میز منشی اداری

میز منشی اداری

میز منشی اداری

در واقع همان میز مدیریت و کارمندی میزی است که در همه شرکت‌ها و سازمان‌ها وجود دارد. زمانی که از میزهای اداری استفاده می‌کنیم باید ارگونومیک بودن آن را تضمین کرد.

این خصوصیت باعث می شود که آسیب های کمر، گردن در اپراتور شود. می‌توانید میز کارمندی هم در خانه استفاده نمایید و حس مدیریت و شکوه خاصی را در اتاق کارتان به ارمغان بیاورید. میزهای منشی اداری در مقایسه با میز مدیریت تفاوت‌های ویژه‌ای دارد. میز مدیریت بزرگتر می باشد .

میزهای منشی انواع مختلفی دارند که طرحها و اندازه آنها متناسب با فضایی که در شرکت وجود دارد انتخاب می گردد.

 

میز منشی اداری

میز کانتر اداری

هنگامی که به محیط اداری وارد می‌شویم معمولا اولین قسمتی که با آن سر و کار داریم میز کانتر و پیشخوان پذیرش است که معمولاً مراجعه کنندگان در وهله اول به آنجا مراجعه می‌نمایند.

طرح این کانتر باید به گونه‌ای باشد که مراجعه کنندگان به راحتی به آن دسترسی داشته باشند و بدون فوت وقت به آنجا مراجعه نمایند0 معمولاً در شرکت‌هایی که از کانترهای ساده و بی‌آلایش استفاده می‌کنند افراد دچار سردرگمی می شوند.

 

کاربرد میز کانتر

میز کانتر معمولاً نیاز به فضای زیادی نخواهد داشت و قیمت آن هم مناسب می باشد. معمولاً برای فروشگاه ها و کلینیک ها و بیمارستان ها از میز کانتر استفاده می کنند0 میز کانتر در واقع ظرفیت ۱۲ نفر را دارد و معمولاً سازه سبک  برای آن در نظر گرفته می شود.

میز اداری

میز اداری

به دلیل اینکه حمل و نقل آن باید ساده باشد تا اگر می‌خواهند طراحی داخلی فضا را تعویض کنند به راحتی بتوان آن را جابجا نمایند.

در واقع منشی در یک شرکت مدیریت ارتباط با مشتریان می باشد. میز منشی باید در نقطه ای قرار بگیرد که به قسمت های مختلف شرکت اشراف داشته باشد. محل قرارگیری میز منشی و نوع اجرای آن در جذب مشتری تاثیر بسزایی دارد. دکوراسیون مناسب می تواند تاثیر بسیاری در روحیه مراجعه‌کنندگان بگذارد و همچنین آرامش فکری را برای کارمندان داشته باشد.

مهمترین موضوعی که برای میز و صندلی محیط های اداری وجود دارد عملکرد یک شرکت است که وابسته به عملکرد کارمندان است.

کارمندان هم از محیط اداری و شرایطی که برای آنها فراهم می‌شود آرامش خود را دریافت می‌کنند. استاندارد بودن میزها و صندلی ها در محیط های اداری از مهمترین اصولی هستند که برای یک فضای اداری باید در نظر گرفته شود.

 

تفاوت میز منشی با کانتر چیست؟

مهم ترین تفاوتی که در کانتر و میز منشی وجود دارد در ارتفاع آنها می باشد. ارتفاع کانتر بین ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر است، در حالیکه میز منشی ارتفاعی حدود ۷۰ تا ۱۰۰ سانتی متر دارد. کانترها بدون صندلی هستند و پیشخوانی که استفاده می شوند ارباب رجوع و منشی به آن برای پاسخگویی به مراجعه  کننده می باشد.

برای میز منشی معمولاً صندلی وجود دارد که محلی برای نشستن منشی است اما در کانتر اداری صندلی وجود ندارد و طراحی آن نسبت به میز منشی متفاوت تر است.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت میز منشی

 

میز منشی

میز منشی

برای کانتر و میز منشی ارتفاع در طول و عرض متفاوت می‌باشد همچنین کاربرد اصلی آن جدا کردن فضا و مرزبندی بین اپراتور و ارباب رجوع می باشد در حالیکه میز اینگونه نیست و کاربرد آن متفاوت است.

برای میز پذیرش و اطلاعات در هتل ها فضای عمومی و استفاده از کانتر معمولاً بسیار اهمیت دارد به دلیل اینکه پیدا کردن مسیر برای کسب اطلاعات مراجعه کنندگان از موارد اساسی و مهم در هنگام طراحی می باشد.

معمولاً محل قرارگیری میز کانتر در بدو ورود باید قرار بگیرد تا افراد در هنگام ورود دچار سردرگمی نشوند و به راحتی بتوانند آن محیط را پیدا کنند.

 

پیشنهاد نویسنده: پارتیشن های دو جداره و تک جداره

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.