20 نکته شگفت انگیز برای مرتب کردن میز – بخش اول

20 نکته شگفت انگیز برای مرتب کردن میز – بخش اول

مرتب کردن میز؛ آیا برای تکمیل کار خود مشکلی داشته اید؟ آیا نمی توانید کاری به موقع انجام دهید؟ نگاهی به اطراف خود بیندازید ، شاید این امر ممکن است میز کار شما باشد. میز بی نظم یک فاجعه بصری و همچنین ابزاری مضر در زندگی کاری شما است که تمرکز و پردازش اطلاعات در مورد همه چیز را برای شما دشوارتر می کند. بنابراین ما تصمیم گرفتیم تا به شما در زمینه سازماندهی میز کمک کنیم.

میز کار بی نظم باعث ایجاد آشفتگی بزرگی می شود که دلیل اصلی استرس ، احساس گناه و اضطراب است. این مانند این است که مردم در زندگی عادی کاری خود به اندازه کافی از آن برخوردار نیستند. به عبارت ساده ، Clutter باید کار کند.

ما می دانیم که وقتی بر روی میز کار شما آشفتگی بزرگی ایجاد می شود ، خلاص شدن از آن بسیار دلهره آور است زیرا شما حتی نمی دانید از کجا باید مأموریت نظافت را شروع کنید. خوشبختانه ، شما در جهانی زندگی می کنید که “راه حل های مدرن برای مشکلات مدرن” وجود دارد.

تا زمانی که مایل باشید کار خود را ادامه دهید و از این راهنمای شگفت انگیز برای منظم نگه داشتن میز کار خود پیروی کنید ، هرگز مجبور نخواهید شد با یک میز آشفته سروکار داشته باشید و زندگی کاری شما هرگز به دلیل آن رنج نخواهد برد.

 

پیشنهاد نویسنده: میز منشی

 

در اینجا 20 نکته و ترفند شگفت انگیز برای مرتب کردن میز برای حل مشکلات شما آورده شده است.

1. فضای شخصی ایجاد کنید |‌ مرتب کردن میز

مرتب کردن میز | آن فضای شخصی نیست. این یکی برای همه مواردی است که در تمام طول روز لازم است ، فقط نه زمانی که در دفتر کار می کنید. این موارد می تواند شامل کلیدها ، کیف پول ها ، تلفن ها یا سایر وسایل شخصی دیگری باشد که ممکن است در حین کار یا حواس پرتی به شما مانع شود.

برای این وسایل ، باید فضای کمی روی میز کار شما باشد که بتوان آنها را به راحتی در آن نگهداری کرد و مانع از کار شما شود تا بتوانید در آرامش کار کنید.

2. دسک تاپ کامپیوتر خود را نیز بهم بریزید

مرتب کردن میز | شما همیشه می توانید یک میز تحریر کم عیب و نقص و کاملاً برجسته در مقیاس مینیمالیسم داشته باشید ، اما ناخواسته دسک تاپ رایانه نیز در گزارش شما حساب می شود. خرابکاری های دیجیتال با فایل ها و پوشه های مرتب نشده نیز به عنوان یک چیز بهم ریخته به حساب می آیند که وقتی می خواهید تمرکز کنید باعث حواس پرتی می شود. این ایده شماره 2 سازمان دهنده میز است.

شما باید یک رژیم تمیزکاری داشته باشید ، جایی که هر هفته دسک تاپ کامپیوتر خود را تمیز کنید. شما می توانید همه پرونده ها را با استفاده از پارامترهای مختلف متناسب با نیازها و نیازهای خود مرتب کنید. صفحه نمایش خود را ساده تر کرده و دستگاه خود را به یک نیروی سازمانی تبدیل کنید تا حساب شود.

مرتب کردن میز

3. یک پاکسازی انجام دهید |‌مرتب کردن میز

اگر با یک آشفتگی کوچک یا بزرگ روبرو هستید ، تمیز کردن میز کار شما را بخواهید یا نخواهید یک امر ضروری است. شما باید از وسایل روی میز خود عبور کرده و صادقانه از خود بپرسید. آیا چیزی که من می بینم واقعاً لازم است یا خیر. اگر به چیزی احتیاج ندارید ، آن را بیرون بریزید و فضای لازم را برای کارهای ضروری فراهم کنید که زندگی شما را راحت تر می کند و این موارد ضروری همچنین می تواند به معنای یک میز تمیز کننده بدون هیچ چیزی باشد.

