انواع کابینت های آشپزخانه کلاسیک

انواع کابینت های آشپزخانه کلاسیک

انواع کابینت های آشپزخانه کلاسیک

یکی از محبوب ترین انواع کابینت حتی در خانه های امروزی کابینت های آشپزخانه کلاسیک می باشد.

کابینت کلاسیک از جنس چوب می باشد که علاوه بر جذابیت بخشیدن به محیط آشپزخانه شما علت اینکه چوب یک ماده زنده و طبیعی می باشد باعث دو برابر شدن صمیمیت در فضای شما نیز می شود.

پیشنهاد نویسنده: کابینت کلاسیک

 

انواع کابینت های آشپزخانه کلاسیک

  • مزایای کابینت های کلاسیک

یکی از مزایای کابینت کلاسیک این است این کابینت ها قابل اجرا در هر دکوری میباشند و امکان ساختن طرح و مدل دلخواه شما نیز وجود دارد از دیگر مزایای این کابینت ها می توان به طراحی متناسب با فیزیک انسان یعنی به همه کابینت ها به راحتی دسترسی داشته باشد، پوشش دهی تمام فضا و وجود هنرهای زیبا و تاریخی را نام برد.

 کابینت  کلاسیک در انواع مختلفی وجود دارد  که به معرفی ویژگی‌ های آنها میپردازیم.

 

  • کابینت آشپزخانه کلاسیک ممبران

کابینت ممبران

کابینت ممبران یکی از مشهورترین انواع کابینت کلاسیک می باشد. به وسیله دستگاه cnc ورق های خام MDF تزیینات خاص طرح داده میشود و در مرحله بعد به وسیله دستگاه پرس وکیوم با چسب و حرارت و فشار روی ان ها می چسبانند.

از معایب این کابینت ها می توان به بلند شدن روکش آنها بر اثر گرما و از فوایدش می‌توان به ضد آب بودن آنها اشاره کرد.

پیشنهاد نویسنده: کابینت کلاسیک

  • کابینت با رنگ پولیشی

کابینت رنگ پولیشی

رنگ پولیشی یک ماده خمیری شکل میباشد که پس از اضافه کردن رنگ مورد نظر و ترکیب ان با متریال پایه نفتی ، روی درب های خام اجرا می شوند.

کابینت رنگ پولیشی در دو نوع مات و براق می باشند که  نوع براق آنها  بیشتر استفاده شده و طرفداران بیشتری دارند.

برای افزایش براقی سطح پس از مرحله رنگ امیزی سمباده کاری و پولیش ، بر روی درب کابینت آشپزخانه از یک شیشه به ضخامت 3 میلیمتر استفاده می کنند.

سبک طرح دار و حالت براقی این کار باعث به وجود آمدن نمایی سلطنتی می شود.

 

  • کابینت روکش چوب

کابینت روکش چوب

اگر شما به طرح‌های چوبی علاقه ‌مند هستید اما نمی خواهید  هزینه زیاد کابینت های چوبی طبیعی را پرداخت کنید می توانید از کابینت با روکش چوب استفاده کنید.

 کابینت روکش چوب از بدنه اصلی ام دی اف و روکشی  نازک از چوب طبیعی ساخته شده اند.

روکش های افرا ، گردو راش روکش های محبوب به شمار می رود که هر کدام به طور جداگانه دارای طیف گسترده ای از طرح ها و رنگ ها می باشد.

پیشنهاد نویسنده: کابینت روکش چوب

  • کابینت کلاسیک چوبی سفید

کابینت روکش چوب سفید

کابینت کلاسیک چوبی دارای جزئیات تزیینی می باشد  بنابراین می ‌توانید با استفاده از رنگ سفید سبکی نئوکلاسیک به ان ببخشید.

رنگ سفید کامل به دلیل این که تا حدی جزئیات را در خودش غرق می نماید به اشپزخانه شما ظاهری نیمه کلاسیک – نیمه مدرن  می‌ بخشد.

معنای این داشتن یک آشپزخانه ساده و به دور از جزئیات پر نقشه کلاسیک می باشد.

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت روکش چوب

  • کابینت رومی

مزایای کابینت کلاسیک

همانطور که از نامش پیداست این کابینت ها دارای طراحی شبیه به معماری روم باستان می باشد جزئیات دقیق اجرا شده طرح های این کابینت ها نمایانگر جذابیت و شکوه بی همتای کابینت های رومی میباشد.

در این کابینت ها اغلب به دلیل نشان دادن نمای زیبای شان از رنگ‌ های روشن استفاده می ‌شود جنس کابینت های رومی چوب طبیعی می باشد.

اغلب کابینت های رومی دارای عمق زیاد میباشد بسیار جادار هستند به همین علت است که در آشپزخانه هایی که وسایل زیادی دارند استفاده از این کابینت ها مناسب می باشد.

 

  • حرف آخر

هر چقدر که چیدمان وسایل آشپزخانه شما با دقت و هنر انجام شود اما اگر کابینت آشپزخانه را درست  انتخاب نکنید آشپزخانه شما دیگر آن ظاهر زیبا را نخواهد داشت کابینت ها حرف اول را در زیبایی فضای آشپزخانه می زنند اگر شما به کابینت آشپزخانه کلاسیک علاقه مند هستیم بقیه وسایل آشپزخانه تان را هم در هماهنگی کامل با سبک کلاسیک انتخاب کنید.

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.