رنگ بندی کابینت ممبران

رنگ بندی کابینت ممبران

رنگ بندی کابینت آشپزخانه ممبران

کابینت آشپزخانه نقش تعیین‌ کننده‌ای در آشپزخانه دارند و می توان گفت که این کابینت ها هستند که رنگ و سبک آشپزخانه شما را تعیین می کنند.

انتخاب رنگ و ترکیب رنگ ها مسئله بسیار مهمی در دکوراسیون داخلی به شمار می رود.

اگر کابینتی که برای آشپزخانه خود در نظر گرفته اید دارای رنگ و طرح مناسبی نباشد فضایی نامناسب را در آشپزخانه شما ایجاد می کند.

کابینت وکیوم نسل جدیدی از کابینت ها می باشد که از مواد و متریال جدید طراحی و تولید می‌شود و امروز در طراحی آشپزخانه منازل بسیار استفاده میشود.

کابینت‌ممبران از ام دی اف خام که بر روی آن روکش pvc قرار گرفته است ساخته شده است.

 

رنگ بندی کابینت ممبران

کابینت ممبران جزء کابینت هایی می باشد که در دو سبک کلاسیک و مدرن طراحی و تولید می‌شود.

سبکی  که شما برای کابینت های آشپزخانه خود انتخاب می کنید بسیار بر روی انتخاب رنگ کابینت تاثیرگذار می باشد؛

به عنوان مثال در سبک مدرن  بیشتر از رنگ سفید و رنگهای روشن استفاده میشود البته کابینت مدرن رنگ تیره  نیز وجود دارد اما رنگ سفید یکی از پر کاربرد ترین رنگ ها در سبک مدرن می باشد.

رنگ بندی کابینت ممبران

این رنگ در سبک کلاسیک نیز پر کاربرد بوده و بسیاری از کابینت های آشپزخانه به رنگ سفید یا ترکیب رنگ سفید و طلایی است علاوه بر این نیز رنگ و طرح چوب طبیعی نیز بسیار در کابینت کلاسیک پرکاربرد می باشد در واقع طرح و رنگ چوب است که حس و حال یک آشپزخانه سبک کلاسیک را به افراد تداعی می کند و از این رنگ در کابینت ممبران در سبک کلاسیک بسیار استفاده می شود.

رنگ بندی کابینت ممبران - تصویر یک

کابینت های آشپزخانه سبک کلاسیک تنها در رنگ های خاصی طراحی و تولید می شود معمولاً در طراحی کابینت این سبک از رنگ های خیلی شاد و پر انرژی استفاده نمی شود اما این رنگ ها در کابینت های مدرن بسیار دیده می شود بنابر این اگر شما علاقه ای به رنگ های سنگین و کلاسیک ندارید پیشنهاد می شود که سبک مدرن را برای کابینت های آشپزخانه خود انتخاب نمایید.

اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در ارتباط با کابینت‌های ممبران دارید کلیک کنید.

 

  • انتخاب رنگ کابینت ممبران متناسب با متراژ آشپزخانه

متراژ یک فضا از دیگر مواردی می باشد که در انتخاب رنگ تاثیر گذار می باشد.

همانطور که میدانید رنگ های تیره فضای آشپزخانه شما را کوچکتر نشان می دهد بنابراین اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است و یا نور گیری مناسبی ندارد باید از کابینت های روشن استفاده نمایید این کابینت ها آشپزخانه شما را بزرگتر و دلباز تر نشان می دهد و باعث می ‌شود که کوچکی فضای آشپزخانه شما کمتر به نظر برسد.

اما اگر فضای آشپزخانه شما بزرگ است و نور گیری مناسبی نیز دارد شما دیگر محدودیتی نداشته و می توانید هم از کابینت های رنگ روشن و هم از کابینت های آشپزخانه رنگ تیره و مشکی نیز استفاده نمایید.

 

  • کابینت ممبران سفید

رنگ سفید در کابینت آشپزخانه ممبران جایگاه خاص و ویژه ای دارد و این رنگ یکی از پرکاربرد ترین رنگ ها در کابینت وکیوم می باشد که هم در آشپزخانه های بزرگ و هم در آشپزخانه های کوچک دیده میشود.

در صورت تمایل می توانید از رنگ سفید در کنار دیگر رنگ ها استفاده کرده و ترکیب رنگی زیبایی ایجاد نمایید ،رنگ طلایی یکی از رنگهایی میباشد که در کنار رنگ سفید زیبای خاص و فوق ‌العاده ایجاد کرده و این ترکیب رنگ در کابینت ممبران بسیار مشاهده می شود اما اگر قصد استفاده از ترکیب رنگ سفید و طلایی را در کابینت آشپزخانه خود دارید توصیه می شود که اسکلت و بدنه اصلی کابینت را سفید در نظر گرفته و سپس طرح های روی آن و حاشیه ها و یا شیر آلات و دیگر تزیینات آشپزخانه را رنگ طلایی انتخاب نمایید البته این بستگی به سلیقه افراد دارد اما پیشنهاد می شود که در این ترکیب رنگ از رنگ سفید بیشتر از رنگ طلایی استفاده شود.

برای مشاهده ی قیمت کابینت آشپزخانه کلیک کنید.

 

  • کابینت ممبران قهوه ای

رنگ قهوه‌ای رنگ چوب طبیعی می باشد و این رنگ در سبک کلاسیک جایگاه ویژه‌ای دارد.

این رنگ در طراحی کابینت وکیوم نیز بسیار پرکاربرد می باشد. رنگ های قهوه ای نظیر قهوه‌ای فندقی، قهوه ای سوخته ، قهوه ای روشن و غیره در طراحی کابینت وکیوم استفاده می شود.

اگر فضای آشپزخانه شما بزرگ است می توانید از رنگ قهوه ای تیره مثل قهوه ای سوخته استفاده نمایید اما اگر فضای آشپزخانه شما کم نور تر و کوچکتر باشد لازم است از رنگ ‌های قهوه‌ ای روشن تری  استفاده نمایید.

از دیگر رنگ های پرکاربرد در طراحی کابینت ممبران می توان به رنگ های طوسی ، کرم و صدفی نیز اشاره کرد.

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.