المان های چوبی هوم آفیس

المان های چوبی هوم آفیس

المان های چوبی هوم آفیس

هوم آفیس (Home Office) به فضایی داخل خانه گفته می شود که همانند یک دفتر کاری طراحی می شود. دفتر خانگی مخصوص افرادی است که برای اشتغال و کسب درآمد، نیاز به حضور در شرکت خاصی ندارند و یا به صورت دورکاری مشغول هستند. هرچند وجود این فضای کاری جذاب در هر خانه ای خالی از لطف نیست. مخصوصا امروزه که تقریبا ۹۰ درصد مشاغل، دیگر نیازی به حضور فیزیکی شما ندارند و یک کامپیوتر و اینترنت، تمام چیزی است که شما به آن نیاز دارید.

استفاده از المان های چوبی در طراحی و دیزاین معماری داخلی، مورد علاقه ی افراد زیادی می باشد. از این رو، قصد داریم در ادامه ی این مقاله برخی از المان های چوبی قابل استفاده در طراحی دفتر خانگی یا همان هوم آفیس را به شما معرفی کنیم.

 

پیشنهاد نویسنده: پارتیشن های دو جداره و تک جداره

 

میز کار چوبی

یکی از مهم ترین و برجسته ترین المان های چوبی هوم آفیس میز کار است. مدل های چوبی میز کار بسیار گسترده و طبق سلایق و با مدل های مختلف در بازار وجود دارد. شما می توانید بسته به مقدار فضای خود و طبق نیاز هایی که دارید، میز کار مناسب خود را انتخاب کنید. انواع این میزهای چوبی در طرح های ساده و مینیمال و یا با کشو و شلف های فراوان ساخته می شوند.

صندلی با پایه های چوبی

اگر اهمیت صندلی از میز کار بیشتر نباشد باید بگوییم که به همان اندازه مهم است. چنانچه صندلی مناسبی برای خود انتخاب نکنید، ممکن است به سلامت شما آسیب بزند و در طولانی مدت شما را خسته کند. صندلی متناسب با بدن خود انتخاب کنید. انتخاب صندلی های مینیمال و ساده با پایه های چوبی می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای علاقمندان رنگ چوب و طراحی گرم و صمیمی چوبی باشد. اما اگر با این نوع صندلی ها هنگام کار احساس راحتی ندارید و به انواع دیگری از صندلی ها عادت دارید، می توانید تنها رنگ آن را با دیگر المان ها ست کرده و المان های چوبی دیگری را جایگزین آن کنید.

صندلی با پایه های چوبی

صندلی با پایه های چوبی

شلف یا قفسه های چوبی

وجود قفسه و شلف در یک فضای کاری بسیار حائز اهمیت است. برای قرار دادن کتاب ها، پرونده های مختلف و یا حتی تزیینات گوناگون می توان از طبقه های یک شلف بعنوان المان چوبی استفاده کرد. شلف یا به اصطلاح کتاخانه ها در انواع مختلفی مانند دیواری یا معمولی وحود دارند که با توجه به نیاز هر شخص برای هوم آفیس انتخاب می شود.

 

پیشنهاد نویسنده: میز منشی

 

قفسه های چوبی

قفسه های چوبی

کمد و کابینت های چوبی هوم آفیس

مدل های متنوع کمد و کابینت در بازار وجود دارد. کابینت هایی با دو در انتخاب مناسبی بعنوان المان چوبی برای هوم آفیس هستند. بعضی از مدل های کمد بر روی زمین قرار می گیرند و شکل ظاهری بسیار زیبایی دارند.

 

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

 

گلدان و زیرگلدانی از جنس چوب

وجود گل و گیاه در تزیینات هر قسمتی از خانه بی شک جز جذاب ترین انتخاب هاست. اگر شما هم به وجود گیاهان و گلدان علاقه دارید، باید بگوییم یکی دیگر از المان چوبی برای هوم آفیس، گلدان است. همچنین می توانید برای آن ها پایه های چوبی زیبایی تهیه کنید. گاهی دیده شده که برای قرار دادن گلدان در گوشه ای از اتاق، از تنه ی درخت بریده شده استفاده می شود. استفاده از تنه های درخت بدون هیچ اعمال نجاری خاصی رو آن ها گرمی و صمیمیت خاصی به دکور شما می دهد.

تزیینات و تابلوهای چوبی هوم آفیس

المان های چوبی مجسمه های دست ساز و قاب عکس هایی با جنس چوب می تواند تا حد زیادی زیبایی هوم آفیس شما  را چند برابر کند. هنگامی که می‌خواهید خرید تابلو انجام دهید در ابتدا باید بدانید که چه سبکی را می پسندید و طبق آن خرید کنید.

استفاده ی به اندازه و به جا از مجسمه های چوبی و یا قاب عکس ها در هوم آفیس بسیار مهم است. توجه داشته باشید که نباید در به کار گیری از آن ها زیاده روی کنید.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت میز منشی

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.