه شما به حد کافی دلباز و بزرگ باشد زیرا یکی از خصوصیات رنگ های تیره این است که فضای شما را کوچکتر از آنچه که هست نشان می دهد بنابراین در مرحله اول باید شما فضای کافی داشته باشید و در مرحله دوم باید از یک سیستم نورپردازی قوی در فضای آشپزخانه خود استفاده نمایید تا نور بیشتری دریافت کرده و فضای آشپزخانه شما بزرگتر نشان داده شود.

  • قیمت بالا

چوب طبیعی گران قیمت می باشد و طبیعی است که کابینت های چوبی قیمت تمام شده بیشتری نسبت به سایر کابینت ها مانند کابینت ام دی اف داشته باشد.

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت روکش چوب

علاوه بر آن ساخت کابینت های چوبی هم زمان برتر می باشد و ساخت آنها نیازمند تجربه و مهارت خاصی است طبیعی است که تمام این موارد روی  قیمت تمام شده این کابینت ها اثرگذار باشد و قیمت آنها را بالاتر ببرد البته سایر کابینت ها مانند کابینت ام دی اف و غیره هستند که شما می توانید در سبک مدرن در آشپزخانه خود از آن استفاده نمایید اما هیچ چیز جای چوب طبیعی را نمی ‌گیرد و نمی ‌تواند گرما و صمیمیت چوب را وارد فضای شما نمایید.

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.