مراحل نصب کابینت مانند یک حرفه ای

مراحل نصب کابینت مانند یک حرفه ای

نصب کابینت مانند یک حرفه ای | چگونه باید مثل یک حرفه ای کابینت های خانه را نصب کنیم؟ یا شاید کابینت ها نصب شده اند و می خواهیم خوب نصب شدن آن ها را چک کنیم. در این مقاله می خواهیم مراحل نصب کابینت مانند یک حرفه ای را بررسی کنیم با ما همراه باشید.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت کلاسیک، کابینت روکش چرمی، کابینت آشپزخانه

 

1. ابتدا دیوار را علامت گذاری کنید | نصب کابینت مانند یک حرفه ای

نصب خوب کابینت با یک چیدمان خوب شروع می شود. از بالاترین نقطه کف زمین اندازه بگیرید و یک خط تراز را مشخص کنید که بالای کابینت های پایه مشخص شده است. 19-1 / 2 اینچ از آن خط اندازه بگیرید و یک خط دیگر برای پایین کابینت های بالایی بکشید. محل قرارگیری کابینت های دیواری آشپزخانه و وسایل بر روی دیوار را برچسب بزنید. یک خط عمودی بکشید تا لبه اولین کابینت نصب شود. سرانجام ، هنگام شروع پروژه نصب کابینت آشپزخانه ، محل گل میخ ها را علامت گذاری کنید.

 

2. کابینت اول را قرار دهید

اولین کابینت را از خط موقعیت 1/4 وارد کنید و پایه را بچرخانید تا قسمت بالای صفحه با خط افقی و تراز از جلو به عقب قرار گیرد. رانندگی 2-1 / 2-in. از پشت به گل میخ های دیواری پیچ می کند تا لنگر بیاندازد.

 

3. درها و کشوهای کابینت را بردارید

 

مراحل نصب کابینت مانند یک حرفه ای

 

ما همه پروژه های نقاشی را دیده ایم که در آن لولاها و سخت افزارها با رنگ پوشانده شده اند و رنگ آنها در فضای داخلی کشو شیب دارد. با شروع کار در زمینه رنگ آمیزی کابینت آشپزخانه ، درها را برای رنگ آمیزی وسوسه انگیز می کنید ، اما با از بین بردن آنها و همچنین تمام سخت افزارها ، کار کاملا منظم و حرفه ای تری خواهید داشت. در بسیاری از کابینت های مدرن می توان با عقب انداختن چند پیچ جلو کشوها را از کشو جدا کرد. اما اگر جبهه های کشوی شما بخشی از کشو است و قابل برداشت نیست ، اگر نمی خواهید آنها را نقاشی کنید از نوار نقاب استفاده کنید تا قسمت های پایین کشو و قسمت زیرین آن را بپوشانید.

 

4. کمان های بزرگی را در قسمتی که کابینت نصب می شود، ایجاد کنید

 

مراحل نصب کابینت مانند یک حرفه ای

 

بیشتر اوقات می توانید هنگام رفتن از کابینت ها براق شوید ، اما اگر در دیوار کمان شدید وجود دارد (بیش از 3/8 اینچ) ، قبل از اینکه کابینت را آویزان کنید ، آن را بیرون بزنید. اگر این کار را نکنید ، ممکن است در حالی که آن را در جای خود قرار می دهید ، به طور تصادفی پشت را از کابینت خارج کنید. سطح را از سطح دیوار نگه دارید و یک لبه از پایین به سمت بالا بلغزانید (وقتی قسمت سمت بالا را انجام می دهید از بالا وارد شوید) تا زمانی که راحت باشد. سپس آن را سنجاق کرده یا بچسبانید و در جای خود قرار دهید.

 

5- با کابینت های بالایی شروع کنید | نصب کابینت مانند یک حرفه ای

آویزان کردن بالاترین قسمت آسان تر از کابینت های پایه نیست. برای شروع نصب کابینت های بالا ، قسمت های فوقانی را روی صفحه دفتر بچسبانید – این باعث می شود از یک راستا و یک راستا استفاده کنید و ناامیدی از نگه داشتن کابینت ها در هنگام پیچاندن آنها به دیوار را از بین می برد. پس از نصب کابینت های بالایی خود ، به سراغ کابینت های پایین آشپزخانه بروید.

 

6. گیره ، مته و بستن

 

مراحل نصب کابینت مانند یک حرفه ای

 

هنگام اتصال دو کابینت به یکدیگر ، قابهای صورت را به صورت ردیف درآورید و آنها را به هم بچسبانید. در این مرحله هر دو کابینت باید به دیوار محکم شوند ، اما ممکن است مجبور شوید یکی از کابینت ها را شل کنید تا چارچوب ها به طور کامل در یک خط قرار بگیرند. گیره های پیچ دستی خم نمی شوند و انعطاف پذیری کمتر به معنای گرفتن محکم تر است. 1/8 اینچ را از پیش بدرید. قبل از پیچاندن آنها با سوراخ 2-1 / 2 ، سوراخ کنید. پیچ. برای سوراخکاری و قرار دادن سر پیچ کابینت کمتر قابل توجه این دو را انتخاب کنید.

 

7. از یک بلوک چوب برای خط نویسی استفاده کنید

مرحله دیگر در نحوه نصب کابینت یافتن بیشترین فاصله بین قسمت خارجی کابینت و دیوار است. آن اندازه گیری را انجام داده و روی نوار پرکننده خود یک علامت مداد بزنید (در این حالت از راست به چپ اندازه بگیرید). با داخل ریل عمودی پرکننده را روی کابینت بچسبانید. از دیوار به سمت مداد خود اندازه بگیرید و یک بلوک کتیبه به اندازه آن درست کنید. با استفاده از بلوک خود ، خط مداد را در پایین نوار پرکننده ردیابی کنید. نوار ماسک زدن روی نوار پرکننده کمک می کند تا خط مداد بهتر ظاهر شود و از جلد میز اره محافظت می کند.

