20 نکته شگفت انگیز نحوه مرتب کردن میز – بخش دوم

20 نکته شگفت انگیز نحوه مرتب کردن میز – بخش دوم

نحوه مرتب کردن میز؛ آیا برای تکمیل کار خود مشکلی داشته اید؟ آیا نمی توانید کاری به موقع انجام دهید؟ نگاهی به اطراف خود بیندازید ، شاید این امر ممکن است میز کار شما باشد. میز بی نظم یک فاجعه بصری و همچنین ابزاری مضر در زندگی کاری شما است که تمرکز و پردازش اطلاعات در مورد همه چیز را برای شما دشوارتر می کند. بنابراین ما تصمیم گرفتیم تا به شما در زمینه سازماندهی میز کمک کنیم.

میز کار بی نظم باعث ایجاد آشفتگی بزرگی می شود که دلیل اصلی استرس ، احساس گناه و اضطراب است. این مانند این است که مردم در زندگی عادی کاری خود به اندازه کافی از آن برخوردار نیستند. به عبارت ساده ، Clutter باید کار کند.

ما می دانیم که وقتی بر روی میز کار شما آشفتگی بزرگی ایجاد می شود ، خلاص شدن از آن بسیار دلهره آور است زیرا شما حتی نمی دانید از کجا باید مأموریت نظافت را شروع کنید. خوشبختانه ، شما در جهانی زندگی می کنید که “راه حل های مدرن برای مشکلات مدرن” وجود دارد.

تا زمانی که مایل باشید کار خود را ادامه دهید و از این راهنمای شگفت انگیز برای منظم نگه داشتن میز کار خود پیروی کنید ، هرگز مجبور نخواهید شد با یک میز آشفته سروکار داشته باشید و زندگی کاری شما هرگز به دلیل آن رنج نخواهد برد.

پیشنهاد نویسنده: میز منشی

10. یک دفترچه یادداشت در دست داشته باشید

نحوه مرتب کردن میز؛ دیجیتال شدن ممکن است لحظه ای برای همه آسان نباشد. بنابراین ، برای آن افراد ، یک دفترچه یادداشت مفید بهترین گزینه بعدی است. هنوز هم از شر پست پس از آن خلاص می شود اما به شما امکان می دهد با کلمات و اکسپرسیونیسم خود ارتباط فیزیکی داشته باشید زیرا واقعاً همه چیز در برنامه های تلفن های هوشمند کم نیست.

11. همه چیز را بر اساس اهمیت مرتب کنید

یکی از ایده های مهم میز کار این است که همه چیز را بر اساس اهمیتی که برای آن نهاد خاص قائل هستید مرتب کرده و بایگانی کنید. این بسیار ترسناک است زیرا شما نمی خواهید چیز مهمی را برای زندگی یا کار خود از دست بدهید. اما هنوز هم ، باید از برخی موارد خلاص شوید تا میز کار شما قابل کنترل تر باشد.

برای انجام این کار ، باید از خود بپرسید که من واقعاً چند بار از موجودیت موجود استفاده می کنم یا به آن نیاز دارم؟ اگر پاسخ به اندازه کافی مثبت نبود ، باید از شر آن خلاص شوید و به مرور از تصمیم خود خوشحال خواهید شد.

12. یک سطل آشغال تهیه کنید

نحوه مرتب کردن میز ؛ نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید تهیه یک سطل آشغال برای میز کارتان است. آن را درست کنار میز یا زیر آن قرار دهید و آن را به بهترین دوست خود تبدیل کنید. به محض اتمام کار با یک پرونده یا هر چیزی که فضای ارزشمند میز را پوشش می دهد ، آن را درون سطل آشغال قرار دهید ، در غیر این صورت برای نسل های بعدی روی میز شما آویزان می شود. اگر میز کار منظمی می خواهید قطعاً خوب نیست.

مرتب کردن میز

13. کابل های خود را رد کنید

نحوه مرتب کردن میز؛ بهم ریختگی فقط کاغذهایی نیست که روی میز شما یا پرونده هایی که در همه جا پراکنده شده اند ، بلکه می تواند یک سیم عظیم سیمهای غیرمجاز باشد که در محدوده چشم هستند. آنها می توانند باعث منحرف شدن شخصی که میز کار او است ، از کار خود شوند. مقداری زیپ بگیرید و کابل های خود را به صورت بسته های کوچک و ظریف دربیاورید که به شما امکان می دهد آنها را به راحتی پشت صفحه یا زیر میز پنهان کنید و هر روز چشم به چشم نمانید.