فقط کافی است با چیزهای کوچک شروع کنید و پس از شروع کار ، اگر شخصی باشید که ارزش احساسی یا پولی را برای همه چیزهایی که روی میزشان است مرتبط می کند ، کمتر آسیب خواهید دید. این ایده شماره 3 بود تا به شما در سازماندهی میز کمک کند.

4- هر روز میز کار خود را پاک کنید

مرتب کردن میز | می توانید میز کار خود را درست قبل از ترک دفتر پاک کنید. با این کار می توانید هر روز به یک میز تمیز بیایید و هر روز صبح کمی شادتر شوید. حتی می توانید روزی دو مرتبه میز کار خود را تمیز کنید که به شما آرامش بیشتری می دهد.

5- باید تمرکز خود را فقط روی یک کار مهم در روز حفظ کنید

بسیاری از مردم فکر می کنند که آنها جوانب مثبت چند وظیفه ای هستند ، اما واقعیت این است که واقعاً نیستند. تصور اینکه در انجام چند وظیفه ای بهترین هستند ، باعث می شود میزهایشان حتی بیش از حد معمول به هم ریخته باشد.

این باید تغییر کند. یک راه برای بهم ریختن میز کار شما این است که تمام موارد غیرضروری را که ارتباطی با پروژه ندارند ، در حال حاضر روی آنها متمرکز شده اید ، کنار بگذارید.

مرتب کردن میز

6. اسناد خود را اسکن کنید |‌مرتب کردن میز

برای یک میز کار سازمان یافته ، در فرهنگ سازمانی ، شما دائماً با بسیاری از کاغذبازی ها بمباران می شوید که در کمترین زمان ممکن است در یک کوه جمع شوند. می خواهید از شر آن دسته کاغذها خلاص شوید؟ اسکن اسناد خود را شروع کنید. فایلهایی را که به شما کمک می کند یک کابینت پرونده با جستجو و راحت تر داشته باشید ، در رایانه خود ذخیره کنید.

اگر حتی پس از تهیه نسخه های اسکن شده در ذخیره سازی مدارک فیزیکی سخت گیر هستید ، باید یک جعبه پرونده پیدا کنید که بالای میز شما نباشد.

7. از یک سیستم دو سینی برای تمام فایلهای خود استفاده کنید

مرتب کردن میز | اگر واقعاً شما شخصی هستید که به پرونده های آنها به شکل فیزیکی و نه هیچ گزینه دیجیتالی احتیاج دارید ، می توانید از یک سیستم دو سینی برای آنها استفاده کنید. یک سینی برای ذخیره پرونده های پروژه هایی که قبلاً تکمیل شده اند و سینی دیگر برای ذخیره پرونده های پروژه های در دست اجرا استفاده می شود.

8. کارها را سریع تمام کنید | مرتب کردن میز

این یکی از ایده های برنامه ریز میز مورد علاقه ما است. راه حل آشکار دیگری برای مشکل بهم ریختگی شما خلاص شدن از مشکل تعلل است. اگر انجام کاری به 2 یا 15 دقیقه زمان نیاز دارد ، کافی است آن را انجام دهید و در اسرع وقت از شر چیزهای مرتبط با این پروژه ها خلاص شوید. با این کار می توانید میز کار و ذهنیتی تمیز داشته باشید تا در اسرع وقت روی پروژه های دیگر کار کنید.

9. با وسایل الکتریکی دوست باشید

نهاد اصلی در بهم ریختن میز کار شما ، مقدار زیادی Post-Its است که کل سطح را پوشش می دهد. این به این دلیل است که شما برای نوشتن کارهای مهم یا هر چیز دیگری که مربوط به یک پروژه است به دوازده نفر از آنها در هر پروژه احتیاج دارید و وقتی چندین پروژه در دست شما باشد ، شما ریاضی می کنید.

مرتب کردن میز | برای خلاص شدن از شر مشکل زرد خود ، باید دیجیتال شوید و از شر پست پس از آن خلاص شوید. شما باید شروع به استفاده از برنامه های یادآوری و لیست کارهای دیجیتالی کنید که در فروشگاه های برنامه تلفن های هوشمند پر شده است و به شما کمک می کند از شر صفحات خلاص شوید و یک قدم به یک محیط کار آرام نزدیک شوید.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت میز منشی

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.