 

8. از پیچ های مناسب نصب کابینت استفاده کنید

بسیاری از سازندگان برجسته کابینت ، پیچ خودتنظیم GRK’s R4 را به عنوان پیچ نصب شده بر روی کابینت ترجیح می دهند. شما بر این اساس هزینه خواهید کرد ، اما چرا وقتی هزاران دلار برای کابینت خرج می کنید پیچ ​​ها را دست و پا کنید؟ هر کاری انجام می دهید ، از پیچ های گچی استفاده نکنید – آنها فقط از بین می روند و در نهایت با یک سوراخ اضافی مواجه خواهید شد.

 

9. پشت را ببندید ، سپس شیم کنید

 

مراحل نصب کابینت مانند یک حرفه ای

 

کابینت های پایه را با خط تراز روی دیوار قرار دهید. پشت کابینت ها را روی آن خط ببندید. هنگامی که پشت کابینت ها تراز شد ، برای تسطیح کناره ها از شیم استفاده کنید. وقت خود را در این مرحله بگذارید – هیچ کس دوست ندارد تخم مرغ ها را از یک میز خمیده بیرون بیاندازد.

 

10. فاصله را اندازه بگیرید | نصب کابینت مانند یک حرفه ای

فاصله بین دیوار و کابینت های انتهایی در بالا و پایین را اندازه بگیرید. به هر اندازه گیری 1/16 اینچ اضافه کنید و در پشت نوار پرکننده یک خط برش بکشید.

 

11. نوار پرکننده را برش دهید

نوار پرکننده را محکم بگیرید و از قسمت پشتی آن را به صورت مورب 10 درجه ببرید تا لبه پهن قطعه “نگهدارنده” رو به جلو باشد.

 

12. پرکننده را متناسب و نصب کنید

مراحل نصب کابینت مانند یک حرفه ای

 

نوار پر کننده را تست کرده و لبه تیز مورب را کاملاً مسطح کنید تا کاملاً متناسب شود. نوار را در جای خود قرار دهید ، قبل از سوراخکاری کنید و آن را به قاب کابینت پیچ کنید.

13. برای ایمن سازی کابینت ها در طبقه برای نصب جزیره آشپزخانه از 2×2 استفاده کنید

کابینت هایی که جزایر و شبه جزیره ها را تشکیل می دهند باید روی زمین محکم شوند. به کابینت های جزیره بپیوندید و آنها را در جای خود قرار دهید. برای شروع نصب جزیره آشپزخانه ، ابتدا طرح کلی کابینت های کف را ردیابی کنید. برای محاسبه ضخامت کابینت ها ، 2x2s را به کف داخلی 1/2 سانتی متر پیچ کنید. کابینت های جزیره را با پیچ به 2x2s متصل کنید. در صورت نیاز بلوک های کف را زیر 2×2 قرار دهید.

14. کابینت ها را برای کف سازی بالا بیاورید | ‌نصب کابینت مانند یک حرفه ای

اگر کفپوش آشپزخانه از چوب سخت یا کاشی باشد و پس از نصب کابینت ها آن را نصب کنید ، باید کابینت ها را از سطح زمین بلند کنید وگرنه ماشین ظرفشویی در زیر میز قرار نمی گیرد. از بلوک ها برای نشان دادن ارتفاع کف به پایان رسیده استفاده کنید و این فواصل را به خط راهنمای بالای صفحه های کابینت اضافه کنید. بلوک ها را از جلو کمی عقب نگه دارید تا کفپوش زیر آن جمع شود. بچه های کف پوش شما برای این کار شما را دوست دارند.

15. سوراخ های بزرگ را برش دهید

 

مراحل نصب کابینت مانند یک حرفه ای

 

قطع سوراخ های دقیق اندازه خطوط آب و لوله های تخلیه ممکن است همسر یا مشتری شما را تحت تأثیر قرار دهد ، اما به نظر می رسد چنین دقتی منجر به سردردهای غیرضروری برای شما شود. برش سوراخ های بزرگتر کشیدن کابینت را به جای خود راحت تر می کند و اتاق تکان برای تنظیمات جزئی را فراهم می کند. به محض پر شدن کابینت با صابون ظرفشویی ، اسکرابر و سطل های بازیافت ، هیچ کس متوجه سوراخ های بزرگ نمی شود.

16. از درب ریل به عنوان راهنما استفاده کنید

محل دستگیره ها و کشش ها به سنگ نوشته نشده است ، اما برخی از روش های استاندارد وجود دارد. یک قانون خوب این است که یک دکمه را با بالای ریل پایین در قرار دهید. اگر درهای کشش را نصب می کنید ، قسمت پایین کشش را با قسمت بالای ریل درب قرار دهید. همیشه آنها را بر روی درب درب متمرکز کنید.

17. سخت افزار را موقتاً پیوست کنید | نصب کابینت مانند یک حرفه ای

 

مراحل نصب کابینت مانند یک حرفه ای

 

اگر از محل نصب دستگیره ها و کشش ها مطمئن نیستید ، یک قطعه چسب بتونه قابل استفاده مجدد را به سخت افزار بچسبانید و نقاط مختلف را امتحان کنید. موردی را که دوست دارید با مداد علامت گذاری کنید و بقیه سخت افزارها را بر این اساس نصب کنید. چسب قابل استفاده مجدد در فروشگاه های سخت افزار و لوازم هنری موجود است.

18. کابینت های سفارشی خود را بسازید

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.