14. تمام موارد الکترونیکی خود را مخفی نگه دارید

یکی دیگر از ایده های سازمان میز که به نظر ما بسیار مفید است این است که واقعاً نیازی به این نیست که شما به غیر از رایانه شخصی خود چیز الکترونیکی دیگری روی میز خود داشته باشید. همه موارد دیگر مانند روترها و مودم ها باید واقعاً روی زمین دیگری مانند کف یا کشو قرار بگیرند که فضای کمتری برای کار در اختیار شما قرار می دهد. از نظر ما ، این ایده میز کار واقعا مهم است ، بنابراین آن را امتحان کنید.

15. لوازم التحریر مورد استفاده خود را دور بریزید

نحوه مرتب کردن میز؛ قلم ها و مداد ها روش خاص خود را دارند که روی میز شما قرار می گیرند. به آنها باید یک درس داده شود و برای این کار ، شما باید موارد مورد علاقه خود را یا موردی که فکر می کنید برای استراتژی کار شما مفید تر است ، انتخاب کنید.

16. یک ایستگاه شارژ ایجاد کنید

در یک موقعیت ایده آل تر ، می توانید کشوی میز خود را به یک ایستگاه شارژ قدرتمند تبدیل کنید. در آن تمام دستگاه های تلفن همراه خود را شارژ کنید. با این کار می توانید از شر ایستگاه شارژ نامرتب میز کار خود که پر از همه دستگاه ها و کابل های آنها در همه جا پخش شده است خلاص شوید.

اما اگر این امکان وجود ندارد ، می توانید یک ایستگاه شارژ پشت صفحه خود بسازید که تمام چیزهای الکترونیکی را بسته ، کمی دور از بینایی و امیدوارم از ذهن دور نگه دارد.

17. میز خود را تقسیم بندی کنید

نحوه مرتب کردن میز؛ اگر واقعاً چیزهایی را که روی میز کارتان هستند دوست دارید و طرفداران زیادی در تصفیه میز ندارید ، می توانید میز خود را تقسیم بندی کنید. این به شما امکان می دهد با توجه به معیارهایی که برای خود تعیین کرده اید ، از همه موارد منظم تر استفاده کنید. مناطقی برای همه چیز اختصاص داده شده است ، بنابراین می توانید در مکان تعیین شده خود روی میز حرکت کنید و همه کارها را انجام دهید.

18- کارهای اداری خود را روزانه مرتب کنید

برای اینکه همه کوه های کاغذ بازی را که هر روز پردازش می کنید مرتب نگه دارید ، باید روزانه یکبار تمام آنها را انجام دهید. همه چیز را مرور کنید و دریابید کدام یک از آنها باید بایگانی ، اسکن یا خرد شوند. این امر شما را در جریان تمام مدارک قرار می دهد. می توانید قبل از بیرون رفتن از دفتر هر روز اقدامات لازم را انجام دهید.

مرتب کردن میز

19. لوازم اداری خود را کنار بگذاری.

اگر وسایل دفتری خود را در یک میز کار نگه دارید یا فقط همه کارها را می کنید و آنها را در همه جا پخش می کنید ، باید این کار را متوقف کنید. این درهم و برهمی بصری به عملکرد شما آسیب می رساند. برای حل این مشکل ، شما باید از یک سینی ظروف یا فقط یک مکان مخصوص روی میز خود برای تمام لوازم اداری خود استفاده کنید. به این ترتیب برای شما راحت تر خواهد بود که همه چیز را به سرعت پیدا کنید. همچنین میز خود را شلوغ کنید.

20. هر هفته میز کار خود را تمیز کنید

نحوه مرتب کردن میز ؛ با انجام همه موارد ذکر شده در این لیست ، نتیجه می گیریم که شما باید یک برنامه تمیزکاری هفتگی برای میز خود نیز داشته باشید. با این کار اطمینان حاصل خواهید کرد که تمام کارهای سخت شما برای پاک کردن میز کار یا فضای کاری شما بی نتیجه نبوده است.

این برنامه هفتگی شما را سرپا نگه می دارد. همه چیزهایی را که به نوعی می توانست از طریق چک های فوق ذکر شود. میز کار شما را بهم می ریزد از بین می برد. بنابراین اکنون پیش بروید و این ایده های کاربردی میز کار را امتحان کنید.

پیشنهاد نویسنده: قیمت میز منشی

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.